Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> ŽIVOT JE POSTAO GLUP!! - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicŽIVOT JE POSTAO GLUP!!Image and video hosting by TinyPic
26.10.2009. - 14:06

Ovako..idem da napišem nešto hh
Ne znam ni sama šta se dešava..
Život mi je krenuo nizbrdo..
Samo padovi,padovi i padovi hk*
Te mi baka umrla..te ništa ne stižem..
A ljubav..ma pff ne želim o tome..i točka .

Gimnazija..teška mi je..razumijem predmete ali ne stižem
Hh..mrzim mrzim mrzim što moram toliko učiti,ali ne stignem
Svaki dan imam odgovaranja i ispite..i ja to ne stignem
Učim svaki dan..
I to mi se ne sviđa..hh ne ne i ne

Danas..primjerice...grrrrr
Imali smo 6 sati..
blok sat kemije,blok sat engleskog i blog sat povijesti

Cjeli vikend učim tu povijest..pod kemijom
mislila sam se javiti..ali nisam stigla Zašto??
zbog povijesti naravno hh
Engleski pisali test..nisam učila
Zašto??
zbog povijesti naravno
i dođe ta povijest..
i sad kad ja trebam ići odgovarat ona ne da više
kao ne stigne pa ja bi ju razapela hh

Baš kad ja dođem na red..
A iz testa sam dvicu dobila hh 61 bod od 100
i danas išla ispravljat
i sad mi kaže da se idući puta javim...
i da još naučim novo gradivo..hh
pa ček šta ja onda uopće ispravljam

Danas mi ej dan kad bih nekoga stvarno mogla ubiti..toliko se trudim
za tu jadnu pov i ona meni da ne stigne..jer će zvonit

I imam previše toga ..
Ne stižem sve
Boli me glava svaki dan
I evo od prošlog posta do ovoga ima oko 2 tjedna..
I i depresiji sam..
Volim ja život i sve to..
ali ima dana kada se ne želim probuditi uopće

I ta škola i sve ..nervira me..
Onda ljudi oko mene..hh
Svima stalno nešto smeta
a kad ja nešto (ne daj Bože) prigovorim odmah frka panika
a ja mogu cjeli dan slušat nisi ovo,nisi ono
ili najbolje kad mi krenu o plavoj kosi pričat
mom stilu oblačenja
pa ovo..pa ono
đizusssss

Mislim da me tanka nit djeli od živčanoga sloma
hk*
Ne znam što reći..

Za sada..izgubljena u vremenu i prostoru


Eh da..da samo dodam još..
Imate u boxevima moju sličicu...
Scene Girl hah ma naravno :D
i imate pojedinosti moje osobnosti
svaki dan nešto dodajem
pa si pročitajte s kime posla imate heh

Bye-bye



| Komentiraj 70 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.