Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Smrt ili Život - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicSmrt ili ŽivotImage and video hosting by TinyPic
15.10.2009. - 16:54

Rekli su mi da sam emo..neka sam..
ovo je slobodna država i smijem biti što želim..
ne režem se..samo razmišljam..
ne padam u depresiju..samo sam emotivna..
male stvari me uzrujavaju...ali čine i sretnom...

Zar je čovjek kriv??

Sinoć..baka mi je umrla...
sebična sam ...nisam plakala..osim prvih 20 minuta,.,,
u moj glupi mozak to još ne ulazi...
još ne mogu pojimiti da je više nema...
ne to nije istina nije...
ja znam da nije..to ne može biti,,
samo što sutra je sahrana...

ja...glupača..idem danas iz škole..i razmišljam si kako
ja idem kod bake...oooo NE!
zbilja sam danas emotivno nestabilna osoba...
neke stvari si još nisam razmotrila..
ili nisam svjesna toga...

čemu radovati se životu..kad je zaspala i nije se probudila..
-tuga
-smrt
-suze
-strah
-tama
-noć
-hladnoća
-nemir
-crnina

Svi motivi me obuzimaju danas..još nisam svjesna...hoću li biti sutra..
Što se to dešava samnom..postoji li izlaz...
U zadnje vrijeme previše gubim...
Samo..ja to ne priznajem..
Izgubih najbolju prijateljicu
Izgubih toliko voljenu simpatiju
Izgubih baku

Gdje vodi ovaj moj život..još se okrenula nisam..
A već su nestali..
Zar sam toliko loša..
Zar ne zaslužujem to...
Što sam krivo napravila,.,,
Gdje li sam pogriješila..
Moj život je greška..

~Ne plači,suza nisam vrijedna,kasno je da se sada mijenjam,ja imam samo jednu nesreću,uništim sve što dotaknem~

Zar sam od leda,kamena...kako sam uspjela sve to..
Zašto..
Mogu tražiti odgovor mjesecima..neću ga pronaći...


......................................................................

Padam duboko..
u onu gustu tihu noć..
koja tako glasno
prožima sve moje..
koračam tim ulicama
ima li tu života
ponekad
upali se poneka svjetiljka
javlja mi
da nisam tako sama
ali ja
bojim se podignuti pogled
staviti dušu pod svjetlost
kad je tako sramotna
kad svima šteti
nisam zaslužila
okrenuh se
i netadoh u trenu
u gustu
tihu noć


Ne razumijem se ni sama by: Princess Tara



| Komentiraj 101 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.