Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> My sweet 15 - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicMy sweet 15Image and video hosting by TinyPic
07.10.2009. - 16:09

Ey..danas mi je rođendan !!!
Oo da...15 godina ....hehe
sretan rođendan miiiiiii



I da nastavim dalje..da 15. rođendan..iskreno nisam mogla spavati od uzbuđenja..svakih pola sata sam se budila..
i pomišljala imam 15 god imam 15 god imam 15 god...bila sam jako vesela...
Izljubile me curke sve danas pošteno..hehe dečki su poslovno ruku pružali..ali i to je nešto..hehe
Razočaran sam veoma...
I nisam se nadala...one osobe koje sam smatrala najvažnijima..one su me potpuno iznevjerilecrycry
Ni sad ne mogu sebi doć..
Naime najbolja frendica..ona mi ne može doći na rođ..već drugu godinu za redom..ali ajde da ne može..već ne želi..ne razumijem u čemu je problem...idemo u istu školu,ali druge razrede...u samome početku vidjela sam da me odbacuje..ima novo društvo pa je sad zauzeta...imam i ja cijeli razred..svaki vikend po rođendanima..baš su me prihvatile sve cure i dečki..ali uvijek sam imala i vremena za najbolju frendicu..izgleda previše...

A inače..druga osoba..moja simpatija..jako me iznevjerila..jer smo si baš dobri postali..čak je krenula neka kemija..i do jučer je sve bilo..i bolje nisam mogla poželjeti..ali danas...ni pozdravio me nije..ne razumijem u čemu je problem..zbilja..znači nisam ni zaslužila da preko usta prevali jedno usrano i obično BOK..a jučer mi je mahao..hh

Ja ne znam..jeli samnom nešto nije oke..ali kako to sada..nekako se poremetilo sve..eh kad bi samo znala..šta mu je i joj je u glavi..iskreno možda jesam cmizdrava..ali mene je to povrijedilo veoma...

Ali ajde..nije sve kako mi želimo..i dalje sam ja colorful..ne brinite,..hehe
kako je frendica na ploču napisala...

Sretan 15. rođendan Tamari (15. šarenih godina) aww

Baš me to raznježilo..hehe sad ću se rasplakat od sreće..a maloprije sam od tuge zbog onih bisera sretan
Mislim da to i obilježava moj život..pun je uspona i padova..
Baš to..kad s jedne strane izgubim nešto..s druge bar napola to nadopunim..

Evo da ne davim..idem
kraj posta je

Samo da kažem da ste me jako iznenadili prošlim postom...
Ajme oko 200 komentara
puno vam hvala..ali zaista =)) :D volim vas
nikad nisam imala toliko komentara

pusa by: ~ Princess Tara~ ( u svom šarenom stilu)



| Komentiraj 139 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.