Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Sretna Do Beskraja !!! - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicSretna Do Beskraja !!!Image and video hosting by TinyPic
26.09.2009. - 13:35

Hey moji najdraži...Moram Vam reći da sam jako sretna!! Weee
Probudila sam se danas i sunce je usjalo na mome prozoru..
Dan je predivno započeo..
Sunce je raširilo svoje zrake i na mene.
Primijetili ste da sam promijenila blog malo..
Ah eto,promijenila sam se i ja..
Onaj dizz bio je pretužan..
Uostalom ja ne mogu biti dugo tužna..brzo meni svane sunce..
A i sami ste skužili da nisam od osoba koje u depru padaju...
Nije to za mene...ne ne
Tako da sam promjenila slike,dizajn,pjesmu na blogu...
Sada sve ponovno miriše na ljubav..
Jesen je a meni ljeto..
Jeli to loše..?! Ma nijeee
Hehe..zaljubljena sam...yep :D
U istoga dečka od ljeta...
Ja volim gimazijuuuu !!!
Zbližila me s njime...heheh
Sada smo si baš super i bliski...
I ja sam zaljubljena..
Nije bitno ako smo frendovi,bitno je da živim s tim osjećajem zaljubljenosti..
Jer to je baš lijepo..aha..probajte slobodno xD
Ma znam ja da živim u iluziji..ali..ni sama ne znam
Problem je zapravo taj što ja njega volim jako puno
I nikad nisam nikoga tako voljela..i skužila sam da mi je to prva i prava zaljubljenost..
Eh kad me uhvati onda ne pušta (zaljubljenost mislim ) xD
I tako ja proživljavam svoje dane..lalalalla zaljubljeno uglavnom..
Škola..paaa ne bih htjela kvarit sad sveukupni dojam..
Tjedan mi je brzo prošao..
Javila se i prehlada...ostala sam bez glasa...ajmeee
Svi su odahnuli..jer ja jako volim pričati...
Obožavam..takva sam šta ću..
Kako ja kažem :" Ali ja samo razvijam komunikacijske vještine " hahah
Mora se i to malo..Bože moj..pričljivo dijete
I tako..ali sada je puuuno bolje...Ou jeaaa
Sad je Tamara dobro..i nakon nekoliko maminih čajeva opet sam se vratila..
Pričljivija i življa nego ikada...
Sad ću ja vratit ta 2 dana nepričanja i promuklosti...aa daa
I kako kažem sretna sam..
Idem odlepršati do kupaone..
Otuširati se i oprati kosu,zatim nalakirati noktiće...hihih
Jer danas je s u b o t a ....
Oh da..moj zasluženi odmor..iii ide se van..naravno..
Makar samo od 19,00 - 22,00 h...ali i to je nešto...
A možda ugledam i simpatiju...ma ne možda...sigurno će projuriti na svome bajku ....
Aaa živim za te trenutke..hihihi
A idem sa svojom best frendicom..moramo planirati i nešto za rođendan..hehe
Mislim u lisopadu je...
Da se napomene da je 7.listopada hk* hk* malo smo si umišljeni...pfff(kad mogu svi i ja ću)..
Ma šalim se...samo moram planirati kud i šta bi..koga sve zvati..i tako to..
A tek kad krenemo o oblačenju...aaa ma... TH!NK P!NK
Eto da vam ne duljim...
Grafički gledano napisala sam dugi post..kao u stupac..
Pa ajde da baš vidim kako će mi to ispasti...
Idem vam sada...komajte mi puno..

Ljubi Vas & Grli ~ Princess Tara ~




| Komentiraj 194 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.