Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> PetaK~snd (službeno najbolji dan) - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicPetaK~snd (službeno najbolji dan)Image and video hosting by TinyPic
20.09.2009. - 11:27

Hey blogeri moji...Evo došla je još jedana nedjelja u nizu..dan za pisanje novoga posta..Jako sam vesela ovih dana.
Petak,kao što ste iz naslova saznali,bio mi je najbolji dan.Zbilja u ovoj godini čini mi se da mi je taj petak najbolji dan..jer ne sjećam se kad sam se zadnji put tako dobro osjećala.A razlozi su..hmm..
Pa ovako..Prvo matematika mi je najgori predmet..a nemamo ju petkom yess sretan
Zatim nisam ni znala da imam dara za jezike..mislila sam oke to što znam eng pfff nisam jedina...zna ga pola razreda..ali onda njemački..nisam ga nikad učila..a prvi dan sam već znala sročit i pravilno napisat rečenicu:Ich habe ein swester...heheh ali sad znam komunicirati malo..baš sam hepy zbog toga..a onda latinski..ma rasturam ga čovjerče...jedina u razredu znam ga ...gramatika mi ide super..ajme..idu mi jezici..a ovaj tjedan bih trebala i u Bjelovar na taj tečaj francuskoga jezika..A razlog zbog kojeg je dan službeno postao sretan je...ahm naughty
Šećer na kraju..aha...moja simpatija,osim što me pozdravi svaki put..pričala je samnom..Zamisli ti to..od gorenjeg kata pa dolje do ulaza smo zajedno išli.-...aaha belj :P činilo se kao 10 ak godina...yea baš sam presretna bila...cerek
Ah..eto..možda sam zaljubljena,a možda i nisam..ma ko čega znati...baš me briga..ionako želim ovu godinu dana proživiti baš onako kako treba..Da prijeđem na stvar...Selim se !!!
Da..ali ne u drugi grad..ja se selim u drugu državu...selim se u švicarsku...Ma ne..ne zezam vas..ozbiljno...govorim..to i jest pravi razlog učenja francuskoga..jer je Švicarska zemlja od 24 kantona (čini mi se)..i svako područje na kojem se kanton(županija u hrv) nalazi ima svoj jezik..Tako da u švicarskoj komunikaciju stvarate prema kantonu odnosno francuskome,njemačkome ili talijanskome jeziku..Ja idem u francuski..tamo mi tata živi..Selimo se mama ja i sestra..
Ja ne bježim od toga..u početku je bilo zastrašujuće..i ubijale su me činjenice poput-druga država,novi jezik,različita i nova okolina, i jako puno razloga..Ali onda sam promislila..ja bar imam tu mogućnost..svi vidimo kakvo je stanje ovdje u u Hrvatskoj...mislim..vrijedi pokušati..ako ne pokušam neću ni znati..a uvijek se imam gdje vratiti..mislim..probat ću tamo..nastavit gimnazijsko školovanje..i ne bojim se..a još više me veseli činjenica što grad u koji idem Lausanne je grad fakulteta i sveučilišta za cijelu švicarsku...Tako da u tome gradu imam i faukltete..tj ne moram učiti njemački ili talijanski za kanton..Ali i da moram ić dalje..njemački učim ovdje...a talijanski se uči u njihovoj gimnaziji..bilo kako bilo..ja ću znat 4 jezika...i latinski 5..ako se može ubrojit..
Tako da..ja sam sretna,jedino me malo frendovi muče..Mislim..stekla sam stvarno dobre životne prijatelje koji su bili uz mene uvijek..Ali posjećivati ću ih uvijek..a najboljima i omogućiti ljetovanje kod mene u Švicarskoj..
Ali dobro..do sljedećeg kolovoza ima vremena..Iako mi svi kažu da se zabavljam..i ništa ne učim..ja se ipak trudim..jer smatram da mi je lakše naučiti gimnazijske predmete i programe na svome jeziku..a onda ću ih ponoviti na francuskome..A ionako su naše škole najteže..ako sam ovdje među najboljima i ostvarujem znantne uspjehe,tamo ću se snaći..pa nisam glupa...
Eh ja se raspričala...evo da vam stavim par slika..ali stvait ću vam pogled iz mog stana u Švicarskoj,Lausanne-i to vam je s mog famoznog balkona s 8 kata slikano yes



Eto to su bili pogledi s balkona..a inače grad je velik,lijep i pruža mogućnosti kao kod nas Rijeka..Tako da ne brinem se stvarno..idem u velegrad...Jer živim u malome gradu Daruvaru cry(ako je čuo netko) koji nema puno mogućnosti..I stvarno da se ne slim,ne bih ovdje ostala..gradila bih karijeru u Rijeci Zagrebu odnosno gdje bih studirala..
A dobro da Vas ne davim više..idem polako pisati zadaće koje su prethodnog tjedna lijepo poslagale..
Pusa svima cerek
Ljubim & Grlim by: ~ Princess Tara~



| Komentiraj 81 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.