Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> IzA kIšE dOlAzI sUnCe - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicIzA kIšE dOlAzI sUnCeImage and video hosting by TinyPic
13.09.2009. - 12:34

Hey blogeri moji...hvala vam na komentarima...ugodno ste me iznenadili...
Škola je počela pa posteve ne mogu pisati svaka 3 dana,već ću ih nedjeljom pisati...i to uspješno nadam se...
Evo ja sam vam oke..stvarno..nisam previše tužna,a nisam ni u depri...Mislim nikad ne padam u depresiju,ne razumijem one koji često borave u depri..ali dobro..neću se sad bavit tuđom problematikom...
Iskreno,moram reći da mi se jako sviđa biti gimnazijalka..i ponosna sam na sebe što sam cijelo ovo vrijeme učila i uspjela upisati najbolju školu-gimnaziju...
Zbilja mi se sviđa,a i nastavnici nisu loši..Najbolji predmet mi je njemački.Inače nisam ga nikad učila.Ali odmah mi se svidio jer mi je odmah ušao u uho..I znam malo pričati..ali jako malo..Tek sam 2. sat imala i zadovoljna sam svojim znanjem za ta dva sata.Možda nisam ni znala da mi jezici s lakoćom idu.Trenutno upisujem tečaj francuskog jezika.Zbog sebe sama a i zbog još jedne stvari..o kojoj ću pričati poslije,da vas ne zamaram time...
A znate i onu izreku koliko jezika znaš toliko vrijediš..paa ima nešto u tome...
I tako..eh da..susrećemo se ja i moja "simpatija",mislim ne znam kako bih ga nazvala.I eto pozdravimo se ponekad,a i ne znam ni sama kako bih se ponašala,jednostavno ga pokušavam ignorirati.Ali nema veze,joj baš moram vježbat sad za taj inicijalni iz matematike.milsim nije sad baš da trčim od želje,ali što se mora teško je,ali se mora.A i ja baš sad ne bih htjela biti najgora u razredu.Ipak sam u osnovnoj imala 4 kakvu takvu al 4....
Svaki dan imam po sedema sati što mi zbilja ne pada teško,a i kuća mi je tu u blizini možda kojih 700 m i tu sam.Sviđa mi se što se gimnazijalci druže sa svakime.Nije to ko kod nas u osnovnoj,kao ne pada nam napamet družiti se s malim petašima,a tu se cure iz 3. i 4. srednje druže samnom.Oke bar što se mene tiče,jer sam jako društvena osoba.Jao,jeste mi gledali utakmicu...Ahh moj Kranjčar...ma najbolji je i najljepši..oke ne bi mu škodilo brijanje,ali nema veze sladak je on.Volim ga i s kratkom kosom i s ovom dužom.A i pametan je..izvrsno eng. priča,završio je gimnaziju,mnogi ga žele u manekenskim vodama..ma savršen je..


A moram priznati da iza njega odmah slijedi Klasnić..mmm...i on mi je zgoćušan..ali ne gledam ja to..Ja kod dečkiju,glumaca,nogometaša gledam dečke u facu.I najdraži su mi oni koji su baš lijepi u licu..

Image Hosted by ImageShack.us


I eto..takva sam vam ja.Možda ste primjetili da više ne stavljam pjesmice svoje na blog..Ma stavit ću ja,samo u posljednje vrijeme ne pišem lijepe poezije,više pjesme u prozi i više su to misaone pjesme s mojim razmišljanjima o svijetu i životu..a jedna takva "pjesma" je kao cijeli post,a to je zato što ja volim sve opširno pisati...
Ne znam ni sama što bih vam više rekla...ee da..MAMA
Mene živcira moja mama i to jako burninmadburninmadburninmad
Milsim ima trenutaka kad je zbilja sve oke,ali nekad je stavrno,ali stvarno ne podnošljiva.Ona hoće da sve odjednom napravim.Tamara donesi mi iz špajza lonac,tamara usisaj kuhinju sad(ja kažem evooo,a ona odmah odmah...),onda me sad poslala da očistim cijelu kupaonicu..što naravno uključuje i wc školjku hk*headbang
Pihh ko da mi je to problem...i lijepo sam sve usisala i očistila,da bi ona rekla pa dobro je...mislim meni je odlično jer Iijepo se sve blista i sjaji...I da nek mi neko kaže kak sam gradska cura i da mi se sve gadi...Milslim bang
I šta..baš to rade cure iz mog razreda..mislim hh..ali ajde nema veze...samo još čekam te udžbenike pa da mogu lijepo knjigu u ruke i učit...ee da...I onda lijepo imam obaveze školeske i zadatak mi je samo učit..Ali opet šta mi vrijedi to što prolazim uvijek sa 4,8 znači uvijek imam samo dvije četvorke,kad moram radit ko i sestra koja sve sa 4 prolazi..hh ..Nemam ja ništ posebno odmora,nit se ko sjeti reć pa ona prolazi sa 5 i super uči..ajde ne mora usisavat..Još moram i više jer sam starija...jao...što mrzim to stariji,mlađi...veći manji...grrrrmadmad
Image Hosted by ImageShack.us


Evo mučila sma se ko ova ženskica na slici..hh da nemojte mislit da sam to ja...ne ne nisam heheh
I tako mi dani prolaze..i baš me malo leđa bole od usisavanja i pranja wc školjke i ostalih dijelova u kupaoni...a i malo mi se lak za nokte oljuštio grrrr mrzim to..a baš sam ga sinoć lijepo i uredno namazala...
Ma znate šta idem vam ja polako...Malo surfat...malo matku ponavljat...do srijede ću stići navježbat..ajde nije mudro slovo..
Evo veliki pozz i pusek od~ Princess Tare~
mwa**



| Komentiraj 48 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.