Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Napkon tu...ccccc - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicNapkon tu...cccccImage and video hosting by TinyPic
28.07.2009. - 10:55

Hey...da znam nije me bilo..uff dugo dugo..o daaaa..
Ma internet mi crko..paa...moram ići u gradku knižnicu na njega..
ali obećavam da ću svima vratiti komentare....hoću...!!
Ovako...ajomo mi prvo na LJUBAV..mislim što drugo..
Heh...MOJ MISTER SAVRŠENI....(oke..šta si umišljam..kad uopće nije moj..hh)...
Ma..postali smo si onako baš dobri frendovi..i on je meni stvarno supač...aa jeee....heheh
Ah...ali ne mogu mu ja reći....eej zanimam se za tebe..mislim..imam ja već smišljeno sve kak ću mu reći..ali jkednostaVENO NE mogu.....hhhh....
Moji dečki iz razreda..su mu reklito..ali ja sam ga uvjerla da to nije istina...daaa....
I znam..zavarvala sam samu sebe..e daaa..A šta....da sam mu rekla..gle..pa istina je..reko bvi mi....a zašto mi to nisi prije rekla..i znam ja te spike....hehe a šta da radim...ali dobor idfemo u istu gimnaziju..paaa....eto..bit će prilika....hhh.....
A onaj njegov osmijeh...aaa kako me obara s nogu..oooo daaaa...jednostavno....sve u meni zablista probudi se..kad se on nasmije..još kad se meni nasmioje....ajoj...hhh ponavljam stalno u sebi...daa...stojim čvrsto na zemlji..stojim čvrsto na zemlji....a već skačem gore po oblacima....aha...
A isto kad je u blizini..sama si govorim..ja sam cool...moram biti cool...i taK........ne okrećem se odmah za njime...da još ne ispadnem očajana...i to....e daa..hh-.-.--
znate ljubav je teška...e da..ko vam se našo pričat...cura koja se sramiu prić------.....šta mi je..imam tolko grešaka...ni ne da mi se ispravljat..nemojte mi zamjeriti..ali ljuta sam jer sam post napisala...i do kraja došla..i SLUČAJNO. stisnula delete...i ode sve u...................no comments!!!
MOJ ODLAZAK
Daa...dobro ste pročitali..odlazim ja malo..baš kad sam mislila ovo ljeto nikud..eto BOG je na mojo strani jeeee
Idem u Švicarsku u grad Lausanne...
Image Hosted by ImageShack.us

Hehe...evo..to vam je ta fontana...prelijepo...
e da..vam objasnim kak to da idem..
mislim tata mi živi tamo..pa idem jako često....pa znam taj grad sa svih strana..bolje nego Zagreb...aha--...
Super je..a ta fontana...toVam je šetalište kao..i svake nedjelje...tamo Vam je cirkus,lunaprak..ma sve...a pogotovo u ljetnim danima..nije to ko kod nas..samo ponekad....ovo je stalno tamo..i zato je super..evo dr. slikica--
Image Hosted by ImageShack.us

Lijepa je švicarska zemlja..je je....aha....a Lausanne..je grad...poznat i velik kao Rijeka kod nas...to je grad fakulteta..i sveučilišta...
a ja tolike godine idem tamo...i nikako da slikam nešto..jer ne smatram zanmenitošću to....ali..mijenjam se ove godine...pa slikam sve...
E ljudi moji oće biti Š O P I N G A!!!!auuuu...
Moram si kupiti..ah...ne može ni stati tu sve,....jer sam ja ovisnica o šopingu...šminkerica i trendeseterica,,,aha...da da,,,,...
Uglavnom roze starke hoću..(pa šta ako imam već četvere hh)...skejterice..vans po mogućnosti...(pa šta ako imam jedne crne hh)..lakove za nokte...(iako 23 imam)...Hlače u bojama..(iako imam 6)....torbice..(bez obzira što ih desetak imam)..nove čizme(iako imam troje već)...+ ljetn e čizme....(imam jedne smeđe...od prošle godine..ali smeđa nije u modi više,,)hoću haljinice....cipele s punjenom petom....i još gomilu stvari hoću....jeeeee
O daaa...a i ponijet ću si laptop...pa ću lijepo..na tuđu se mrežu prebacit..i na internet...eh daa,.,,Pa šta nisam jedina koja to radi..svi to rade..a i šta ću radit mjesec dana...
Mislila sam..ma neću pisat posteve..kad možd ću ih i pisati..i stavljati slike..koje sam slikala....hihi..nice nice

I tako..znate što..idem sada polako...komentirajte mi...i čitajte mi post..
Idem vraćat komentare svima
LJUBIM & GRLIM
pus@ by Tara kiss



| Komentiraj 47 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.