Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Nenormalna Normalnost :P - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicNenormalna Normalnost :PImage and video hosting by TinyPic
18.07.2009. - 08:23

Evo mene..napokon...da da znam da posteve nisam pisala...duugo...A ni sama ne znam što Vam zapravo reći..hhno
Jednostavno..mogu reći da sam sva neka zbunjena...Bez obzira na moju zbunjolu...ovaj tjedan mi je zaparavo najbolji u odnosu na proteklu godinu ...Ali zato sada pišem post...Ajoj..trebat će sad svim tim ljudima pisat novi post...novi post..novi post...(ma oke je napisat ću to 1 pa ću im ljepit samo hihihi)
Eh..da se sada vratim na naslov...Pa da krenemo mi polako...
Znači..Ja sebe smatram jako kompliciranom osobom...Ponekad sam jako sretna što sam živa i zdrava..ne patim od nikakvih teških bolesti...(osim temperature kad trebam pisat test...a nisam učila...ŠEJM ON MI)..
Ono..jednostavno..sam shvatila da sam sretna što dišem....i što imam svoje prijatelje..što sam trenutno zaljubljena i sve to...Oke..to je bila ta verzija priče..
Hmm..a druga je..upravo moja kompliciranost...da da...Jer ja sve moguće kompliciram..aha...Zadaci iz matematike..ma joj...tu sam filozof...Jednostavan zadatak...imaš 1 nepoznanicu....ili tako nešto..imaš stranice a tražiš površinu...ja bi odmah..i pobočje i bazu računala...ma...baš sam complicated..E da..onda se jako dugo dvoumim..Sjećam se sad prije par mjeseci kupovine stvari za krizmu...Kupila sam crnu haljinu s velikom mašnom boje šampanjca ...I sad je red došao na cipele...Prvo sam si ih minimalno 15 izvukla..i stavila oko sebe....kad sam sve eliminirala ostale su mi samo dvoje..I onda sam se pola sata mučila..koje bi...i dobro...i ja onda odlučim..idem ja tu haljinu obući....I onda sam odlučila uzet te cipele..hh Pa šta..mora se...Ista stvar sa lakovima za nokte..mama kaže...Tamara izaberi si dva...Onda ja gledam..pa mislim se na lakove sam slaba...ja bi 6 uzela najradije...I onda pola dana odlučujem..jeli mi više paše tamno plavi lak..ili svijetlo zeleni..ili kričavo žuti....Da da..i onda sutra dan opet dođem..pa od svog džeparca kupim lakove koje mama nije..Hihihih
A sada..NENORMALNA NORMALNOST...party
Ispočetka krećem...
To sam zapravo ja..nenormalno normalna osoba..dobro sad možete reć..pa kak možeš bit to..il si normalna il nenormalna..Hh..daa i ja se pitam??!
Stvar je u tome što ja imam 14,5 godina (15 recimo.ljepše zvučisretan)
I dosad nisam imala niti jednoga dečka..Tek sam sada zaljubljena prvi put onako pravo...Kada nisam toliko zaljubljena u fizički izgled koliku u tu osobu i njegovu osobnost...
Nisam se napila..nikad nikad za života....
Pušila...nikad...ne privlači me...
Moje cure se prave odrasle kao pa idu na kavu..hh..nee ja ju ne pijem...Mislim sprite je spriteyes
Onda..nikad ne odlazim na nekakve fešte i veselice...
Cure koje poznajem...iz razreda..i druge...svaki vikend imaju nekakve fešte...Okupljanja...
I onda se skupi tu dost maldih..i cura i dečkiju...Pa se donese 15 l vina..pije se puši...i to...
Jednostavno..hh nije to moj đir...Mislim njima je zabava to ..ali meni baš i ne..
Moj vikend prođe..tako što..navečer..s frendicom...ili njih više..izađemo u grad..šetamo se..odemo u neki kafić..malo po parku..pričamo..i na kraju..dođemo kod naših dečkiju iz razreda..i svi se tu smijemo..i zezamo...
Nisam poput onih..koji tulumare..ili vise u gradu do ponoći dulje...ne..moja je granica pol 11...i to je čist oke...
Eto...to sam Vam ja...i sad se pitam..oke jesam li ja normalna..jer ništa od toga ne radim...ili sam pak nenormalna jer to svi skoro i rade..Hh što Vi o tome mislite...
Znate što...ja sam se sada raspisala...sada idem na trčanje..kao i svakog jutra...Vi meni i dalje komentirajte,,,
I da..ovoga puta nemam pjesmu...jer sam ovaj tjedan dana dušu odmarala..i uživala s razgovorima simpatije na msn-u..hihihi...Tehnologija je zakon..
LJUBIM & GRLIM
pus@wave



| Komentiraj 76 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.