Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Inspirejšn is disapird...(inspiration is disappeard) - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicInspirejšn is disapird...(inspiration is disappeard)Image and video hosting by TinyPic
07.07.2009. - 11:06

Hey...pa ljudeki..kako ste mi Vi...šta se radi...?!
Hh..da sad naslov...hh a istina je...
Moram Vas puno razočarati i proznati Vam da već jedno 2 dana nemam uopće inspiracije...
Stvarno..imam želju za pisanje...al želja je veća od trenutne sposobnostiyes
Heh..evo ja Vam se ispričavam...
Image Hosted by ImageShack.us

Nije mi to bila namjera...ali ako želite stavit ću Vam neku pjesmu koja sam prije napisala...inače sam Vam uvijek davala friške pjesme koje su taj dan i napisane...ali sada ću Vam dati neku stariju...
Eto,ja sam bila iskrena i priznala Vam..a mogla sam se pravit da je sve oke..yes
Eto...Ne znam imate li Vi problema kako ja...
Hh..oke..imam problema s nesanicom...rofl Da,da smiješno je...al šta ja sad mogu...
Išla sam jučer u 22 spavat..i za spala sam u 01:00h...Mislim stvarno..
Prije sam imala naviku..al sad mi je to totalno obavezno...to je sada moja rutina...Naime uvijek preslušam cijeli mp4 prije spavanja...svaku noć....jednostavno ne mogu živit bez glazbe...nocry
I jako volim to slušat....obožavam...jel i Vi tako radite...i onda razmišljam o svemu i svačemu...Aha...duuugo u noć....Smišljam i šta bi mogla napisat u postu...I šta ću sutra obući...i o stvarima koje su u modi...i kak ću lakirat nokte...i kak su dečki ponkead zbilja stupidbang
I kak mi je žao djece koja u domu za posvajanje....ajoj..ja bih sve uzela sebi...Ja sam jako emotivna osoba..i svašta me može raznježiti ....naughty
Image Hosted by ImageShack.us


I skužila sam,u zadnje vrijeme,kako ja volim,obožavam malu djecu..
Ali bebe...joj..kako su kjut..pre pre slatko...Kako volim curice male...
A najdraže su mi bebe koju su ćelave i buckaste..kad imaju ono lijepo majo buci buci lice..ajoj..
Evo sad sam se opet raznježila sva...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eh i sad mi još recite kak Vam te bebe nisu baš slatke...awwwcerek
A imam i par pitanja za Vas...Ovako vjerujete li Vi u ljubav na prvi pogled?!
Evo iskreno..ja sam vjerovala..duugo duugo...ali ne više..Hvala Bogu...
Onak..to je jadno....moraš se upoznat s tom osobom...mislim kod mene je bar tako,moraš znat s kim si u vezi...niš sad na brzaka...Mislim aj ne mogu vidjet sad nekog dečka i reć to je to!
Ne znam...ali sad čim ga vidim odmah je to ljubav..ma daj..??
Isto tak ja ne razumijem cure koje plaču i plaču za bivšima..kao ostavili ih...
Mislim...možete se čuditi...jer ja sam i nježna i emotivna i romantična...
I mijenjam ploču...da...yes
Iskreno..pa nema te sile..da ću ja sad plakat za njim..a neeenono
Baš je on vrijedan mojih suza...uopće to ni ne zaslužuje...
Da ga briga bio bi samnom..a ne ovako...
Tak da..cure nemojte se bedirat tolko...thumbup
I da kažem zašto se mijenjam..??
Ovako..dok sam bila zaljubljena u Mistera Savršenoga...
Postali smo si mi frendići..kao...
I tak..pričali smo mi o svačemu...o sportu...curama,dečkima...
Ono...o hip-hop(samo jer ga on voli..) i o plavušama(jer sam ja) i lijepo kako plavuše nisu glupenono
I onda sam ga na fejsu našla...i on me dodo...bila sam na vrhuncu svijeta...Pričali i dalje mi....Skužili kak smo zapravo vrlo slični...Onda ja nabavila njegov br...tad sam bila naj hepy čajld na svijetuyes
Itd..itd...I đaba mu njegove petice u gimnaziji..ak nije skužio da se zanimam za njega??!!!
Nisam znala kako bih se više postavila...onak..
A to sam primjetila kod njega i kod skoro svakog dečka....
Kad pričamo nešto...dečki nikad ne bi pitali a ti,ili a šta ti misliš o ovome,kako bi ti to napravila....??
Mrzim to..ko da su samo oni u centru pažnje....ono fakat...stvarno...
I zato sam se i odljubila...ova budala nije skužila...šta da mu radim...
A najveći razlog zašto bježim od te zaljubljenosti je njegova VELIKA umišljenost...Da..puknucu
Zašto toliko hvali svoje trbušne mišiće(jest da ima šta hvalit) ali pretjeruje !!!!!!!
Ili...ah grrrr...preopsjednut je svojim tijelom....
Mislim..daj čovječe...spusti se na zemlju malo nisi Bog...ali neee...
Mislim..to je preumišljeno,sebično i pre opsjednuto svojim tijelom....
A najbolje mi je kad mu cure govore...aaa kak si zgodan..uu koje tijelo...a on kretenm umjesto da kaže hvala il šuti..on kaže da a tek kad opipaš--headbangburninmadheadbangburninmad
Grrrr...počela sam ga mrziti..hehe....Mislim stvarno...kak to može..
Jesu svi dečki takvi..
Dečki..jeste i Vi opsjednuti svojim tijelom toliko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah...muškarci su......................(no comments)namcor

E da..ja Vam pjesmu zaboravila dat..hh..zamalo ste bez nje ostali...
Evo,stavljam ju za one umjetničke dušice..a i za sve druge..da ne kažu da sam pričam..i pričam..i priča....A šta ću kad volim pričat..blablablablablablablabla

OPET BEZ NASLOVA....ccc

Osjećam se nekako izgubljenom u vremenu...
Gdjegod da se okrenem,
samo tiha praznina koja me tako glasno progoni..
Pada kiša..pljušti po meni...
Sama sam na sredini...
Vidjeh tebe..približavaš mi se.i uzimaš me za ruku..
Rekao si nešto...uglavnom nije ni bitno toliko...glavno da si tu..
Grliš me i nešto mi šapćeš na uho..
Bio si baš sve što sam ikada željela,
i baš onda kada smo spojili usne..
Nestao si..
Osvrnuh se oko sebe i vidjeh kako sam opet sama,
sama u ovome okrutnome svijetu..
Da,ponovno se izgubih,ali ovoga puta negdje u mislima...
Kiša više nije tako romantična...
Odlučih otvoriti oči eek
Image Hosted by ImageShack.us


Evo..nadam se da Vam se svidjelo...recite mišljenje..sve znate...
Idem sada...
pu$@
LJUBIM & GRLIM
wavewave



| Komentiraj 124 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.