Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> Ma nema veze.. - My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicMa nema veze..Image and video hosting by TinyPic
05.07.2009. - 11:39

Hey..kako ste mi...evo odlučila sam napisati Vam novi post...da,da...bez obzira što nemam 50 komentara...ajde..ko da je bitno...bitno je da mi Vi lijepo čitate...Ovim se postom OPET ispričavam dečkima..koji su rekli da su se uvrijedili...
Heh...pronađite sami sebe u ovome...
Evo ovako...Hmm..dan je baš lijep....večeras još na misu...Mislim ne znam jel idete Vi(koji ste vjernici)..ali ja idem svake nedjelje..bez obzira što sam se krizmala...i više ne moram..ja to ne smatram obavezom već užitkom...
Oke..da Vas ne zamaram....Baš sam nešto vesela ovih dana...yes
Image Hosted by ImageShack.us

A vesela sam zato..što su praznici...ne trebam se mučit...pisat lektire zadnji dan...učit povijest do ponoći...štrebat biologiju pred sami test...napisat j..... note iz glazbenog....bang...mislim ono...hvala Bogu...
Zapravo pravi razlog moje sreće je što nisam zaljubljena...!!!! Weeeeee...
Mislim..sad će reć neki kako je zaljubljenost baš lijep osjećaj..ma je...lijep je osjećaj..naravno...Ali onda stalno razmišljaš o njemu...i nadaš se...ne znam..svačemu...previše tražiš..premalo dobiješ....Heh...I onda smo slomljeni...svi neki jadni,očajni depresivni,.,,eek
I šta ...cijeli svijet nam se lomi..ma daj....halo?!..Pa nisu dečki sve na svijetu...!!!
Mislim...ja se uvijek zaljubim u pogrešnoga...onak...u biti si zaljubljen...a kad si zaljubljen onda si slijep...i sve krivo protumačiš...Npr. kad te pogleda..onak bzvz..odmah si zamišljaš kak je to bila neka iskra..ili kad ti se obrati....onak priča o štakorima il takvim jadnim stvarima...onda si na sedmom nebu...Aaa..ne daj Bože da još kaže tvoje ime....Isuse..odmah se udavat...LOL..ma šalim se i pretjerujem..ali govorim u metafori..pa se nadam da me
kužitesmijeh
I tako...I onda te odbije...ili jednostavno kaže..pa mi smo samo frendovi...i onda je super..I onda se ja još pitam..oke smiri se Tamara..pitanje..da se ubijem sad ili odmah???...
I tak....glupo je trudit se oko nekog ko te smatra samo frendom..ili mu se ne sviđaš..pffff unaprijed već znam šta će biti,....Heh..eto zato sam ja happy....A kad počne škola onda se posvetim knjigama i učenju..i oke...
E da...moram reći da je velka potražnja za mojim pjesmama....vjerovali ili ne...Nisam mislila da će Vam se baš toliko svidjet..nono
Zato ovoga puta stavljam dvije...
I da..opet su bez naslova...Vi ih nazovite kako kod hoćete.....Jer ja stvarno ne znam...
Hoću li u gimnaziji zbog toga dobivat manju ocjenu..??!!...Oke..zanemarite ovo..to ja malo sama sa saobom..oke idu pjesme....


1.
Sjetim na podu sobe...
U jednom kutu,
gdje ja vidim sve,
a mene niko.
Razmišljam..
Zar se to baš meni moralo dogoditi..
Heh..meni..jednoj colorful djevojci...
Zar sam i ja morala osjetiti tu crnu stranu života?!
Poonekad se upitam,pa zašto su i meni zatvorena ta željezna vrata,
zašto ne mogu pronaći ključa..?
Zar je moj život samo tako odjednom zatvoren..
Zašto se taj pogled zaledio..
Zašto mi je zamrznuo srce..?
I zašto ja svaki puta osjetim ledene
suze na svojim obrazima?
Imam osjećaj da se pretvaram u led,
led koji se neće otopiti....
Zašto je baš sve tako prazno...
Zašto..zašto si spustio svoj pogled,
zašto se opet moram osjećati krhko i lomljivo.
Pogledah u nebo..stajah sama na pljusku,usred grada...
Nikoga nema...Samo ja i tišina...
Bojim se tišine jer tako glasno zbori istinu..
Okrenuh se nekoliko puta...I doista,ja sam sama...
Otad sam ostala jedna ledena dama koja zna
da ne postoji NADA!!


2.
Pružio si mi svoje ruke,
predala sam ti srce...
Zašto ti je lice tako porculansko hladno?
Gledam te...s ponosom stojiš..
Tako hladnokrvno i čvrsto..
Zar ti nije nimalo žao?
Uzalud sklanjaš pogled,
ti šutiš,a oči sve govore..
Te suze u očima ništa ne mijenjaju...
Tvoji topli dodiri,koji govore :"pruži mi još jednu priliku",
samo su bez potrebni...
Osjetim kako ti je na majici izblijedio moj miris,
sada mirišeš na nešto drugo,na jadno i bez osjećajno biće...
Kako sam te malo poznavala?
A sve sam ti dala...i sve si iznevjerio i prokockao...
Zar si zaboravio?!
Sada mi opet pružaš svoje ruke,
ali ovoga puta ti ne dajem svoje srce već ga uzimam..
Image Hosted by ImageShack.us


Evo..to su bile te dvije pjesme...
Zamolila bih da u komentarima ostavite svoje mišljenje...pozitivno ili negativno..stvarno nije bitno...
Recite koja Vam se pjesma više svidjela...o čemu biste voljeli da pišem..i slično...
Primam savjete,prijedloge i kritike..winkwink
Tako da..nemate problema s te strane..recite samo što mislite..jer više volim kad mi kažete..nego mi uljepšavate...
Ovoga puta ne tražim od Vas 50 komentara...Ali komentirajte mi...
Nadam se da neću sad imat samo 20-ak komova..a ipak sam samo za Vas napisala obje pjesme..
Nemojte me iznevjeritino
Idem sada..
pu$@...

LJUBIM & GRLIM...
kiss




| Komentiraj 101 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.