Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
04.07.2009. - 15:23

Hey svima...kako ste Vi meni..jeste mi se odmorili....vikend je...ma samo vi uživajte....
Hk danas ispuštam svoju svakodnevicu...sigurno je i Vama tako...mislim...ja inače subotom idem u grad.....
Ali danas mi se nekako ne ide...ne znam zašto...no
Tak da...družim se tu s Vama...Pomalo obilazim blogove....
I da prjeđem na stvar....Jako ste me iznenadili komentarima....hh...Zbilja ja uopće nisam očekivala da će ih biti toliko...
Vidite da nije bilo baš taako teško..heh..nono
Eto...malo ste se raspisali..a mene učinili zadovoljnom i happywink
Evo...da se najprije ovako zahvalim svima koji čitaju moje pjesme...I hvale ih...A i zahvaljujem onima koji su rekli da im se ne sviđaju...ali još se takav/va nije pojavio/la...yes
Oke...Sada ću staviti jednu ljubavnu pjesmicu..jedan pjesmuljak kak ja volim reć....
Inače je pjesma namijenjena svim parovima..koji su iznevjerni..razočarani s druge strane....
A pjesmu prije svega posvećujem jednoj djevojci..koja veoma tuguje..zbog muških kretena koji nas prave budalama,koji su skroz bezosjećajni..koji samo znaju iskrostiti cure(na bilo koji način)...Nije da sam neka feministica..ma zapravo jesam...Uglavnom...dečki su takvi...odvartni...ima izuzetaka..istina..ali jako malo...većina njih su SVINJE..burninmad
A opet ne možeš s njima a ni bez njih...
Uglavnom pjesmu posvećujem Miss.Colorful.....Miss uživaj...i pusti ga...nije te vrijedan no

(PJESMA NEMA NASLOVA,JER MI JE TO NAJTEŽI DIO)

Kada gledam oči tvoje,
osjećam da nam se pogledi tope,
kao da mi nešto u srcu titra,
u glavi mi naša pjesma svira.

Ti mi nikako ne daš mira,
zbog tebe sam nemirna,
pomuti si u meni sve
nestao je oko srca led.

Sada prolaziš kao da ništa bilo nije,
tuga se u meni krije
i u sebi suze lijem.

Praviš se da ne znaš ko'n sam,
puštam suze kao rosa.
Ispao si kreten pravi,
al' ja sam opet na tvojo strani.

Slomio si srce moje,
baš nisi mogo bolje...
Osjećam da više nemam volje,
jer ljubav je ko' trnje koje bode!

Evo to je bilo to..yes
Nadam se da Vam se pjesma svidila..jer meni je...
Istinita je...
I ovo je pjesma za SVE cure koje pate zbog nekih kretenčina...
Dečki...molim bez uvrede...jer to je najmanje što ste zaslužili...
Ma šalim se,samo ne želim da mi se dečki počnu vrjeđat...
Ali ovako to izgleda kad nas povrijede....
Mislim kako to mogu..??!!
Ali dobro..svako ima svoje razloge..
Koje mi NE možemo opravdati....
I znamo da se uvijek više cure vežu za dečka..nego dečki za cure...
I mi cure uvijek veze shvaćamo ozbiljnije...
Eto... šta da Vam drugo kažem...uživajte i budite sretni što imate razumne osobe uz sebe,
za koje znate da nikad ne bi učinile takvo što....
Znate pravilo!!!yes
Sljedeći post ponovno kreće nakon 50 komentara...
Ako potražnja bude veća..možda Vas opet iznenadim nekom pjesmom...
A možda samo napišem dnevnik...
Dotad komajte....komajte..
Volim Vas...
I moram reći da ste mi baš super thumbup
Mogu reći da sam naišla ovdje na simpatične ljude....
Ajde pus@ do sljedećeg posta..
A Vi ćete sami odlučiti kada će to biti......
mahmahmah pa pa smijeh



| Komentiraj 26 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.