Sk8Designs.^^ By: Ayllah de Noves <body> My pink & shiny world - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

CREDITS

SkaterGirl.^^[Dz] DuckDz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je ona? Za što živi? Gdje su njezini snovi? Čemu se nada?

Image Hosted by ImageShack.us

°ona je Tamara
°dala si je nadimak Tara
°smatra se princezom svog bajkovitog života
°ponekad teži tome da bude sama
°više voli šetnju nego vožnju
°borac je do određene granice
°u zadnje vrijeme zavoljela je pink boju
°zbunjena 15-godišnjakinja
°ponekad smatra da je pokupila svu pamet svijeta
°plavuša je što joj se dopada
°ima previše razumijevanja
°vrlo ambiciozna osoba
°ponekad arogantna
°vrlo dominantna u društvu
°jako rijetko odustaje
°živi za odjeću
°izmjenjuje stilove
°vidjeti ćete ju kao šminkericu
hip-hopericu ili pak emačicu
°zađe u svoju emo fazu
°vrlo je emotivna
°neke stvari shvaća ozbiljno
°brzopleta da boli
°obožava ljubičastu boju
°iz dana u dan lakira nokte
°donekle voli svoj život
°zrelija od vršnjaka
°pred njom stoji životna odluka
°trenutno uči 4 jezika
°nada se odvjetničkoj karijeri
°voli kad ima pravo
°nije joj teško oprostiti
°nikada ne zaboravlja
°ne vjeruje u ljubav (više)
°voli samu sebe
°piše poeziju
°jako puno čita
°zanima ju obrazovanje
°vješta i brza u svladavanju jezika
°snalažljiva u iznimnim situacijama
°neodlučna i domišljata
°ponekad i humoristična
°gleda na svijet realno
°obožava kišu
°najdraže god.doba joj je zima
°cijeni iskrenost i otvorenost
°pričljiva osoba
°ne pada u depresiju nikada
°ne vjeruje u slučajnosti
°smatra se iznimno sretnom
°ima svoje ciljeve u životu
°voljela je samo jednom (a možda još voli)
°po prirodi je skromna
°mnogima izgleda umišljeno
°pristupačna svima
°jednostavna i zanimljiva
°ima svoj stil života

DoSljEdNa ✿ Je ✿ SvOmE ✿ sTiŁu ✿ I ✿ sVoJa ✿ Je✿ PoTpUnO,✿ nE dOzVoLJaVa ✿ Da ✿DrUgI ✿ vŁaDaJu ✿ NjOmE nItI✿ sE ✿ lAkO ✿ pRePuŠtA ✿ sItUaCi




Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
03.07.2009. - 12:58

Hey svima...Ja sam oke...baš su mi oke ovi praznici...Zahvaljujem na 50 komentara...vidite nije bilo baš tako teško....a mene to čini puno sretnijom....S ponosom mogu izjaviti da čitate blog upisane gimnazijalke aHa....ma šalim se malo...Ali drago mi je da sam upisala gimnaziju...To me također čini sretnom....Ipak je to GIMNAZIJA sretan
Evo,ovaj će se post razlikovati od ostalih..Naime..neki znaju neki ne....Ja volim pisati poeziju...
Pa sam odlučila staviti jednu pjesmu koju sam sinoć oko ponoći napisala...Mislim..ja koncentraciju imam jedino po noći..tak da sam i u osnovnoj samo po noći mogla učit...Jer sam jako energična..i pogotovo kad je lijep dan..tek onda mi se ne da..učiti....A dobro...Evo,sad ću stavit tu pjesmu...a Vi ostavite svoj komentar i ako je moguće..zanimalo bi me Vaše mišljenje...što Vam se sviđa,a što ne..
Inače nisam depresivna osoba...samo volim pisati takve pjesme...Naime u životu mi je baš lijepo...ne baš uvijek ali vrlo često mi je život super...Tak da...malo izmišljam..nadam se da mi nećete zamjeritino

Heh,kako je život varka…
Plovi po rijeci kao mala barka…
Često puta tone,
Ali i diže uspone nove.

Život…
Tako težak i nepredvidiv..
Poput svijeće…
Koja gori,gori..pa izgori….
Psssssssst………..
Tišina..kako glasno progovara…
Čujem kako mi srce odzvanja…

Kako je život igra bez pravila..
Kako je život bajka malena
Kad osjetim da se penjem daleko i dugo..
Zašto se baš tad stepenice polome…
Zašto…kad mi ono malo fali…
Kako su mi osjećaji pali…

Zbilja,nekad se osjećam kao ptica u letu…
Nekad letim prema drugome svijetu..
U sebi ja tražim neku metu,
Pronalazim se u drugom vijeku..


Dobro..ne da mi sad više pisati…
Ovo je moje mišljenje života…
¬Da..sad možete misliti kako sam
Ja depresivna osoba i sve shvaćam
Crno…ali nisam uopće
Štoviše sam vrlo vesela
I sretna svojim životom..
Nekad mi je toliko ispunjen..a ima
Dana kad je prazan…
Kako kad…
Na kraju ja sam baš poput Vas…
Ne pravim se neka umjetnička duša..
Volim ljeto(dobro ipak više zimu),
Volim biti zaljubljena,
Volim kad mi u životu ide…
Obožavam čitati o slavnima i modi..
Volim boje,povijest&fiziku…
Tako sam sretna kad sama skužim matematiku J
Kako jako volim snježne pahulje i bijeli grad…
Kako obožavam Moskvu i St.Petersburg…i rusku kultrnu baštinu…
Kako mi je neostvarena želja posjetiti New York..
Kako bih voljela imati dečka koji će me voljeti…
Kako želim biti uspješna odvjetnica/političarka…
A kako volim pričati…ajoj…a najgore je što pričam jako brzo..
Ah..kako volim kad JA imam pravo…aha…
A tek..volim..kad otpjevam neku tešku pjesmu..pa mi kažu da imam prelijep glas…
Kako volim lakirati nokte…to je..strašno…
Ajoj..što ljudima volim biti filozof…
Lijepo se osjećam kad mi neko kaže da sam slatka i lijepa…
A kako je lijepo kad ne moraš učiti kemiju!!!!
I za KRAJ(napokon..)
Kako ja volim pisati dugačke postove i komentare…
E to Vam je kod mene nevjerojatno…
I da..zaboravila sam reći kako volim raspravljat o politici..
Aaa tu sam među prvima….
Eto..znam da sam Vam dosadna …
P.S. komajte mi puuuuno…
Zamolila bih Vas da mi u komentarima napišete
Kad imate novi post..jer nemam vremena nekad obilazit blogove…
I to je to…
pus@...uživajte mi….
Volim Vas..


I još jedan P.S.~ sljedeći post ide nakon 50 komentara...
MOŽETE VI TO...yes



| Komentiraj 63 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.