< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (14)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

OPIS BLOGA

sranja smehovi i pjesme i slikice i samo zakon stvari


o meni......
Ime: Nikoleta
Nadimci: uhhhh ima ih puno...no najčešće me zovu Eta,Nika...
RAzred i škola: 6.raz 6. osnovna
Muzika: pop,hip hop,rock,metal,dark
Volim:
-svoj razred
-prirodu
-životinje
-poštene ljude
-dečke
-pinky
-komp
-muziku
-plesati
-R.P.
-pomaagti
-gitare
-iti u grad s frendicama
-zezati se
-čoookooooladuuu
-icq
-mobač
-moj bajk
- špek
-pink pantera
-itd

NE VOLIM:
-laži
-jedinice
-smrt
-tugu
-nepravdu
-kazne
-hladnoće


TOP 5 NAJ FRENDICA I FRENDOVA

naj frendice: Anja, Tesa, Vlatka, Nika i Monchy
naj frendovi: Jasmin, Robi, Mafija, Marac, Jakac


ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dada
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

http://tessyca01.blog.hr/

Forum.hr
Monitor.hr

Anjin myspace

Slike:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


neki učitelji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neke slikice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


neka srca

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


neke grupe i pjevači koje slušam

AVRIL

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEYONCE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


BRITNEY

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RIHANNA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SHAKIRA

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SKUNK ANANSIE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NIGHTWISH


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



ova grupa več dugo nesvira več su oni stari ljudi u penziji ali imaju jako lepe pjesme i još su uvijek dark grupa i još su uvijek
SISTERS OF MERCY


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



PINK PANTER


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


petak, 23.11.2007.

Pozeki

Bok ljudeki ja več dugo nisam pisala posteke a buduči da mi je bratić zbrisal post sa pozekima napisat ću novi ovaj......hahahahhaha..............pa pozdravljam: svoj razred partyparty( Anjicu, Tesicu, Dadicu, Laricu, Idicu, Juli, Aniticu, Ivicu, Bakšajicu, Bodalecku, Sisu, Vreničku, Tejicu i Tejicu, Dankija, Mafijaša, Salatu, Dodija, Leona, Maksića (špek bomba ili tenk), Sisku, Kiiflu, Tihaća, Tomaškija, Vanju i Gogija)wavewavemahmahmahwavewavemahmahsretansretansretansmijeh......svoje glupelud, djetinjaste burninmadheadbangali dobre bratiče Drageca i Sinišumahwave, svoju sestrićnu Sanju koju nisam vidla već 6 godwavecry., polubratića Romanija i njegovu sestru Tejodorumah, svog bivšeg suseda Marciušasretanmahwavemah, pozdravljam svoju omiljenu šestuparty 1.c , 5b, 6b,7b, 7d, 8a, 8c i 8dwavemahwavemahwave.....Jourek, Bronx, Beverli Hills, Kidrićwavemahwavemahwavemahwave.........svoje prijatelje iz Zagrebawavemah Marka iz Švicarske ( da mi opet donese puno finih čokolada smijeh) mahwavemahwaveEmiliju iz Bugarskewave Luciju iz Bosnemah, svoje prijateljice s plesa ( Niku, Doriju, Dušu, Stelu, Slađanu, Nikolinu, Silviju s kojom se stalno bijem, Elizabet, Fabijanu i ostale cure s mog r.)mah.wavemahwavemahwavemahwavemahwave.........pozdravljam drugu koju baš i ne volim ali poznam puno ljudi zujomahwavemahwavemahwavemahwave.........sve s icq-a............i naravno moju simpatiju............



| kOmEnTaRi (50) | PrInTaNjE | Aj cA |

nedjelja, 18.11.2007.


adopt your own virtual pet!



| kOmEnTaRi (14) | PrInTaNjE | Aj cA |

srijeda, 14.11.2007.

SPOTOVI



NIGHTWISH



još dobre pjesme: NEMO, AMARANTH, PLANET HELL, END OF ALL HOPE........



SKUNK ANANSIE



još dobre pjesme: WEAK, TWISTED, YOU' LL FOLOW ME DOWN, I CAM DREAM

SISTERS OF MERCY



još dobre pjesme: DOCTOR JEEP, WHEN YOU DON'N SEE ME, VISION THING



BEYONCE




još neke dobre pjesme: Listen, ring the alarm, Check on it, Baby Boy, Crayzi in love..........



MALO TUŽNIJE I MIRNIJE PJESME







LORDI



RIHANNA





OPGLEDAJTE KAKO JE OVO LEPA PJESMA</font>




| kOmEnTaRi (35) | PrInTaNjE | Aj cA |

GROBLJE SMAJLEKA

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkisskissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalazesretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinknutnaughtymouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadbangnonoeekyespartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze



| kOmEnTaRi (3) | PrInTaNjE | Aj cA |

utorak, 13.11.2007.

MOJ RAZRED

U moj razred ideju: Danijel, Anja, Lara, Tesa, Sintija, Matea, Mateja, Vanja, Goran, Maks, Nikolina, Ivana, Domagoj, Leon, Luka M., Luka T, Matej, Marko, Lovro, Tihomir, Maja, Ida, Vlatka, Anita, Julijana, Teja, Tea i ja ...............28 nas je........................ja obožavam svoj razred i sretna sam kaj idem u taj razred nebi ga nikad mjenjala i nebi htela da netko novi dođe ili da netko otiđe............................ni smo vrlo složni i uredni razred svi se znamo šaliti i uvijek si pomažemo....................nevlada ono dečki za sebe cure za sebe neeeeeee................svi se slažemo i svi si pomažemo ne zezamo baš jedni druge i nerugamo se drugima.........................jednom u 4 r smo se svi skupa igrali vriska i zatvora celi razred a učiteljica nam se divila kak smo si tak dobri................jednom smo se svi okupili i s Tihomirovog moba zezali ljude.........hahahahahahahahahahahahhaha tako je bilo zabavno......................a pod tjelesnom smo jednom otišli van na kiosk i kad smo se vračali nismo znali kaj bumo napravili i kaj bumo rekli ali se nismo razbežali nego smo rekli skupa smo u sranju i skupa ulazimo i slušamo prodike..................ali do toga nije došlo.................a ako trebamo novce uvijek si posuđujemo još se i nudimo kome kaj treba posuditi........................imamo jako dobre dečke s kojima se možemo slagati i koji nam nabavljaju brojeve od zgodnih tipova............hahahahahahhahaha.............baš cool nemoram se mučiti.........uvijek nam govore riješenja i pomažu a i kad nam ispadne lopta na tjelesnom lepo nam ju vrate.........................zakon mi je još to kaj čuvaju tajne i slobodno im se povjerimo...............................baš smo cool razred..............posebni smo............zato smo i najgori................i uvijek znamo da smo zajedno u sranjima..................i znamo da nikad nečemo ostati sami i biti odbačeni od ostalih........................šestice je zakon....................živio 6.c........partypartypartyparty..............šesti c zauzeo wc.......................sretansretansretansretan.................volim sve iz svog razredacerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek i one glupe i štrebere i one mutave i cinkere...................cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek i sce ih lepo pozdravljam mahmahmahwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavemahmah:wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave i šaljem im puse..........kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
za svakoga 28...



| kOmEnTaRi (13) | PrInTaNjE | Aj cA |

LUDI DAN U ŠKOLI



prvi sat smo imali srz tako smo rasku razživcirali rekla nam je da smo bezobrazni neodgojeni i nasilni razred da bu nas sve poslala psihijatru na socijalno i da več gubi živceludludludbang.................hahahahahahahhahahaha.................jeeeeeeeeeeee.......gori smo od osmaša.........................jeeeeeeeee............najgori smo raz na šk............hahahahhahahahahahaha..................na hj smo pisali tako mutave rečenice.............a za užinu smo imali krafne da smo se gađali sa šečerom jadni oni koji su imali crno sve ima se vidlo a i moja kosa je bila puna šečera..............hahahahahahahhahahahaha...................napravili smo namjerno frku jer je jedna ena poslala matijašiću poruku da se juli u njega a to uopče nije istina i u šk joj je rekla da se kloni matijašića i da se više nesme družit s njimludludludlud pa oni idu skupa u r i kaj joj ima zapovjedati da se nedruži s frendom iz razreda trba streliti enubangbangbang imala je velke sreče kaj je bila u šk jer bi dobila batine..........burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad..............nakon zemljopisa umesto na tjelesni krug po celoj šk i 9 nas je u papučama pobeglo van išli smo na kiosk....hahahahahahahha...........zakasnili smo 15 min na sat ali niš nam nisu rekli..............čudo............hahahahahahaha.........sintija je učitelja namjerno svom snagom htela stepsti u leđa ali je fulala ali se lopta odbila od zida ravno učitelju u glavu.................. hahahhahahahahaha zakon smo razred....................živo šestice...............šesti c zauzeo wc................hahahahahahahaha.................sretansretansretansretansretan



| kOmEnTaRi (6) | PrInTaNjE | Aj cA |

subota, 10.11.2007.

KAO NEKAD

kad sve postane
obično
i sve postane
viđeno
možda samo
malo sječanja
možda samo
malo nadanja

mi
mi smo glazba
vremena
mi
mi smo igra
promjena
možda nema
više pitanja
možda samo
treba disanja

kao nekad
kao nekad u danima
kao nekad
kao nekad u dnima

a ti
budiš se probuđen
dan jasnih slika promatraš
možda sve se
ipak vratilo
možda danas
živiš ponovo

kao nekad
kao nekad u danima
kao nekad
kao nekad u danima
kao nekad

ti trenuci u vremenu
kao suze na kiši

izgubljeni



crycrycrycrycrycrycry

cerekcerekcerek:



| kOmEnTaRi (14) | PrInTaNjE | Aj cA |

top izjave

JA: program je problematičan gram

(bile smo kod anje i nismo znale kaj da delamo
JA: imam ideju
VLATKA: o ne....

(Vlatka ima brata koji se zove krešo )

Anja: dada ti jeko sličiš krešiju
vlatka: kojem pa ve krešiju
Anja: tvojem bratu

( u školi )
Tesa: vrti mi se
Ja: ti se možda i povrača
( ak joj se vrti i povrača more značiti da je trudna )

Ja: kaj delaš posle škole
Tesa: žvalim se sa ...

( nova učiteljica traži da se predstavimo )
Ida:( trljajuči oko) ja sam Ida Flegarić i nekaj mi je v oku


(ja i tata se pelamo u autu a ja se celo vreme smijem )
Ja: zakaj mene neki zoveju svemirka
Tata: još se pitaš zakaj



| kOmEnTaRi (7) | PrInTaNjE | Aj cA |

petak, 09.11.2007.

KAJ JA SLUŠAM

svi me uvijek pitaju kaj slušam a toga ima puno pa mi se nikad neda pisati..........ali danas mi se da pa ću napisati na svoj blogec........

ovak slušam : dark, metal,
rock, pop i hip hop

najčešće slušam grupe i pjevače : LORDI, SKUNK ANANSIE, ANTONIJA ŠOLA, LANA JURČEVIĆ, NIGHTWISHI BEYONCE, ROXETTE i AVRIL


a inače još slušam: Staind, Alice Cooper, Sisters of Meecy, Iron Maiden, ac dc, Toše, Atomsko sklonište, Zana, Rihanna, Britney, Ivana Banfić
Pusycat dolls, Shakira, madona,Giboni, Oliver, Daleka obala, Divlje jagode, E.T., Bolesna braća, Hladno pivo, Colonia, Nina
Badrić, LORDI, SKUNK ANANSIE, ANTONIJA ŠOLA, LANA JURČEVIĆ, NIGHTWISHI BEYONCE, ROXETTE i AVRIL

to bi ja mislim bilo to...........
pjeva sretansretansretancerekcerek
ja obožavam muziku cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



| kOmEnTaRi (14) | PrInTaNjE | Aj cA |

četvrtak, 08.11.2007.

DA TI ČUJEM KORAKE

........
i nije cijeli svijet što trebam ja
nego samo ljubav iskrena
i nebi više nikad plakala
kad bi kiša prestala
i nije važno što če donjeti
najlakše je tebe voljeti
i pustila bu dugu u oblake
da ti čujem korake

kad budim se u paklu gradova
što nose samo tugu
mada su i 300 rajeva
bez tebe ista stvar
koliko bogu treba padova
da mi pomogne ko drugu
.......
ajde dušo uđi u moj dan
promjeni boju naše sudbine
šapni tiho vjetru sjevera
da srce negine

i nije cijeli svijet što trebam ja
nego samo ljubav iskrena
i nebi više nikad plakala
kad bi kiša prestala
i nije važno što če donjeti
najlakše je tebe voljeti
i pustila bi tugu u oblake
da ti čujem korake

i nije samo sunce što mi sja
nego tvoja ljubav isktena
i nebi više nikad plakala
kad bi kiša prestala
al nije ljubav tu da ostane
da dio mene noćas postane
zazmakla sam dugu u oblake
da ti čujem korake cerek



ovu pjesmu je napisala moja prijateljica a ako ju očete cijelu čuti odite na you tube i napišite da ti čujem korake my first song...................




| kOmEnTaRi (12) | PrInTaNjE | Aj cA |

RODITELJSKI

Uhhhhhh mama mi je došla doma živčana ( očekivano ) ali nije bilo baš tako loše dobila sam samo 1 kaznu i to si moram sama izabrati.................hahahahahahahahahaha.........................čak mi i ocjene nisu tak koma ( ne opče ).................nebi vam ih rado napisala..................hahahahahahahahahaha....................ahhh moram se primiti knjige...............tak da više nem tak često na icq-u crycry nažalost....................no da ja sad nepišem tu tak puno idem se učiti...............( bar bum se probala učiti s tim da bum svakih 10 min išla glet ko je na icq-u)hahahahahahahahahahahahaha........................



| kOmEnTaRi (0) | PrInTaNjE | Aj cA |

srijeda, 07.11.2007.

LUDI DAN U ŠKOLI

danas smo imali 6 sati..................prva dva sata smo imali vjeronauk...........malo je glupo u zadnje vreme..........ali zato je sjajno društvo u grupi..................uvijek su spojene po 3 klupe..............ja sedim s Anjom, Larom, Vlatkom i Idom.............. svršena kombinacija za zezanje................uopče nikad ne pratimo.............stalno se zezamo............inače svaki sat nekog premesti u drugu grupu ali scaki put natrag sedimo skupa........................hahahahahahahahahahahahahahahahahaha...................pa tak je bilo i danas............super smo se zezale..........posle vjeronauka smo imali dva sata likovnog.......................i glupog dujiča kojeg svi zoveno kujićludludheadbangheadbang užasno me živcira................................ali ja sam sedela s tesicom koju jako volimcerekkiss i pozdravljam wavewavesretan i pokraj nas su bile Anjica i Larica koje isto jako volim cerek i pozdravljam ih wavewave...........i baš je bilo zakon.............ja i tesa smo zaljepile čep na ljepilo i pitale dečke iza nas dal nam moreju otvoriti a mafija onak pun sebe veli daj ja bum i misli si kak smo slabe..........a nakraju nije ni on model otvoriti.....hahahahahahahaha............onda reče dodo ma daj ti niš neznaš bum ja i ni on nije mogel otvoriti ali je malo zbrisal v majcu i skoro je otprl ali mu je mafija zel ljepilo pa je dokraja otvoril i rekel evo cure a ja i tesa smo se počele cepati jer su se svadili ko je otprl...........hahahahahahahaha...............vite kak imamo dobre dečke uvek nam pomažu i nikad nas ne bijeju kak ni mi njih..................hahahahahaha..............i tako je završil likovni.......................i sljedila su dva sata povjesti...................na povjesti inače nikad nepratim pa zato i niš neznam jer se cela dva sata zezam s tesom......................hahahahhahahahahahahaha........prvi sat smo ispunjavale leksikone a drugi sat smo se tako cepale kaj je tesa opala sa stolca...........hahahahahahahahahhahahaha......................a 4 put sam napala mateu iza nas........hahahahahaha............a jbg provocirala je......................a dok je snju pitala tesa ju je nekaj trebala i onda ju je zvala jer nije skužila da odgovara............hahahahahahahahahaha................tak mi je brzo prešel ovaj dan samo kaj mi mama sad ide na roditeljski pa bu doma došla sa 100 kazna i cela živčana.............upssssssss.............a jebeš kak god nem pozabila jutro.............................hahahahahahahahahahahaha................no ovo je jako dugo pa bi bilo vreme da završim.................sa.....................laku noć.......................hahahahhahahaha.......................



| kOmEnTaRi (11) | PrInTaNjE | Aj cA |

PJESME KOJE SAM SAMA IZMISLILA

Kiselo je voće
kisela je ljubav
bol je gorka
sreća je slatka
ali voće nemoramo
jest
a ljubav nemožemo
izbječi
bol predugo traje
i ostaje
a sreća je kratka
i rijetko kad se vrača !!!
crycrycry



Svi več polako odlaze
već je noć kasna
a njega nije bilo uopče
pitam se gdje je?
pitam se što radi?
pitam se s kim je ?
i kud mu to misli lete!?



cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



| kOmEnTaRi (2) | PrInTaNjE | Aj cA |

nedjelja, 04.11.2007.

ŠKOLAburninmad

Opče mi se niš neda učiti pa imam malo šarene ocjene...........nadam se da mi mama nepe u školu prije nego ih ispravim jer onda nem smela na icq bang tak da mi držite svi palčeve................baš mi je lepi novi dio od škole jer se moremo lepo igrati lovača..............neznam zakaj se nebrem niš naučiti doma a i u školi baš nepratim....hmmmmmmmm..............možda zato jer sam ko i jedna moja prijateljuca tesa ludo zaljubljenacerekcerek.................hahahahahahahahahaha....................trebala bi se i malo odvojiti od icq-a.......................neeeeeeeeeeeee kaj sam ja normalna ludlud.................. treba me poslati u ludnicu..............da to bi bilo najbolje......................a školu bi trebalo zrušiti i napraviti dvorane za plesanje i tjelesni........................................bilo bi baš lepo ko u raju............kaj ne............. trebam se streliti kaj ne bangbang



| kOmEnTaRi (9) | PrInTaNjE | Aj cA |