jucer-danas
[ # ]

Danas na ovom postu ću napisati kako mi je prošao jučerašnji i današnji dan. JUČER: Probudila sam se oko pola 7 i nisam doručkovala. U 7 sam krenula od kuće da u pola 8 stignem do Hane, da idemo skupa u školu. Prvi sat smo imali hrvatski na kojem smo morali nešto prepisivati o Bašćanskoj ploći. Poslije smo trebali imati zemljopis ,ali smo uživali cijeli sat jer učiteljice iz zemljopisa nije bilo. Petra i ja smo cijeli sat raspravljale o Bogdaniću, pa mi je dala da malo čitam njegove poruke. Poslije je izvadila Mp3 pa smo slušale pjesmu od Blog 27- Uh la la la . I užasno je brzo prošao sat. Imali smo matematiku. Otišla sam s Hanom u knjižnicu po besplatne , ali nam je knjižničar dal samoo 3 sata.. Šmrc. Kada sam se vratila u razred dečki su se dodavali s lopticom koja je napravljena od papira i zalijepljena selotepom. Radi moje sigurnost sam izasla van iz razreda (većina u razredu dobi s tom lopticom u glavu),krenula sam u WC kad je ispred mene projurila Petra s rukom na oku, plačući se, a iza nje skupina dečki i cura. Kada je Petra maknula ruku moglo se vidjeti njeno oko svo crveno, natečeno i polu zatvoreno. Dobila je tom lopticom u oko. A tu lopticu je napucao Dražen. Ne znam kak im nije dosta, nije Petra dobila tu lopticu u glavu, dobile su par cura iz našeg razreda. I ja sam ju skoro zaradila od Severa. Da se nisam imala namjeru sjesti, loptica bi me pogodila između nosa i oka. Kada je došla učiteljica ispričala sam joj dogodovštinu, a ona je odmah rekla Petri da nazove svog tatu. Kad ga je nazvala morala je na pregled. Dalje ne znam kaj je bilo. Kad je završila matematika, krenula sam na užinu i poslije nje na fiziku. Cijeli razred se uspaničio jer je 8.c rekao da pita cijeli sat. A ja sam si mislila ,valjda mene ne bude. A jel sam sretnica!!! Prozva me! A ja sam jedino kaj mi je palo na pamet rekla da se nisam učila. Mislila sam da mi je zapisal jedinicu kao sto je cijeli razred tvrdio, da bi ja poslije zavirila u imenik i vidla je samo napisao" nije učila". Pitao je Hanu, Benka, Bornu i još neke koje se točno ne mogu sjetiti.. Dosta lose ocijene im je podijelio makar su oni znali za jednu ocjenu vise nego sta je on podijelio. Magarac! Nas razred je govorio kako isto cijeli sat pita kemiju. Ali u to sam bila sigurna da me nebu pitala jer sam zaradila 2 kulje. Ma bilo je ovako: Ja sam nesto htjela pitati Ivu , a Ivan misleći da ga tračam pital ju je kaj sam rekla. Učiteljica ga je čula i prozvala ga da nastavi (a prije sta nam je svima zaprijetila da ako nekog čuje dobit će jedinicu iz znanja i iz zalaganja) i ubiti Ivan nije znal nastaviti i ja sam se okrenula i pitala kaj je trebalo nastaviti i šapnula Ivanu (htjela sam mu pomoći) i ja sam isto ko i on zaradila dve kulje. I zato me neće pitati. Poslije kemije smo imali tjelesni na kojem nist nismo radile. Dečki su bili vani ,a mi cure unutra. Nakon dosađivanja konačno sam dočekala da mogu doma…
DANAS: Prije škole išla sam u jedan dućan s namjerom da si kupim palestinku , ali naravno dućan je bio zatvoren. Onda sam otišla do Hane da krenemo skupa u školu. Na Hrvatskom smo radili neku čudnu pjesmu i pitala je. Imali smo dva sata hrvatskog. Cijeli sat hrvatskog sam se tukla s Hanom s markerima za ploču, "malo smo si ih posudile" i do kraja istrošile. Metnule smo ih natrag na ploču kapo da se nista nije dogodilo!! He- he . Poslije smo imali biologiju i cijeli sat dok je učitelj dosel u razred sam Moiri govorila " Šapći ,šapći" jer me trebal pitati. Međutim me nije pital. Poslije smo imali povijest gdje je pitala dva učenika. A onda sam nažalost morala trpiti jedan sat Rasku (imali smo engleski). Zavirila sam u neke testove i vidla da pise 7.c. Brzinom vjetra sam počela tražiti Dino Hrastovec i Toni Ludošan . Nasla sam im testove. Dino je imal 17,5 boda od mogućih 75. Cisti 2. A toni je imal 15 boda od 75. Dobar top!! Pa smo poslije imali glazbeni . Učili smo o plesovima u raznim državama . I da znate kaj nam je učitelj predlozil??? " ako ne znate plesati mislim korake, recite učitelju da plešete na tjelesnom!!" Ja sam se zaderala MOLIM??? A on je rekel ma dobro dok vježbate onak poskakujte. Ma da ko LUDI SMO!!!!

21.03.2006. ...21:10 [ Komentari (15) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

 

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Free Web Counter
    Get a Free Web Counter

    image hosting

    image hosting


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    ABOUT ME!!!
    Bok svima! Zovem se Sandra(Sany).Idem u 8.d na 2.osnovnu skolu.Imam 14 godina. Imam smede oci,smedu kosu,friz kao Bill Kaulitz.Visoka sam 174 cm,a teska 54 kg. Najvise vremena volim provoditi druzeci se s frendicama,zabavljajuci,izlazeci van. Najvise volim jesti pizzu,spagete ,sve vrste piletina i rizoto. Naj pica su mi Coca-cola,gusti sok, i sok od brusnica. Hrvatske pjesme ne volim slusati,a od stranih sam pocela slusati Ramones. Prije sam slusala Us 5 ali su mi decki dosadili ( njihove pjesme). Samo pjevaju neke ljubavne, a i spotovi su im slicni kao sto su imali Backstreetboys.

    Btw- moj icq je 263-481-475, a moja meil adresa je:sandra.bozickovic@vz.t-com.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    1001 pusa svim mojim naj frendicama!
    Curke zakon ste! :)










    Blog.hr
    PETRA
    KAJA
    HANA
    FICO
    CRNI
    MONIKA
    BRC
    JEYA
    BAHAT
    CASPER
    ANTIPJESNIKICA
    DINO
    KUKI
    FILIP

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws


    layout for myspace

    layout for myspace


    Counters
    Counters
    A sad malo anketica(barem dvije) thumbup

    SAMO ZA CURE:(OVA ANKETA ISPOD)!