nedjelja, 23.02.2014.

PREDSNOŠAJNA NAGUZBA




Taman sam se ugnjezdio u fotelji uz ždrijeb za Euro, gledajući onog ćelavog Infantina kako parla više jezika od Waltza i Fassbendera zajedno, kad mi uleti žena vrišteći kako sam joj dužan dvije godine seksa. Pogledam je, svu onak ukravljenu ko stereotipni primjer jedinog Pervanovog vica koji nije o Slovencima, i podrignem ostatke ručka u agoniji. Baš su Gibraltar izvukli sa Španjolcima kad sam ja bio suočen sa stravičnim posljedicama grijeha iz prošlosti. Spektakularno sam pogriješio u odabiru dugotrajnih saveznika i ideja snošaja sa ovim bićem iz crne lagune mi se nije činila apetizirajućom. Da je iz plave lagune još bi razmislio...

Srećom sjetim se onog hit zakona o predsnošajnoj naguzbi i deklariram svome sukubusu kako je ne mogu ševiti jer sam prijateljima Rajku i Dorijanu dužan puno više seksa nego njoj. Ona ostane frapirana, u nevjerici nad mojim argumentom, pa pridodam kako godinama igramo fantasy Premiership u kojemu gubitnik daje guze, a ja nikako da se priguzim, pa sam im dužan ne samo više nego njoj, nego i puno skupljeg seksa. Jerbo je paranje krutog muškog čmara fiskalno iznad razine umakanja u vlažnu sliku Georgije O'Keeffe među njenim nogama. Žena stade zazivati Mariju i Josipa, inače naše susjede sa druge strane haustora, a ja joj predložim da pozovemo djelatnike Drpavačkog suda i Ministarstva zezancija, ostale gužnike te Acu Stankovića.

Aco joj je odmah lijepo 'plastično' objasnio kako prema zakonu njeno potraživanje nije relevantno naspram onoga Rajka i Dorijana, a službenik Ministarstva zezancija je dodao kako se sa zakonskog stajališta ona doslovno može jebat, samo što je ja zakonski ne trebam jebat. Čića iz Drpovačkog suda je sugerirao kako bi bio red da joj kroz par godina ipslatim par poljubaca i kutijicu čokolade za Valentinovo. Rajku i Dorijanu je rekao kako mi mogu otpisat dug, ali bi bio red da im ga bar popušim u zahvali. Tako su oni spustili hlače a ja sam, pred ženom, službenicima i Stankovićem, prionio poslu i olakšao kolege. Nakon što su mi istresli likvidni kapital u grlo bio sam spreman za nastavak poslovanja, ali je drug iz ministarstva dobacio kako iduće dvije godine ne mogu primit u guzu, ali se slobodno mogu opet počet seksualno zaduživat.

Tako sam ih sve sretno pozdravio, obrisao ostatke skorenog kredita sa kutka usana i vratio se Infantinu i ždrijebu. Taman su nas izvukli sa Talijanima. Vedar što smo dobili stare mušterije, uzviknio sam: 'Bit će pičke!' Žena me ushićeno pogledala, spremna na akciju ko Duje Čop sa pretpozivom za Svjetsko, a ja sam joj samo odvratio: 'Ne tvoje, kravo' i zavalio se nazad u fotelju uz Miću i hokej.



< veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    


Ovaj blog se u jedno romantičnije doba zvao 'Gdje pingvini lete' ali bojim se kako je vrijeme nježnosti iza nas...

Josip Vujčić

josip.vujcic@gmail.com








Creative Commons License


FILMOTEKA: