utorak, 26.11.2013.

MRŽNJA ZA SVE




Mržnja za sve, mržnja za sve
Nek samo mržnja nastaje
Nestaje nade u bolje dane
Kreni i sruši pedere

Budi čovjek loše volje
Želi svakom sve najgore
Nek ti mržnja mjera bude
Za sve ljude, za sve ljude

Svima nama mržnja treba
Treba kao milost s neba
Budi čovjek loše volje
Želi svakom sve najgore

Ej, ljudi moji, tako silne tuge
Poslušajte što vam govorim
Ej, ko ne ljubi i ne čuva druge
Božjeg lica neće vidjeti

Sude li
Dušmani koje ljube
Al' ne znaju
Da je istina voda duboka

Mi smo narod jedan
Podjednako vrijedan
Bez gadosti gladan
Bez nasilja žedan

Ne pitaj mene
Meni sada srce vene
Za koga da se trudim
Premalo dobrih ljudi

Za dom, za dom
Čekić iz toka braćo
Nek Srbin zna
Kak' pišemo mi

Za latinicu mrijeti kolika slast
Navali na tablu, ona mora past

Povratiti ću, moram reći
Tu je moj dom
Gasne sunce, plače nebo

Tabori se bude
Samo mržnja osvaja
Razum nije sa nama

Moja domovina, moja domovina
Ima korupcije i mita
Ima kompleks druga Tita
Moja zemlja Hrvatska

Moja domovina, moja domovina
U ime jeftinih parola
Postala je noćna mora
Moja zemlja Hrvatska


< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Ovaj blog se u jedno romantičnije doba zvao 'Gdje pingvini lete' ali bojim se kako je vrijeme nježnosti iza nas...

Josip Vujčić

josip.vujcic@gmail.com








Creative Commons License


FILMOTEKA: