nedjelja, 19.05.2013.

E MOJ ZAGREBE




Moje povjerenje u postojanost trovremenskog tafta glasačke gluposti ovog naroda je neupitno. Uvijek se pripremim za najgori od mogućih scenarija našeg političkog špageti westerna 'Il brutto, il cattivo, il stupido', tako da me najmanji trenutak razuma odmah ugodno iznenadi. Splićani su konačno odlučili poslati svoga 'il stupida' u zaborav. Pilatovski su oprali ruke u nadi da nova vladajuća garnitura neće saznati u kakva je sve govna, što financijska što birokratska, uvalio grad. Jer bi tada morali preispitati svoju umješanost u sve to. Naime, nije valjda sam sebe izabrao prošli put?

A govoreći o ljudima koji sami sebe biraju... već dugo imam dojam kako 'il bandito' sam bira svoje protukandidate. Jer kako inače objasniti ovakav trijumf 'velikoga vođe'. Jel tome razlog demografska promjena u Zagrebu, masovno privremeno ludilo ili minuciozno korumpiranje sustava? S obzirom da je dobio podršku tek oko šestine registriranih glasača u Zagrebu, prije nego započmete napadati 'poseljačenje grada' ili 'imigrante iz krivih krajeva' zapitajte se gdje je bilo preostalo glasačko tijelo? Na Sljemenu ili pred televizorom prateći oproštaj Sir Alexa Fergusona... Svejedno. Većina 'voljnih' je odlučila...

Iskreno najviše me šokira projiciranih desetak posto glasova koaliciji HSLS, HSS i tko-već-još. Pa ja sam mislio kako te stranke više ne postoje. One već više od desetljeća služe jedino da sustavnom prevarom svojih glasača priskrbe svojim umješnicima uspješne foteljaške manevre. Također služe kako bi se glasači svih drugih 'partija' bolje osijećali jer 'nisu baš toliko glupi da glasaju za takve prevarante!' Pa barem su Zagrepčani imali neke nove opcije i lica koja se još nisu stigla okaljati... a čini se kako neće dobiti niti priliku.

I sada ću danima čitati analize o tome je li SDP ili HDZ 'veliki pobjednik ovih izbora', ali svima nam je jasno kako postoji samo jedan pobjednik. Na drugoj najvažnijoj (i najunosnijoj) poziciji u državi ostaje On. Bogoljub, čovjekoljub, rodoljub koji je sigurno 'il brutto', možda 'il cattivo' ali niti najmanje 'il stupido'. Taj epitet pripada svima nama!

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Ovaj blog se u jedno romantičnije doba zvao 'Gdje pingvini lete' ali bojim se kako je vrijeme nježnosti iza nas...

Josip Vujčić

josip.vujcic@gmail.com








Creative Commons License


FILMOTEKA: