< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (13)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (14)
Svibanj 2009 (19)
Travanj 2009 (24)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

CatDz

Linkovi

leptir života

ŽeĐ-zA-krvLju-*

offca.^^

Downstreet Fervent Daisy™ ×

Ivana

Pixi

My side of life

fire-angel

singyourheartaway

Spoo

Moje pjesme i stihovi

Wonder Woman :D

Ši lajks it yellow :)

I.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Image and video hosting by TinyPic

Svi golmani svijeta imaju kletvu :'' Da Bog da ti Ivica Olić došao u šesnaesterac''.

Image and video hosting by TinyPic

Od čega je umro Ivica Olić? Od smijeha kad je čuo da Boltu treba 9,58 sekundi na 100 metara.

Image and video hosting by TinyPic

Ivica Olić je jednom bio na probi u Milanu, ali su ga izbacili jer je stalno vikao na Gennara Gattusa da ne trči dovoljno.

Image and video hosting by TinyPic

Možda smo se prerano sreli..
Možda su se drugi među nas
previše pleli.. I na čemu smo
sada ostali?! Ono što nismo
htjeli to smo postali.. Dali smo
prijatelji ili nešto više?! Reci mi
molim te, samo govori tiše..
Jer možda nas njezina ruka
rastavi.. a tek si pomogao
srcu mom da se ponovno sastavi....


Image and video hosting by TinyPic

Ne ulazi u nečiji život, ako toj osobi kaniš slomiti srce ..
Najokrutnija stvar koju muškarac može
učiniti ženi i obrnuto : dopustiti joj/mu da se zaljubi,
a da ne namjerava prihvatiti ni uzvratiti tu ljubav ..

Image and video hosting by TinyPic

Akoje ljubav ono kada si stalno zamisljena,
ako je to ono kada si bez razloga nasmijana,
ako su to trenuci kada je bol zaboravljena...
Onda mogu da kazem:I JA SAM ZALJUBLJENA...

Image and video hosting by TinyPic

Chester: I'm sick of hearing people yelling.The only person I want to hear yelling is me......
Brad: What about us? ......
Rob: Yeah, what about us?
What happens when we're sick of that?

Image and video hosting by TinyPic

Ti si meni kao Coca-Cola.... Stetis zdravlju,razdrazujes živce,
negativno utječeš na san,ali ne mogu bez tebe ni sekund,
a kamoli čitav dan.

Image and video hosting by TinyPic

Mislila sam proslo je ono sto je najgore
al' opet srce zaigra kada prodjes kraj mene

Image and video hosting by TinyPic

Decko nije da gledam,al k****c ti je iznad prosjeka :P

Image and video hosting by TinyPic

Music is the nosie in the background of my life

Image and video hosting by TinyPic

.potočiću,potočiću,žubori
mi ti..sjeti me lijepih dana moje mladosti..i dok zadnja lađa prema
pučini plovi,sjeti me kako su bili lijepi dani moji..


Image and video hosting by TinyPic

Sinoc sam dosla kuci,
popela sam se na vrata,
zakljucala stepenice,istusirala
pidzamu,legla na lampu i ugasila
krevet!Eto što mi se dogadja kad mislim na tebe

Image and video hosting by TinyPic

I still believe in your eyes
I just don't care what you've done in your life
Baby I'll always be here by your side
Don't leave me waiting too long, please come by

Image and video hosting by TinyPic

Da, imam puno grešaka, pa što? Život nije došao s uputama za upotrebu.

subota, 30.01.2010.

..poruči pjesmu sa imenom mojim..

Minute sporo prolaze,
ubija me vrijeme,na
očima je jesen,kiša samo
što ne padne.
Dosta mi je laži,dosta mi je
izbjegavanja,riječi me
guše..
Srce je hladno,nema
snage za novo proljeće,
najvjerovatnije preživjeti neće
i da sutra bude sudnji
dan,meni ne bi bilo žao,
jer za mene je sat života odavno stao.
Duša je mlada,ali baterije
su stare,minute sporo
prolaze..
Kiša na umornim kapcima,
tiha riječ na usnama..


Ništa mi se ne da.
Ubija me dosada.
Jedva čekam da počnem raditi.
Vidjela sam A. prošlu subotu vani.
Otišao je čim me je vidio.
:(
Pred curama i Z. nisam plakala,
poslije sam tješila S.,ali
kad sam došla doma,nisam
mogla zaustaviti suze.
Što sam mu napravila?Što?
Zašto je takav prema meni?

Image and video hosting by TinyPic

- 11:59 - Komentari (57) - Isprintaj - #


subota, 23.01.2010.

..daleko je kuća moja..

Često poželim da sam tamo..
Da mogu pobjeći kad god želim..
Da noću ležim na klupi
i gledam u zvijezde..
Da sam sama i da sam sretna..
Gdje mi nitko ne smeta,
da mi nitko ne laže,
da se nitko ne ljuti na mene..
Više nije kao prije..
Guši me ovaj gradski zrak..
Guši me laž..
Guši me predbacivanje..
Gdje je sad moj prozor,
moj lješnjak,
moja ograda..
Gdje je moj mjesec??


Image and video hosting by TinyPic

Neeee....sad svi znaju 'moje' selo...
al ne po dobrome..
Čuli ste u vijestima..
Rudanovac <3
Neki manijak napada..
Vidjela sam u vijestima onu kucicu koja je
bila
naša gostiona 'Hacienda' i onaj bor pored nje..
vidjela sam onu kuću blizu koje sam brala
one lijepe ruže..kuća koja je 2 minute
udaljena od moje..Vidjela sam..i suze su mi
potekle..
devet i pol godina nisam bila tamo :(
Bože,zašto mi to toliko fali..
Jučer sam se prisjećala svega..
izvora..mrava...bare..Mrsinja..babe Late..Flokija
svega..mene,T.,T. i V.
ribiza,jabuke,Donija,Jorgovana...
-Tamo gdje me srce vuče,zbog čeg gine,zbog čeg tuče...
što je dragu oku mom...to se mjesto zove dom-

- 11:45 - Komentari (64) - Isprintaj - #


subota, 16.01.2010.

..ja sam na te navikla...

..kad netko spomene da je nova godina tu,
samo pomislim kako su 4 godine prošle
otkad mi se slovo A. urezalo u srce...

..kad netko pita čega ću se najviše sjećati
iz prošle godine,tu mi prvo padne na
pamet onaj 'moj posebni razlog'..

..i kad zbrojim to dvoje,tj. kad pokušam to zbrojiti,
ostajem zbunjena.Tamo negdje oko ponoći,pomislila
sam na A.,a rezlutat toga je bio moje mokro lice i
deset ljudi oko mene kako me pokušavaju utješiti.
Čak i onaj dečko kojeg nikad prije nisam vidjela..

..a 20 minuta poslije dolazi mi poruka..
'Moj posebni razlog' mi je prvi čestitao
preko mob-a.I prvi put u par godina nisam
prvom A. poslala poruku,nego njemu..

..Zato jer mi je vratio osmijeh na lice..onaj iskreni..

..Ostatka večeri se baš ne sjećam,
znam da me R. počeo tješiti,ali je
to shvatio predoslovno :D
Znam da sam izgubila narukvicu,da me lakat boli,i
da moram skrivati vrat dugim majicama i svim
mogućim da mama ne vidi ugriz na vratu xD



(Ovo je napisano prije koji tjedan :D)
Sve me živcira.
Svi i sve.
Pjesme koje znam od riječi od riječi i koje me podsjećaju na nešto.
Sama sebe.
Ovo vrijeme vani.Malo je zima,malo toplo.
Mama koja neprestano kvoca
Političari
To što ne mogu naći posao.
Moja glupa soba koja je uvijek neuredna koliko god da je pospremam
Ljudi koji se prave da sam im super,a zapravo nisam.
Nečiji zeleni auto.
Moj mobitel.
Ova dosada..
Ma sve,jbt :D

Image and video hosting by TinyPic

- 16:29 - Komentari (50) - Isprintaj - #


utorak, 12.01.2010.

..ja hoću da poludim...

O da,sad osjećam ljutnju.
Dodje mi da ga pogodim
s nečim u glavu.
Otkud mu pravo?!
Otkud mu je*eno pravo
da dodje,da me zbuni pa da ode?!
Koji je ku*ac uopće
dolazio,javio se,navikao me na sebe,
ako je znao da će otići?!
Mrzim biti zbunjena
Mrzim kad ne znam na čemu sam
Mrzim kad ne znam što se dogadja
Mrzim kad ne znam gdje sam pogriješila
Mrzim ove glupe pjesme s radija
Mrzim kad nemam čipove
za je*eni poker
Mrzim se kad pošaljem nešto,
jer znam da će poslat odgovor
tek - tako,samo da odgovori


Ovo je napisano nešto malo prije Nove godine,
samo mi se nije dalo prepisivati.
Više nisam ljuta,nego...ne znam...
Ne znam što je*eno osjećam...
Zbunjena sam,jako...
On me zbunjuje...
I. me zeza da sam se zaljubila.
Toga se bojim.
I da,polako zaboravljam na A.
Ali,ne želim opet prolaziti kroz iste stvari.
Samo bi ovaj put bilo malo drugačije
jer smo mi kao prijatelji.
Ali ne mogu,ne želim i neću proživljavati takve stvari
Nemam toliko snage...
I. treba strpati u ludnicu zbog takvih ideja....

Image and video hosting by TinyPic

- 11:42 - Komentari (56) - Isprintaj - #


četvrtak, 07.01.2010.

Nationalty? I was born on Earth!

I dok se ja pitam gdje si
i s kim si sad,bijele
pahulje padaju na naš
grad.Ne,neću te zvati,
neću te gnjaviti,znaš da
bit' ću tu kad ti srce
shvati.Ne,neću ti
poruku poslati,znaš gdje
sam,pa navrati.
Nije ovo tuga,
ne brini,još svaka tvoja
riječ na mom srcu osmijeh
oživi.
Nije ovo tuga,nju si ti odavno
odmaknuo od mene,samo nada
da ćeš doći dok padaju
ove pahulje bijele



Evo i mene,živa sam.
Puno toga mi se dogodilo
zadnjih dana.Npr. došla je T.
Više nije kao prije,ni ona ni ja,ni ostali..
Iskreno,zaboljele su me neke stvari.
Što je zaboravila na mene.A za neke druge
je imala vremena odmah prvi dan kad je došla.
A meni samo poruka.
Ma nema veze,od ove godine ja tjeram
po novome.Ako nekima nije stalo do
mene,nije ni meni do njih.
A to što ću ja držati to u sebi i plakati
kad me nitko ne vidi,nije važno.
I zaboga,pijanim ljudima treba uzeti mobitel.
Ma ustvari nekim ljudima treba zabraniti alkohol.
Meni naprimjer.
Ne bi vjerovali što si ja sve dozvolim kad si popijem...
I onda poslije lupam glavom od zid...

Image and video hosting by TinyPic

- 09:57 - Komentari (53) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.