< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (13)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (14)
Svibanj 2009 (19)
Travanj 2009 (24)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

CatDz

Linkovi

leptir života

ŽeĐ-zA-krvLju-*

offca.^^

Downstreet Fervent Daisy™ ×

Ivana

Pixi

My side of life

fire-angel

singyourheartaway

Spoo

Moje pjesme i stihovi

Wonder Woman :D

Ši lajks it yellow :)

I.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Image and video hosting by TinyPic

Svi golmani svijeta imaju kletvu :'' Da Bog da ti Ivica Olić došao u šesnaesterac''.

Image and video hosting by TinyPic

Od čega je umro Ivica Olić? Od smijeha kad je čuo da Boltu treba 9,58 sekundi na 100 metara.

Image and video hosting by TinyPic

Ivica Olić je jednom bio na probi u Milanu, ali su ga izbacili jer je stalno vikao na Gennara Gattusa da ne trči dovoljno.

Image and video hosting by TinyPic

Možda smo se prerano sreli..
Možda su se drugi među nas
previše pleli.. I na čemu smo
sada ostali?! Ono što nismo
htjeli to smo postali.. Dali smo
prijatelji ili nešto više?! Reci mi
molim te, samo govori tiše..
Jer možda nas njezina ruka
rastavi.. a tek si pomogao
srcu mom da se ponovno sastavi....


Image and video hosting by TinyPic

Ne ulazi u nečiji život, ako toj osobi kaniš slomiti srce ..
Najokrutnija stvar koju muškarac može
učiniti ženi i obrnuto : dopustiti joj/mu da se zaljubi,
a da ne namjerava prihvatiti ni uzvratiti tu ljubav ..

Image and video hosting by TinyPic

Akoje ljubav ono kada si stalno zamisljena,
ako je to ono kada si bez razloga nasmijana,
ako su to trenuci kada je bol zaboravljena...
Onda mogu da kazem:I JA SAM ZALJUBLJENA...

Image and video hosting by TinyPic

Chester: I'm sick of hearing people yelling.The only person I want to hear yelling is me......
Brad: What about us? ......
Rob: Yeah, what about us?
What happens when we're sick of that?

Image and video hosting by TinyPic

Ti si meni kao Coca-Cola.... Stetis zdravlju,razdrazujes živce,
negativno utječeš na san,ali ne mogu bez tebe ni sekund,
a kamoli čitav dan.

Image and video hosting by TinyPic

Mislila sam proslo je ono sto je najgore
al' opet srce zaigra kada prodjes kraj mene

Image and video hosting by TinyPic

Decko nije da gledam,al k****c ti je iznad prosjeka :P

Image and video hosting by TinyPic

Music is the nosie in the background of my life

Image and video hosting by TinyPic

.potočiću,potočiću,žubori
mi ti..sjeti me lijepih dana moje mladosti..i dok zadnja lađa prema
pučini plovi,sjeti me kako su bili lijepi dani moji..


Image and video hosting by TinyPic

Sinoc sam dosla kuci,
popela sam se na vrata,
zakljucala stepenice,istusirala
pidzamu,legla na lampu i ugasila
krevet!Eto što mi se dogadja kad mislim na tebe

Image and video hosting by TinyPic

I still believe in your eyes
I just don't care what you've done in your life
Baby I'll always be here by your side
Don't leave me waiting too long, please come by

Image and video hosting by TinyPic

Da, imam puno grešaka, pa što? Život nije došao s uputama za upotrebu.

petak, 27.11.2009.

...naoružan samo smiješkom hodam ja kroz grad..

Opet prepuštena samoj sebi,osjećajima
i razmišljanjima.
Uvijek su se žalili kako
im nikad ne govorim svoje probleme,
razmišljanja,osjećaje,da sve to skrivam
u sebi.
A sad kad mi treba netko za razgovor,
prvi put,nema nikoga
Ili su zauzeti s nečim,ili su
jednostavno nestali
Ludim..
Ne mogu sama ovako..
A znam da moram..
Ma bolje je biti sam,barem znaš
na čemu si.A ovako misliš,imaš
prijateje kojima se možeš povjeriti,
s kojima možeš razgovarati,a
zapravo ih nemaš.
Je*eš prijatelja koji u mjesec dana
ne može naći pola sata vremena za
tebe,a za svoju 'Ljubav' svaki dan
ima po sat vremena
Je*eš prijatelja koji te prekida u pol
rečenice naglašavajući svoje probleme.
Je*eš prijatelja koji ne može naći
15 minuta da ti dodje u posjetu
u bolnicu.
Je*eš prijatelja koji ti laže u oči.
I tako dalje
Fali mi N.
Užasno.Tu curu
obožavam.Sam mi ju je Bog
poslao.Da je barem bliže,barem
u istoj državi.Ili da smo obje
pune para da možemo ići jedna
drugoj kad god zaželimo


Image and video hosting by TinyPic

-Ovo je napisano isto prije koji mjesec.
Da,Nina mi strašno fali.
Toliko joj toga imam za reći.
Toliko toga me zanima.
Nadam se da je zaboravila Tonija.
Ja sam trenutno onako.
Ni dobro,ni loše.
Kad god mi se dogodi nešto dobro,uvijek se nadje netko tko će to pokvariti.
Trebala sam već naučiti na to.
A moj posebni razlog je još tu..
Bojim se da će otići..
Sa svakim danom mi je sve više drag..-

- 10:44 - Komentari (57) - Isprintaj - #


petak, 20.11.2009.

...ovo je napisano prije par mjeseci...

Ne želim da itko vidi suze
na mom licu,zato i hodam
sama kroz mračnu ulicu.

Sigurna sam da me nitko neće
ni tražiti,ni ne znaju da me
nema.Istina se krije tamo iza
zida,kad se razbije,svi će vidjeti
da nisam kriva

Opet sam ostala budna do jutra sama,
gledajući kroz prozor negdje tamo
gdje mi je možda mjesto

Tišina me plaši,kao da nikoga nema,kao da
su nestali svi znakovi naši.Netko me zove,čujem
kao u magli,probudi me,ne želim da itko vidi
suze na mom licu


Kao što naslov kaže,ovo je napisao prije par mjeseci.
A sad,sad se osjećam puno bolje nego tada.
Mnogo je razloga za to,ali imam jedan svoj mali poseban..


Image and video hosting by TinyPic
(ne,ovo nisam ja :D)

- 10:07 - Komentari (53) - Isprintaj - #


srijeda, 18.11.2009.

..i reći ću vam samo još jednu stvar....ZAPAMTITE VUKOVAR!!!!!!!!!!!

Miroljubiv čovjek sam,
a pomalo već i star,
al' vam velim, gospodo,
platit ćete Vukovar.

Satrli ste cijeli grad,
napravili grdan kvar,
stog vam kažem gospodo,
platit ćete Vukovar.

Da u mojoj kući gost
hoće biti gospodar -
ne ide to, gospodo,
platit ćete Vukovar.

Što ste htjeli, zlo ste htjeli,
i bit neće nikadar -
zapamtite gospodo,
platit ćete Vukovar.

Dugo će još Dunav teći
platit će se svaka stvar -
ja vam jamčim, gospodo,
platit ćete Vukovar.



Image and video hosting by TinyPic

- 10:30 - Komentari (41) - Isprintaj - #


utorak, 17.11.2009.

..naučio si me da vjerujem u čuda...

Možeš li me prihvatiti ovakvu kakva jesam?
Možeš li me zavoljeti?
Možeš li biti uz mene?
Jer,ako me prihvatiš,zavoliš i
budeš uz mene,vratit' ću ti duplo!!!

A,ako ne možeš,molim te,otidji od mene
jer neću imati snage više ako odeš
kad te zavolim!!

Hvala ti za svaki osmijeh koji si mi vratio na lice

Hvala

-J.-

Image and video hosting by TinyPic



Da,i službeno više ne radim.
Na moje je mjesto došla M.
Hahahahhahahaha,njoj je sudjeno da uvijek bude zamjena.
Jučer sam vidjela A.
Prošao je kraj mene,bez pozdrava,i s pogledom koji me ubio.
Što sam ti napravila,štoooo??!
Ali,danas idem na ćevape :D
Bar ću malo zaboraviti na....
Sutra je obljetnica:((
-PLATIT' ĆETE VUKOVAR-

Btw,veliki pozz Tatjani :)

Image and video hosting by TinyPic

- 11:23 - Komentari (65) - Isprintaj - #


petak, 13.11.2009.

..padam,ustajem,padam,ustajem...

Na polju pada kiša.
Ispod krova sam.
A imam osjećaj kao da kisnem.
Svaku kap osjećam.
Oko mene ljudi,a
sama sa.
Čujem glasove,a zapravo
ih ne slušam.
Sanjam nebo
svijetloplave boje okupano suncem,
prošarano vedrim bijelim
oblacima.
Gdje je sad?
Zašto se skriva?
Zašto ne dolazi?
Maštam da odlazim daleko.
Vlakom koji polazi sa drugog perona.
Tamo gdje nikoga ne poznajem.
Gdje mene nitko ne poznaje.
Gdje mogu početi ispočetka.
Možda tamo nadjem šarene oblake.

Image and video hosting by TinyPic



Ne radim više.
Posao je super i sve to..
Ali,ne mogu podnijeti da se
netko dere na mene ako ja nisam
kriva.
I rado bih da mi se lijepo objasni,a ne da se prevrće očima,
i misli kako sam nesposobna.
Ne mogu to više podnijeti

- 13:37 - Komentari (47) - Isprintaj - #


srijeda, 11.11.2009.

Ledo,Ledo,super korneti...

Fali mi moje kutije.
Fali mi ona ljepIilica koja jedino kod mene ne šteka.
Fali mi king od kokosa.
Fale mi oni silni strojevi.
Fale mi svadje zbog pauza.
Fali mi Tihana koja mi je od kartona napravila Dinamov znak.
Fali mi Jadranka i njeno zezanje.
Fali mi Neno koji stalno trubi sa onim viličarem i zaj*ebava me za Alena.
Fali mi Alen,sa najljepšim plavim očima koje sam ikad vidjela.
Fale mi mali zeleni (Marko,Mijo i Ivan) sa svojim provalama
Fali mi najbolji šef (Siniša) kojeg čovjek može imati
Fale mi one bezbrojne prljave kante koje treba oprati
Fale mi Mihaela i Sabina
Fali mi ono stavljanje sličica na Kiss sa Karlom
Fali mi Karla i naše zajedničko kranje sličica
Pa čak mi fali i ona glupa Vesna koja salno nešto zapitkuje
Fali mi Matija,taj mali!Njegova zezanja i osmijeh
Fali mi Žac koji je samo meni donio stolicu
Fali mi Marko koji non - stop buba gluposti
Fali mi čak i Jure,maneken (a ne volim manekene!!)
Fali mi Jezo koji me zalijepio za stolicu!!!!!
Fale mi mala Nina,Vesna,Kika,Željka,Jura,Damir,Ana,Mario,Jozo...
Fali mi RUMENKO <3
Fali mi onaj portir
Ma sve mi fali (skoro sve)


Image and video hosting by TinyPic


Uhvatila me mala nostalgija za sladoledima.No,proslo je.
Ruka me jako boli,ogrebala sam se,porezala,ispekla i udarila (na istu ruku).
Ajd neka sad netko kaže da nisam baksuz
No,svejedno sam imala osmijeh na licu
Jer sam ga pozvala na ćevape,a on je pristao,hihiihihih :D
Sve je ovo lijepo,ali bojim se da ću opet sresti A. i opet zapasti u depresiju
(a malo mi fali)
Joj,sobu moram ići posprematiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




- 10:21 - Komentari (51) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 09.11.2009.

..začarana..

..Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo


Ne bih prezivjela
da mi odes kad te zavolim
u moru ljubavi
ja uvijek ostrvo tuge nalazim


Ne bih prezivjela
da te nemam kad na tebe naviknem
na mome ostrvu tuge
gdje nema mjesta za druge, ostajem


Polako gubim kontrolu
vec si mi previse blizu
davno sam prosla tu skolu
da budem tek jos jedna u nizu!!!













Ova mi pjesma ne ide iz glave.
Trenutno je moja 'himna'
On je počeo igrati igru toplo-hladno.
A ja sad još više imam osjećaj da neće biti ništa od toga.
A znala sam,samo sam na tren zaboravila..
Prepustila se tom lijepom osjećaju..
Iako ništa nije bilo...

Ali,i u zadnje vrijeme ništa nije kako treba,ništa mi ne ide po planu
Frendica se naljutila na mene zbog glupih razloga.
Mislim,kriva jesam,ali ne u toj mjeri da mi se ne može oprostiti.
I. i D. su si opet super.
Ajd,hvala ti Bože
Bar nešto
Na poslu su očito zaboravili da sam ja nova,i da ne znam pola stvari
koje oni znaju.
Dugo nisam vidjela A.
Karlovac izgubio.
No,zato je to Dinamo nadoknadio sinoć

Image and video hosting by TinyPic

- 09:56 - Komentari (50) - Isprintaj - #


subota, 07.11.2009.

..ne želim da onaj osjećaj ode..

I dalje ne znam što je u njegovoj glavi

A bojim se onoga što je u mojoj glavi.
Vrijeme je brzo prošlo onu večer kraj njega

Nije ništa bilo.
Samo zezancija,glazba,film,razgovor...
Bilo je lijepo.

Osim onog dijela kad sam doma došla.
U pola dva ujutro!!!
Naravno,mama ljuta kao ris.
Izašla sam s izlikom da idem sa I. u grad vidjeti za novu jaknu i čizme

Koga briga.
Odljutit ce se.
Mislim da sam zaslužila tako lijepu večer.
Zar ne?


I dalje se bojim.
Jer počinjem osjećati nešto
Što nisam već dugo
I to me sve izludjuje.
I čekam poruku ili poziv na šetnju

Naravno,odgovor će biti : da

Image and video hosting by TinyPic

- 16:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #


srijeda, 04.11.2009.

..Bojim se...

Bojim se da sklopim oči snene,bojim se otići ćeš od mene...

Bojim se toga,i još dosta stvari.
Bojim se odgovora na ono pitanje što on želi

Bojim se onoga što bih ja mogla osjećati.
Nešto se u meni dogadja kad čujem zvuk poruke.
Nervozna sam ako dugo nema odgovora

Pomišljajući kako sam nešto krivo napisala
Nešto se dogadja,što se meni već jedno tri godine nije dogodilo
I zato se bojim.
I čekam poruku

Pitaj,reći ću ti da



Image and video hosting by TinyPic

- 17:45 - Komentari (53) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 02.11.2009.

....samo mi reci da znam!!!!

Zbunjena,zbunjena,zbunjena,zbunjena do bola
Aaaaaaaaaa,znala sam,znala da će ovako biti.
Zasad se još drži.A samo čekam da mi napiše
da je sve to bila zezancija.Iskreno,ne bih htjela
da to napiše..Nisam ništa izravno pitala,ali zna
(vjerovatno) što me zanima,ali neće mi reći.Kaže
da sama moram shvatitii.A kako da shvatim kad
se to može protumačiti na dva načina?!
Objasnila sam ja njemu,ne direktno,to kako je,
a on meni da sam sve to spetljala,i da ni sama nisam
sigurna koji odgovor želim čuti.
Opet,iskreno : voljela bih da je 'Da' jer mi je vratio
osmijeh na lice.

Ja samo napišem aha,jer nisam znala što da napišem.
(onak,helou,ja nisam znala što da napišem!!)
Nini nisam poslala poruku jer sam sve novce spizdila
na njega :D
U subotu bili kod njega na poslu,mislila sam da će poslije
ići s nama,ali nije mu se dalo,a ja mislila kako bi nas dvoje
onda zbrisali nasamo,pa razgovarali da znam što dalje.
Jer ako se ovako nastavi,počet' će mi se svidjat,a gdje sam onda?
U svemu tome nisam zaboravila na A.,ali totalno duplo manje mislim
na njega.

Bila s curama vani,maloj bio rodjendan,čak se nisam ni napila,
misleći kako ću poslije ići s njim,doma došla u pol dva
Di nije išla s nama,ne znam jel bila pozvana,a ona i I. su se malo zakačile zbog L..
Mislim,razumijem Di,znam da je zaljubljena u njega,ali zbog te ljubavi samo je probleme dobila.
Da ne spominjem nas,koji smo na policiji završili...


Tekmu neću ni spominjati,nisam je gledala,a i bolje :(
Karlovac takodjer :(
Trebala ići u Rudanovac,ali naravno,nisam :((
Otišli samo na selo.
(imam ludu mačku)

Sad pišem ovo jer se nadam da će me bar netko
razumjeti,i možda reći,napisati nešto
što će mi pomoći da shvatim.Inspiracija je tu,
pjesme i uobičajeni postovi slijede u idućim
nastavcima...PeAcE

Image and video hosting by TinyPic

- 19:29 - Komentari (50) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.