< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (13)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (14)
Svibanj 2009 (19)
Travanj 2009 (24)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

CatDz

Linkovi

leptir života

ŽeĐ-zA-krvLju-*

offca.^^

Downstreet Fervent Daisy™ ×

Ivana

Pixi

My side of life

fire-angel

singyourheartaway

Spoo

Moje pjesme i stihovi

Wonder Woman :D

Ši lajks it yellow :)

I.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Image and video hosting by TinyPic

Svi golmani svijeta imaju kletvu :'' Da Bog da ti Ivica Olić došao u šesnaesterac''.

Image and video hosting by TinyPic

Od čega je umro Ivica Olić? Od smijeha kad je čuo da Boltu treba 9,58 sekundi na 100 metara.

Image and video hosting by TinyPic

Ivica Olić je jednom bio na probi u Milanu, ali su ga izbacili jer je stalno vikao na Gennara Gattusa da ne trči dovoljno.

Image and video hosting by TinyPic

Možda smo se prerano sreli..
Možda su se drugi među nas
previše pleli.. I na čemu smo
sada ostali?! Ono što nismo
htjeli to smo postali.. Dali smo
prijatelji ili nešto više?! Reci mi
molim te, samo govori tiše..
Jer možda nas njezina ruka
rastavi.. a tek si pomogao
srcu mom da se ponovno sastavi....


Image and video hosting by TinyPic

Ne ulazi u nečiji život, ako toj osobi kaniš slomiti srce ..
Najokrutnija stvar koju muškarac može
učiniti ženi i obrnuto : dopustiti joj/mu da se zaljubi,
a da ne namjerava prihvatiti ni uzvratiti tu ljubav ..

Image and video hosting by TinyPic

Akoje ljubav ono kada si stalno zamisljena,
ako je to ono kada si bez razloga nasmijana,
ako su to trenuci kada je bol zaboravljena...
Onda mogu da kazem:I JA SAM ZALJUBLJENA...

Image and video hosting by TinyPic

Chester: I'm sick of hearing people yelling.The only person I want to hear yelling is me......
Brad: What about us? ......
Rob: Yeah, what about us?
What happens when we're sick of that?

Image and video hosting by TinyPic

Ti si meni kao Coca-Cola.... Stetis zdravlju,razdrazujes živce,
negativno utječeš na san,ali ne mogu bez tebe ni sekund,
a kamoli čitav dan.

Image and video hosting by TinyPic

Mislila sam proslo je ono sto je najgore
al' opet srce zaigra kada prodjes kraj mene

Image and video hosting by TinyPic

Decko nije da gledam,al k****c ti je iznad prosjeka :P

Image and video hosting by TinyPic

Music is the nosie in the background of my life

Image and video hosting by TinyPic

.potočiću,potočiću,žubori
mi ti..sjeti me lijepih dana moje mladosti..i dok zadnja lađa prema
pučini plovi,sjeti me kako su bili lijepi dani moji..


Image and video hosting by TinyPic

Sinoc sam dosla kuci,
popela sam se na vrata,
zakljucala stepenice,istusirala
pidzamu,legla na lampu i ugasila
krevet!Eto što mi se dogadja kad mislim na tebe

Image and video hosting by TinyPic

I still believe in your eyes
I just don't care what you've done in your life
Baby I'll always be here by your side
Don't leave me waiting too long, please come by

Image and video hosting by TinyPic

Da, imam puno grešaka, pa što? Život nije došao s uputama za upotrebu.

utorak, 22.09.2009.

..Ima dana kad na srcu rana zapece jace nego inace...

Meni sada treba mir,
da o tebi mislim,
da nema nikog u sobi,
da suzama napišem tvoje ime

Jer večeras ne mogu
lagati,nemam snage da
se trudim,idem spavati
sa željom da se sutra
ne probudim

Puno je ljudi na peronu prozirne
sreće,svatko svoj kovčeg nosi s
lažnim osmijehom na licu,a sa
svakim korakom teret postaje
sve teži


Meni sada treba mir,da
nikog oko mene nema,da
suzama natopim jastuk
i izustim tvoje ime



Image and video hosting by TinyPic

- 20:24 - Komentari (76) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.09.2009.

...vatru i dim suze ne gase..

=Ima li netko tvoju šifru fejsa?
Mislim da ne

=Jel te netko mrzi?
Ako da,njihov problem

=Tko ti je zadnji poslao SMS?
Teta Snježana,moja cimerica iz hospital

=Jel te kad udario policajac?
Samo bi mi to još trebalo :S

=Stvari bez kojih ne možeš?
Glazba,prijatelji,zrak,obitelj

=Jesi li izgubio kontakt sa starom ekipom iz osnovne i slično?
Pa,sad...s mojim ličanima jesam,ali hvala Bogu na fejsu!

=Bojiš li se leta avionom?
Ne bojim se aviona,već visine :/

=Psuješ li i koja ti je omiljena psovka?
Hahahahha...a u ku*ac...(psovka s posla)

=Koja ti melodija svira na mob. kao zvuk zvona?
Thompson - Geni kameni :)

=Osobe iz javnog života koje ne podnosiš?
Zdravko Mamić,Paris Hilton,David Beckham

=Da se nađeš u situaciji da tvoja ekipa u vašem gradu uhvati jednu osobu protivničke navijačke skupine (BBB/Torcida), bi li ga udario?
Ne.Zašto bi to napravila?

= Što misliš o pedofilima?
SMRTNA KAZNA!!!

=Pjesma koju si zadnju čuo/čula?
Miroslav Škoro - Mata











Sjećam se
Sjećam se osmijeha
Blesavog osmijeha,ali ipak tako slatkog
I ne znam što mi je bilo
Prepustila sam se
A možda nisam trebala
Ma sigurno nisam trebala
Nisam razmisljala
Prepustila sam se
Nekada mi je žao
a nekada bi sve ponovo
Možda opet jednom
Kad sve zaboravimo
Kad prodje ovo sve
Za godinu,dvije,deset
Više ne možemo planirati
Jer neočekivane stvari se dogadjaju
Ali sad ne
Nijedno od nas nije zrelo za to
Tako da se to sigurno neće dogoditi u skoro vrijeme



Image and video hosting by TinyPic

Nada ostaje zadnja..da ćemo biti normalni prijatelji,a ne ono,bok-bok,početi pričati,a misliti u sebi kako pobjeći.Nada da ćemo razgovarati i zezati se kao nekad...prije onog što se desilo,a nije smjelo

- 12:20 - Komentari (55) - Isprintaj - #


subota, 19.09.2009.

..što si ti meni..

Tražim te po ulicama ovog
dosadnog grada,tražila te
u svim kutovima
sunca i hlada

U ljudima koji ti i ne sliče,u
očima sretnog čovjeka,
čula tvoje ime u glasu čovjeka
koji nasred ulice nešto viče


Ne nalazim te,ne znam gdje si,
pijane su mi usne,i pospane oči,
drži me samo još nada da ćeš
odnekud doći


I taman kad odustanem,kad oči
zatvorim,ti dodješ odnekud sa
snovima u rukama,taman kad
zaspem,ti me probudiš,taman
kad umrem,ti me u život vratiš


I onda odeš,ostavljaš me
s osmijehom na usnama i
obećanjem da ćeš slijedeći
put doći brže.Snove
predaješ meni da ih čuvam


Image and video hosting by TinyPic


- 19:03 - Komentari (65) - Isprintaj - #


subota, 12.09.2009.

..SmElL LiKe tEeN SpIrIt..

1. Voliš kavu?
)Ne baš


2.Kako se trenutno osjecas?
)Onako


3.Koje je zadnje slovo tvoje simpatije?
)Daj odje...!


4.Ispričaj mi zadnji san koji si sanjao/la.
)Ne sjećam ga se


5.Možeš li jesti svoju najdražu hranu cijeli mjesec a da ti ne dosadi?
)Ne znam


6.Čeg se prvog sjetiš kada kažem kelj?
)Fuj


7.Jesi li ikada brojao/la do 1000?
)Ne


8.Dali grizeš svoj sladoled ili ga ližeš?
)Sve što treba,hahahha


9.Jesi li ikada upoznao/la nekog slavnog?
)Da


10.Voliš li sir?
)A onak..


11.Koju pjesmu ne možeš prestati pjevati u sebi?
)Connect - Brige ugasim pjesmom :D


12.Koju državu želiš posjetiti?
)Nizozemsku,Ameriku,Makedoniju (to ću ubrzo,ako Bog da)


13.Dali bi ikada skakao/la iz aviona?
)Neee!


14.Jesi li se ikada vozio/la u vlaku?
)Je*ali te vlakovi...svaki dan prošla tri mjeseca


15.Jesi se ikada zabio/la u zid?
)Ne


16.Jesi li se ikada poljubio/la u dizalu?
)Da


17.Jesi li ikada izašla/o kroz prozor?
)Živim na sedmom katu!!!!!!!!!!!!!


18.Što si zadnje kupio/la?
)Kruh


19.Što ces raditi sutra?
)Nemam pojma


20.Koju pjesmu trenutno slušaš ili pjesma koju si zadnju čuo/čula?
)Connect - Da vas čujem



Image and video hosting by TinyPic

- 19:47 - Komentari (57) - Isprintaj - #


petak, 11.09.2009.

..rekla si : ma ne brini,ma nije mi nista,rekla si kroz suze to je prolazna kriza..

Znam da nisam onakva kakvu zelis.

Znam da nikada necu biti ona koju

zelis.


I zato nocas varam sebe,varam druge

da mi nije

stalo do tebe.

Vratila sam se na peron prozirne

srece,ali i dalje

u nekoj pijanoj noci ispijam sve

za tvoje oci.

Mozda jednom nakon dugih

godina,

nocnih lutanja i veselih dana,kad

te nesto po dusi zagrebe,

sjetis se i shvatis da sam te voljela

vise od sebe


Image and video hosting by TinyPic

- 13:34 - Komentari (48) - Isprintaj - #


četvrtak, 10.09.2009.

..k'o nekad i sada ja do starog grada prošetam da nadjem miris taj..

Nikad nisam
$bila u Sarajevu
$bila uhićena
$pucala iz pravog pištolja
$probala heroin
$bila u Brazilu
$jahala na devi
$ubila štakora
$voljela matematiku
$živjela na moru
$vodila tv Dnevnik
$znala primati komplimente
$upoznala Angelinu Jolie
$voljela ananas
$bila na ti sa kemijom i fizikom
$pojela ventilator xD
$gledala Sumrak (niti namjeravam)
$skočila s Ciboninog tornja
$voljela one hamburgere iz MCDonaldsa
$nosila tange
$imala plavu kosu
$voljela 505 bombone
$mu rekla da mi je stalo do njega
$kosila travu

Što čovjek neće sve izmislit kad mu je dosadno..=))
Eh..
Evo,polako ozdravljam..i da ne moram kod doktorice
po recept,išla bi van s curama
E da,upoznala sam dvije super cure.
Mala sirena i Tonka :)
Na prvi pogled sam skužila da nisu neke umišljene
i štajaznamšta.
Dakle,radjaju se nova prijateljstva,a stara se polako
obnavljaju.Na danima piva sam vidjela Gordanu,nakon
devet godina!!!!Nije se ni malo promjenila.Ista je,
mala zvrkasta =) I neki dan me bila uhvatila sjeta,
za tim starim vremenima i za mojom Likom,eh...
..daleko je kuća moja,dal mi je put do nje,već su
prošle godine,pa me zovu uspomene..
Vani je lijep dan pa si neću dozvoliti tugu
..što je danas lijep i sunčan dan..

Image and video hosting by TinyPic

- 16:11 - Komentari (56) - Isprintaj - #


utorak, 08.09.2009.

..da te bar mogu poljubiti..

Hajde dodji,donesi mi svoj osmijeh,
dodji mi večeras,navedi me na grijeh

Treba mi noćas melodija tvoga glasa,
sama sam,bojim se,ne dišem,bez tebe
nema mi spasa

Na grijeh me navedi,budi samnom noćas
tu,polagano zavedi i ljubi me u polusnu

Budi tu,zapamti neki lagani stih
ne odlazi,bojim se ostati sama,
ne pali svjetlo,prija mi tama

Andjele crnih krila,ostani uz mene,
dok Bog tebe mi nije poslao,
tuzna sam bila.Suze mi brišeš,
grliš me i samnom dišeš

Zapamti neki lagani stih,Bog mi te poslao,
bez tebe nema mi spasa,i večeras hoću
da zaspem uz melodiju tvog glasa


Image and video hosting by TinyPic

- 19:48 - Komentari (56) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 07.09.2009.

..bLaŽeNa TiŠiNa..

#Jesi li normalan/normalna?
Ne :)
#Vjeruješ li u Boga?
Da
#Kome si zadnjem rekao/rekla "volim te"?
Nini :) (zapravo sam to napisala jer je daleko :(
#Hoceš li to zazaliti?
Ne
#Sa koliko godina zeliš umrijeti?
Ja ne zelim umrijeti :)
#Od koga si primio/primila zadnju poruku?
Od Ivane
#Kako se osjecaš trenutno?
Loše,bolesno,umorno..
#Zadnja pjesma koju si čuo/čula?
Toše Proeski - Ledena
#Da li ti netko nedostaje iz prošlosti?
Da
#Da li si perverzan/pervezna?
Ne,ja sam fina curica,LOOOOL
#Kako si proveo prošli rođendan?
Nije za javnost :)

Napisi prvo sto ti padne napamet.!
Bok : "Ajd bok
Ljubav : " crveno
Krava : "Livada
Mir : "Crkva
Nebo: "plavo
Mr. Big : "Film?
Horror : "Kad jaganjci utihnu
S: "slovo

Odgovori samo jednom rječju.!
Ti si? : "ja
Piješ: "vodu
Gdje si:"tu
Voliš: "smile
Mržnja:"rat
Sanjaš:"snove
Najdraža boja:"ljubičasta

Da ili ne.?
Sviđa ti se netko? : "da
Poljubila bi nekoga za 10 dolara? : " ne
Ovisna/ovisan si o fejsu? : "pomalo xD
Ovisna/ovisan si o bilješkama? : "nop
Rozo izgleda fora na dečku? : " ne
Ne možeš čuvati tajnu?: " mogu
Imaš li brata ili sestru? : " i da i ne xD
Bojaš kosu? : "više ne
Trošiš vrijeme pisajući abecedu: " (?) ne

Napiši prvu boju koja te asocira na ovo što piše.!
Voli me ne voli me : "siva
Barrack Obama : "crveno bijela
Elmo te gleda dok spavaš : " ljubičasta
Facebook : " plava
Svi ćemo umrijeti : " crna
Nebo se ruši : "narančasta
We’ve got no troubles life is the bubbles under the sea : " plava

Što se dogodi nakon.?
Mr. Dobri upozna Mr.Zločestog : "prvi razbije onom drugom facu xP
Kokoš i krava prelaze put : pogazi ih kamion
Mama te tjera da pospremiš sobu : "kažem da ću sutra
Pero skoči sa krova : "mali Pero?
Dušo selimo se na mars : " a ja bi radije na more
Porezala si se papirom. no big deal right? : " kad si smotan kao ja,naviknš se na to :))
Prijatelj je dao tvom malom bratu energetski napitak : " a meni jedan?
Dečko ti pokloni ruže a ti si alergična na njih : " nisam alergična na ruze :)
Na trampolinu si : " nisam




Dakle,ovako

Ne želim komentare tipa,novo,svrati do mene,svratit ću kad ja hoću
Ako mi netko još jednom napiše : ostavi mi puno komentara,
automatski ću ga ignorirati (kao da mi nitko ništa nije napisao)
Kad meni komentirate,dovoljan je jedan komentar (osim ako baš želite pisati)
Ja vama ostavljam komentara koliko ja želim
(Žalosno je što ljudi prikupljaju te komentare kao da su novci.ŠTO VI IMATE
OD TOGA????)
Ako vam je blog dobar,ljudi će sami komentirati.
Mislim,što ćeš komentirati na post gdje piše koliko je tko dobio iz kojeg predmeta?
Možda je to vama sad fora,ali meni koja imam 20 godina,i koju to više ne zanima nije.
A i što da napišem?Svaka čast?Ma možeš ti to bolje?
No way,imam pametnijeg posla
Linkovi sa strane : Sve sam pobrisala osim Marijane i Sanje.Ako netko ima slučajno mene
u linkovima,možete me izbrisati,meni tako svejedno.Ja ću stavljati linkove koje ja želim
jer ovo je moj blog


Hvala na čitanju


Image and video hosting by TinyPic

- 12:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #


nedjelja, 06.09.2009.

..poljubi me i budi tu...

Ne znam jel razlog to što sam bolesna pa sam
preosjetljiva il je razlog nešto drugo.Cijeli dan
provela sam plakajući.Osjećam se tako
prokleto usamljenom.Što bi nekome bilo čudno
s obzirom na sve navodne prijatelje koje imam.
A nitko mi nije došao u posjet,pitaju samo kako
sam,valjda reda radi,i to preko fejsa.Svi su zauzeti s
nečim.Zašto ja nisam takva?Zašto ja odmah
jurim kad me netko treba,kad me netko zove?
Kažu da čovjek uči na greškama,al ja znam
da neću nikad jer ovo nije prvi put da sam ostavljena
sama.Ali,malo sam bolje jer sam se maloprije
dopisivala s Ninom preko MSN-a.Vidjela sam
nju,njenog dečka i Tinu preko kamere.Ja je nemam.
A i bolje.Ne bih htjela da me vide umornih suznih
očiju s blagim osmijehom na licu u nekoj staroj
crvenoj majici.Trenutno slušam
http://www.youtube.com/watch?v=QZPy_qw6G8c&feature=related
Pjesmu koja me podsjeća na njih.Zbog Nine sam
počela slušati tog pjevača.Bože,koliko mi ta
cura fali =(

I ona i ostatak njene obitelji

Pogledah upravo na mobitel
Nema poruke,nema poziva
Svi su zaboravili na mene
Sjete me se jedino kad nešto trebaju
Ali,preživjet' ću i to
Image and video hosting by TinyPic

Btw,od sutra uvodim pravila na blog,ništa strašno,ali...you will see

- 01:03 - Komentari (51) - Isprintaj - #


petak, 04.09.2009.

..pamtim smijeh,tvoje suze...svaka riječ...zakletva...

*Priznajem da mi se spava,a da mi se ne da ići spavati :S
*Priznajem da sam umorna
*Priznajem da ponekad previše vjerujem ljudima
*Priznajem da ne znam zašto me A. ne podnosi
*Priznajem da se nekad ponašam kao malo dijete
*Priznajem da skoro uvijek sve zeznem :S
*Priznajem da se teško kontroliram kad sam ljuta
*Priznajem da bi sad pojela jednu veliku cokoladu
*Priznajem da na neki cudan nacin ipak volim Zagreb :D
*Priznajem da ne mogu živjeti bez glazbe,obitelji,prijatelja i zraka :D
*Priznajem da mrzim nepravdu
*Priznajem da mi se u zadnje vrijeme više svidjaju plavi decki :D
*Priznajem da bih htjela zivjeti negdje na moru
*Priznajem da sad slusam od Magazina : Ako poludim
*Priznajem da sam u zadnje vrijeme postala lijena za neke stvari
*Priznajem da vjerujem u Boga,ali dugo nisam bila na misi..
*Priznajem da se ponekad osjećam kao da ne pripadam ovdje gdje jesam :S
*Priznajem da jako volim svoju mamu
*Priznajem da sam nespretna osoba
*Priznajem da obozavam gledati film Top Gun samo zbog Val Kilmera
*Priznajem da mi fale Nina,Tina,Katy,i Omar
*Priznajem da volim maštati

Image and video hosting by TinyPic

- 11:31 - Komentari (45) - Isprintaj - #


srijeda, 02.09.2009.

..zavjese u ponoć dižu se,predstava po prvi put počinje..

Neću prva da pozdravim,
tražio si me da zaboravim.Sve
ću da probam jer mogu,želim
i moram.Ide mi i bez tebe,
nije to neka ljubav bila,već sam
pola toga zaboravila
.Žao mi je samo
što prijatelji nismo ostali,
nego smo dva
stranca postali.Tko će sada prvi da
pozdravi,pogled ne spusti i da se ne sjeti
riječi 'zaboravi'..?

Et,prvi susret je dobro prošao,mislim prvi
susret nakon svega..Sad je valjda shvatio da
ne grizem,i da me se ne mora bojati,hahhaha

Image and video hosting by TinyPic

- 09:47 - Komentari (78) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.