< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (13)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (14)
Svibanj 2009 (19)
Travanj 2009 (24)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

CatDz

Linkovi

leptir života

ŽeĐ-zA-krvLju-*

offca.^^

Downstreet Fervent Daisy™ ×

Ivana

Pixi

My side of life

fire-angel

singyourheartaway

Spoo

Moje pjesme i stihovi

Wonder Woman :D

Ši lajks it yellow :)

I.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Image and video hosting by TinyPic

Svi golmani svijeta imaju kletvu :'' Da Bog da ti Ivica Olić došao u šesnaesterac''.

Image and video hosting by TinyPic

Od čega je umro Ivica Olić? Od smijeha kad je čuo da Boltu treba 9,58 sekundi na 100 metara.

Image and video hosting by TinyPic

Ivica Olić je jednom bio na probi u Milanu, ali su ga izbacili jer je stalno vikao na Gennara Gattusa da ne trči dovoljno.

Image and video hosting by TinyPic

Možda smo se prerano sreli..
Možda su se drugi među nas
previše pleli.. I na čemu smo
sada ostali?! Ono što nismo
htjeli to smo postali.. Dali smo
prijatelji ili nešto više?! Reci mi
molim te, samo govori tiše..
Jer možda nas njezina ruka
rastavi.. a tek si pomogao
srcu mom da se ponovno sastavi....


Image and video hosting by TinyPic

Ne ulazi u nečiji život, ako toj osobi kaniš slomiti srce ..
Najokrutnija stvar koju muškarac može
učiniti ženi i obrnuto : dopustiti joj/mu da se zaljubi,
a da ne namjerava prihvatiti ni uzvratiti tu ljubav ..

Image and video hosting by TinyPic

Akoje ljubav ono kada si stalno zamisljena,
ako je to ono kada si bez razloga nasmijana,
ako su to trenuci kada je bol zaboravljena...
Onda mogu da kazem:I JA SAM ZALJUBLJENA...

Image and video hosting by TinyPic

Chester: I'm sick of hearing people yelling.The only person I want to hear yelling is me......
Brad: What about us? ......
Rob: Yeah, what about us?
What happens when we're sick of that?

Image and video hosting by TinyPic

Ti si meni kao Coca-Cola.... Stetis zdravlju,razdrazujes živce,
negativno utječeš na san,ali ne mogu bez tebe ni sekund,
a kamoli čitav dan.

Image and video hosting by TinyPic

Mislila sam proslo je ono sto je najgore
al' opet srce zaigra kada prodjes kraj mene

Image and video hosting by TinyPic

Decko nije da gledam,al k****c ti je iznad prosjeka :P

Image and video hosting by TinyPic

Music is the nosie in the background of my life

Image and video hosting by TinyPic

.potočiću,potočiću,žubori
mi ti..sjeti me lijepih dana moje mladosti..i dok zadnja lađa prema
pučini plovi,sjeti me kako su bili lijepi dani moji..


Image and video hosting by TinyPic

Sinoc sam dosla kuci,
popela sam se na vrata,
zakljucala stepenice,istusirala
pidzamu,legla na lampu i ugasila
krevet!Eto što mi se dogadja kad mislim na tebe

Image and video hosting by TinyPic

I still believe in your eyes
I just don't care what you've done in your life
Baby I'll always be here by your side
Don't leave me waiting too long, please come by

Image and video hosting by TinyPic

Da, imam puno grešaka, pa što? Život nije došao s uputama za upotrebu.

ponedjeljak, 29.06.2009.

..lagat će usne svaku riječ..

Priznajem da ne ne bi mogla živjeti bez glazbe
Priznajem da volim proljeće.
Priznajem da mi je noć draža od dana
Priznajem da polako postajem ovisna o internetu
Priznajem da sam probala marihuanu
Priznajem da ne vjerujem u ljubav
Priznajem da volim more
Priznajem da skoro sve jedem da kecapom i majonezom
Priznajem da obožavam jesti čokoladu
Priznajem da sam pomoću čokolade dobila broj od jednog dečka
Priznajem da sam bila u Njemačkoj mjesec dana
Priznajem da mi se sad jedu tortellini
Priznajem da sam ponekad lijena
Priznajem da se većinu vremena osjećam usamljeno
Priznajem da pišem pjesme
Priznajem da ne volim kad mi neto komentira post sa 'Joj,kako lijepo,daj navrati
do mene,imam nesto novo,obavezno procitaj i prokomaj'.Pročitaj ti
moje,jbt
Priznajem da sam ponekad jako blesava i naivna
Priznajem da volim slikati i poslije te slike uredjivati raznim programima
Priznajem da volim svoj posao
Priznajem da nekad puno pričam i da ljudi ne mogu doći do riječi od mene
Priznajem da volim piti Cedevitu
Priznajem da obožavam sladoled Rumenko
Priznajem da mi fale neki stari prijatelji
Priznajem da mi je soba jako neuredna
Priznajem da se nisam dugo vozila na biciklu
Priznajem da sad slušam pjesmu 80-e od Daleke Obale
Priznajem da mi se ne da više pisati

Image and video hosting by TinyPic

- 13:57 - Komentari (60) - Isprintaj - #


subota, 27.06.2009.

..algun dia..

Sad na mom licu ne mozeš
ništa procitati,stojim na
kiši i ne mogu disati.Kiša
pada po mojoj kosi,a
vjetar svaku moju suzu
odnosi.

Ne vidiš na mom licu izgubljenu
malu djevojcicu,kiše su isprale
svaki znak boli,a smo vjetar
zna da ona i dalje zeli da ju
on voli

Stojim na kiši,vjetar me grije,
zagrli me - zaboravila sam
kako se smije

Image and video hosting by TinyPic

- 23:09 - Komentari (90) - Isprintaj - #


petak, 26.06.2009.

outta control

7 stvari koje se mogu naći u tvojoj sobi
*nered xD
*plavi išarani zidovi
*ormarići
*prozor
*krevet
*kutije
*posteri

Zadnje piće? *Limunada

Zadnja kniga koju si pročitao/pročitala? * Alenka Mirković - Glasom protiv topova

Osoba koja zna sve o tebi? *Nitko ne zna baš sve o meni (LoL)

Koliko je daleko osoba koja ti najvise nedostaje? *U Makedoniji :(

Koje su tvoje opsesije? * čokolada i Red bull :))

Jesi li ikada požalio zbog stvari koje si prije radio? * Da

Osoba koju žališ? *Ima ih,hahha


Najdraža prostorija u kući/stanu? *Hvala Bogu,imam ih puno,pa mogu birati :)

Najbolji način za provodjenje subotnje večeri? * Spavanje :)

Najbolji način za provodjenje dosadne nedelje? * Samo da nisam doma :)

Najdraži grad u Hrvatskoj? * Zadar

Što naručuješ u kafiću preko dana? * Ako je kod Marte u Golu,dalmatino :)

Što radiš kad si sam/sama u kući? * Maltretiram susjede glasnom glazbom (uglavnom,Toše i Connect)

Što radiš kad ideš van s nepoznatim osobama? *Ne idem s nepoznatima van :)

Što si po hososkopu i opisuje li te taj znak? Ovan,da,tvrdoglava sam :)

Što radiš kada si nezadovoljan/nezadovoljna svojim izgledom? *Ja nikad nisam zadovoljna vojim izgledom :)

Kada najčešće ideš spavati? *Kad mi se spava

Koga si zadnjeg/u upoznao/la ? * Nemam pojma

Koji ti je najdraži sladoled ? *Pa Rumenko,ddddd

Jesi li ikad igdje radio/la za plaću ? *Radim,hvala na pitanju :)

Koju si pjesmu zadnju poslušao/poslušala? * 50 Cent ft. Mobb Deep - Outta control


Image and video hosting by TinyPic

- 18:28 - Komentari (65) - Isprintaj - #


četvrtak, 25.06.2009.

Chokowada :)

..na javi moji snovi..

Ti si meni prvi prišao.Ne znam zašto,možda sad nije ni važno.
I naravno,nakon nekog vremena počeo si mi se svidjati.Ti si kriv,jbg :)
A činilo se da nisi ni ti tako hladan prema meni.

I zašto onda nikad ništa nije bilo?Zašto si mi uopće dao broj?
Ono,mogao si prihvatiti samo tu čokoladu kao znak prijateljstva i dovidjenja.
Ionako se najvjerovatnije ne bismo više vidjeli

A sad,samo čekam da se pojaviš na fejsu,a kad sam u Zg-u,unatoč tome koliko
je to velik grad,nadam se da ću te sresti slučajno.Baš sam blesava xD

No,sve u svemu,ti si kriv :)) Al,ono,fakat,da mi nisi prišao,ne bi te ni zapazila
jer ja ne volim baš plave dečke.

Dečko s čokoladnim osmijehom.
I onak,btw,svaki put kad jedem čokoladu,sjetim se tebe!Da,baš tebe!
I onog trenutka kad si mi donio lješnjake jer nije bilo čokolade!
Joooj,ma što je meni ovo trebalo...


..daleko od oka,ali ne i od srca..

A stvarno me više trebalo proći..ono,skoro je godina dana kako se nismo vidjeli.
Čuli se jesmo s vemena na vrijeme,i to sam uglavnom ja prva poslala poruku.A
ne bi ti meni nikad,jel??Joj,joj

Al drago mi je što si tu,što sam te upoznala,što si mi dao broj,
i što mi uvijek odgovoriš na poruku

Čokoladni kiss samo za tebe xD

Image and video hosting by TinyPic

- 11:54 - Komentari (70) - Isprintaj - #


utorak, 23.06.2009.

..ni na šta ne liče sve te prazne priče što ti pričaju..

*Napiši imena 8 najdražih prijatelja
-Marin,Nina,Marta,Ivana G.,Ivana C.,Alenka,Elo,Ceky

*Da li se izgubilo prijateljstvo s nekim tko ti je mnogo značio?
- Da,još uvijek smo prijatelji,ali to više nije to,sve se promjenilo..

*Prijateljstvo ili ljubav?
- Oboje

*MSN ili facebook?
-Facebook,MSN imam samo zbog Nine

*Zima ili ljeto?
- Proljeće

*Kiša ili snijeg?
-Ako već mora nešto,onda kiša

*Šminker ili sportaš
-A,oboje,valjda

*Privlačan i umišljen ili ne tako privlacan i fin
- Ovo prvo (A. je takav)

*Vino ili votka?
-Votka (sa redbullom ili juiceom)

*Zadnja pjesma koju si cula?
-Ivan Zak - Svjedok

*Sto si zadnje gledala na tv-u?
-Cobra11

*Gdje bih sad voljela biti?
-U Rudanovcu..


Image and video hosting by TinyPic

- 13:49 - Komentari (73) - Isprintaj - #


nedjelja, 21.06.2009.

..daleko je kuća moja..

Tko zna tko sad živi u onoj kući
gdje sam ja živjela..
Što se nalazi u onoj sobi koju sam
nazivala svojom
Možda su asfaltirali (il kak se već piše) cestu,
koja je bila puna kamenčića,
gdje sam pala bezbroj puta
Tko zna čuje li se tamo dječiji smijeh
Da li se djeca penju po svakom drvetu,
kao ja,nekad davno (glumila sam majmuna,hahha)
Osam godina je nekome puno,nekome
malo..
Meni su vječnost od prvog dana kad sam
otišla..
A sjećam se..
Sjećam se prekrasnog zalaza sunca,svog
psa,svoje razigranosti,svježeg zraka..
Sjećam se hladnoće i predivnog bijelog
snijega,branja jabuka,igranja kraj izvora
Pitam se jel moj bor narastao?
Pitam se sjećaju li me se ljudi još?
Pitam se hoću li ikada opet doći tamo?

>>Tamo gdje me srce vuče,
za čim gine,zbog čeg
tuče,što je drago oku mom,
to se mjesto zove dom<< (Rudanovac 1996 - 2000)

Image and video hosting by TinyPic

- 11:12 - Komentari (60) - Isprintaj - #


subota, 20.06.2009.

..friends..

Upisi imena 20 ljudi,odgovori na pitanja

1.Marta
2.Marina
3.Davor
4.Toni O.
5.Gloria
6.Gugy
7.Ivana
8.Bomba
9.Ivana G
10.Hrvoje
11.Ceky
12.Ivan P.
13.Lauš
14.Diana
15.Zveki
16.Doly
17.Stipa
18.Nanko
19.Gaby
20.Vesna

1. Kako si upozna/la osobu broj 7?
*U srednjoj skoli..!

2. Što bi učinila da nikad nisi upoznala osobu broj 13?
*Cisto nemoguce..ne znam..nista

3. Što bi učinio da osobe broj 1 i 20 hodaju?
*Hahahahha,mislim da nijedna od njih nije lezba

4. Jesi ikad vidila osobu broj 17 da plače?
*Nisam,taj je uvijek nasmijan =)

5. Bili osobe broj 3 i 6 bili dobar par?
*Hahahhahaha,mislim da nisu pederi,tj. znam

6. Bili osobe broj 4 i 16 bili dobar par?
*Hmm...pitajte njih..ne bi se htjela mijesati..al mislim da su oboje zauzeti,tak da ne

7. Opiši osobu broj 19:
*Luda (u poitivnom smislu),malo ju zivciraju moji kvizovi na fejsu,al oprasta mi,

8. Je l' ti draga osoba broj 9?
*Ma da je nema,trebalo bi ju izmislit =)

9. Koja je najdraža boja osobe broj 15 ?
*Nemam blage veze

10. Kad si zadnji put pričala s osobom broj 6?
*U subotu

11. Koji jezik priča osoba br 5?
*Hrvatski

12. S kim izlazi osoba br. 13?
*Pa s ljudima,LoL


13. Koliko godina ima osoba br 2?
*Jos malo pa 18 =)

14. Koja je najdraža pjesma osobe broj 14?
*Hmmm..zadnja je bila Helo od Beyonce

15. Bi li ikad bila s osobom broj 8?
*he,he,nop

16. Bi li ikad bila s osobom broj 3?
*Trebali ste me to pitat prije 2. godine,LoL

17.gdje živi osoba broj 18?
*u Americi =(

18. Koja je najbolja stvar o osobi broj 4?
*Lud ( u pozitivnom smislu) =))

19. Što bi htjela reći osobi broj 10 sad?
*Ne pada mi nista na pamet

20. Koja je najbolja stvar o osobi broj 20?
*Dobra cura =)

21. Jesi ikad poljubila osobu br. 12?
*nop

22. Kad ćeš sljedeći put vidit osobu 4?
*Na nekoj tekmi vjerovatno,LoL

23. Koji je bio tvoj prvi dojam o osobi broj 5?
*Ne sjecam se,LoL

24. Kako si upoznala osobu br 3?
*radili smo zajedno

25. Jesi li u zadnjih mjesec dana vidjela osobu 18?
*Samo preko slike =(

26. Kad si zadnji put vidjela osobu 16?
*Jucer,kroz prozor

27. Jesi ikad bila u kući osobe 9?
*yep

28. Kad ćeš sljedeći put vidit osobu 10?
*Blage veze nemam

30. Jesi ikad bila u kući osobe 12?
*nop

35. Opiši vezu između osoba 12 i 18.
*ne znaju se (bar koliko ja znam)

37. Jesi li ikad plesala s osobom 14?
*=)

38. Koliko dugo znaš osobu 13?
*Ne sjecam se

40. Ima li osoba broj 11 momka/curu?
*Koliko ja znam,nema

41. Jesi ikad htjela udarit osobu 2?
*khmm...davno je to bilo..

42. Jeli osoba broj 1 upoznala tvoju mamu?
*da

43. Kako si upoznala osobu 20?
*radile smo zajedno

44. Živiš li blizu osobe 7?
*Ona na Rakovcu,ja na Baniji,ako je to blizu,onda stvarno..

45. Koja je najdraža hrana osobe 19?
*Ožujska =)

47. Jesi ikad putovala s osobom 18?
*da,na posao i s posla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 10:11 - Komentari (100) - Isprintaj - #


četvrtak, 18.06.2009.

..sretan ti rodjendan.. (bio jučer :))

I danas se opet pitam
koliko će ovo još dugo trajati,
da na prozoru čekam
kada ćeš proći..

Čime sam zaslužila da ne
mogu biti u tvojoj blizini,
da spuštam glavu kad
prodješ i psujem sve u 16?

Što trebam učiniti da
postanem dostojna tvog
pozdrava,da ne zadrhtim
kad čujem tvoje ime ili glas?

I večeras ćeš mi biti zadnja misao pred san..

Image and video hosting by TinyPic

Veka,radim,zato ne mogu na MSN.Pozzz

- 10:12 - Komentari (68) - Isprintaj - #


nedjelja, 14.06.2009.

Zato! (V.V)

*Zato što si niska

*Zato što si brbljava

*Zato što si zabavna

*Zato što si se bojala poljubiti s dečkom

*Zaato što ti je pas bio super

*Zato što mi ne daš onaj poster od Connecta

*Zato što se ne šminkaš

*Zato što stalno čitaš moj blog

*Zato što ne znam čija je mama gora - tvoja ili moja

*Zato što nećeš napraviti facebook

*Zato što dođeš kod mene svake prijestupne godine

*Zato što nisi imala ništa protiv Tine i Nine

*Zato što mi je drago što sam te upoznala

Image and video hosting by TinyPic

- 15:12 - Komentari (76) - Isprintaj - #


četvrtak, 11.06.2009.

..ja bi cokowadu..

Da li si se zadnji put poljubio/poljubila na krevetu?:*Hmmm..nop

Da li zelis biti negdje drugdje sada?:*yep

Da li si poljubio ikog od svojih bf frendica/frendova?:*yep,u obraz,ono the..!!!

Da li ti se netko ne svidja?:*hmm,,,pa ono..nekolicina ljudi,ali nista vazno

Da li si vegetarijanac?:*nop

Sto slusas?:*glazbu,jbt

Da li imas planove za ljeto?:*pa i ne bas

Kako se trenutno osjećas?:*umorno

Da sad pijes pivo,sto bi radio/radila?:*Boze,glupog li pitanja..Pa pila pivo

Koliko je visok tvoj najbolji frend/ica?*A uglavnom smo svi iste visine,hahahhahaha,dobro,neki su malo manji =)

Da li si se ikad poljubio sa nekim cije ime pocinje na J?:*Hahhahah,nazalost =)

Gdje je to bilo?:*Hahaha

O cemu razmisljas?:*O tome da me boli glava i da mi se ne da ovo pisati,i da zapravo ne znam zasto ovo uopće pišem

U proslom tjednu dali si se osjecao tuzno?:*Ne sjecam se sto je bilo prosli tjedan,LoL,al brijem da ne,jer,ipak ono (#/d)

Da li te nesto zivcira upravo sad?:*Da,to sto mi je vruce i sto mi je dosadno

Da li si imao frenda/frendicu puno godina i onda ste se razdvojili samo tako?:*Da

Da li se imas razloga smijati sada?:*Ne bas,osim ovim glupim pitanjima

Da li ljubav postoji?:*Ti to mene pitas?

Da li si se neceg odrekao?:*Yep

Sta prvo primjetis na decku/curi?:*uglavnom,osmijeh

Nesto sta puno radis..:*meljem gluposti i slusam glazbu

Sta si zadnje pojeo/pojela?:*hrenovke i salatu

Dali pricas sa osobom koju si zadnju poljubio?:*Bojim se da ta osoba ne razgovara samnom =)

Jesi li ikad poljubio/la istu osobu dva puta?:*Bože,glupog pitanja..da

Kad si zadnji put bio/la stvarno razocaran/a?:*Kad sam shvatila da nista od obecanja i dogovora

Da li si umoran/a?:*Da,od ovih pitanja!!

Sta si radio proslu subotu navecer?*Spavala

Sta mislis o svojoj bivšoj ljubavi?:*e pa sad..

Sta ne razumijes u suprotnom spolu?:*sve (LoL)

Cemu si se zadnjem jako smijao?:*Vidjela sam nesto kroz prozor (nije bitno sto)

Kako glasi 18 por u tvom mobu?:*Jel ides u Lampaše samnom i Ivanom,Ivana vozi (od Marte)

Da li nosis prsten, ako da ko ti ga je dao?:*Da,Ivana,zarucnicki,ahahahah

Da li spavao sam proslu noc?:*nisam spavala,radila sam

Sta si radio u osam ujutro?:*provjeravala poruke na fejsu

Sta slusas trenutno?:*Toše Proeski - The hardest thing

Image and video hosting by TinyPic

- 16:47 - Komentari (48) - Isprintaj - #


utorak, 09.06.2009.

..'Sve sto kazem ne valja,tebi ovo ne treba.'..

..'Sve sto kazem ne valja,tebi ovo ne treba.'..

I takav me osjecaj opet uhvatio
Da ne valja ono sto ja kazem,sto mislim,sto osjecam..
Da je sve sto radim pogresno.
A nema nikoga da me usmjeri na taj put kojeg nazivaju ispravnim.
I nitko mi ne govori u cemu ja to grijesim..

..'Bolje takav izgovor,nego pravi odgovor'..

Uvijek kazem da sam dobro kad me pitaju.
Tako i jucer.
Onako,reda radi.
Nekako mi je glupo da kazem da nisam dobro,onda me pitaju zasto,a meni se ne da
govoriti jer znam da nece shvatiti.
Ili nece znati sto da kazu.
Ili to pitaju reda radi,cisto bezveze,zapravo ih ne zanima

..'lanac losih navika'..

Zbilja imam neke lose navike.
Prebrzo se vezem za ljude.
Vjerujem svima i svemu
Tu sam za sve,kad god im nesto treba.
A kad oni meni trebaju,ja se povucem.
Kao i ovaj tjedan.
Ne idem van,samo gledam u ovaj monotoni ekran,povremeno se
prosecem do prozora,zapalim koju cigaretu,
spavam i jedem

..'Znam,tisina nervira..'

Znam da ih izludjem s tim
Znam da to nije rjesenje.
Znam da ne smijem biti zatvorena u kuci.
Znam da ne smijem hranom lijeciti svoju dusu.
Znam da bi trebala ici van s njima.
Ali,ne zelim da me zapitkuju sto mi je.


Image and video hosting by TinyPic

- 16:47 - Komentari (71) - Isprintaj - #


subota, 06.06.2009.

..ničeg nema da se pokida,samo prošlost,ti i ja..

Da li bi ikad istetovirao ime svog dečka/djevojke na sebi??
*Ne,mozda samo prvo slovo


Zašto si plakao posljednji put kad si plakao/la??
*Prije sat vremena

Da li si se danas probudio/la sretan??
*Ne,probudila sam se umorna

Da li si plakao/la danas?
*Da

Koliko ces imati godina za dvije godine???
*22


Koje 3 stvari te trenutno najviše nerviraju???
*Ajoj.Samo tri?

Šta si radio/la danas u 10??
*Lijepila kutije


Koja pjesma najbolje opisuje tvoj život u ovom trenutku???
*Somebody help me (Full Blown Rose)

Koliko dobro poznaješ osobu s kojom si se posljednji put vozio/la autom???
*Mama.Od rodjenja (x

Da li ćeš ustati prije 7 sutra??
*Naravno da ne!!!!


Kakvo ti je raspoloženje???
*Ajoj..


Da li misliš da bi mogao/la da budes u vezi 6 mjeseci?
*Pojma nemam

Da li je izgled najvažniji?
*ne

Da li bi se radije vratio/la mjesec nazad ili otišao/la mjesec unaprijed???
*a ne znam...oboje...meni svejedno


Da li si ikad nekom dao/la sve a on/ona nije mario???
*da


Koliko sati si spavao/la noćas???
*4

Da li vjeruješ nekom kome ne bi trebao/la?
*ne znam

Da li imas neki pirsing?
*da,na nosu

Kada bi vidjeo/la zvjezdu padalicu, da li bi poželjeo/la želju??
*da

Da li više voliš jutro ili noć?
*noc

Da li imas čudne snove?
*ne znam,valjda


Da li misliš da puno ljudi misli loše o tebi?
*ne znam i nije me briga

Da li postoji neko koga nikad nećeš zaboraviti?
*da

Šta misliš o narkomanima???
*ne mislim o njima xD

Da li su ti ikad rekli da si bezosjećajan/na?
*da (??)


Koja je jedna stvar koju niko ne zna o tebi?
*i dalje nitko nece znati


Da li ti se neko trenutno svidja???
*da

Da li bi ikad oprostio/la dečku/djevojci kad bi te prevario/la?
*ovisi

Da li postoji neko u tvom životu bez koga ne bi mogao/la da živis???
*da

Da li bi se družio sa nekim ko puši???
*ahahahha,a kao da se ne druzim..xD

Ko ti je posljednji poslao SMS?
*ne sjecam se (ozbiljno)

Da li ti je neko ikad rekao da te voli??
*da

Da li vjeruješ u pravu ljubav?
*ne

Da li bi bio/la sa nekim ko je 4 godine stariji od tebe?
*ahahahhaha

Da li bi volio/la da znaš ako se nekome sviđaš?
*da

Da li ti netko nedostaje???
*da

Da li si ikad izgubio/la prijatelja?
*da

Da li ti je ikad prijatelj/ica umro/la?
*ne

Da li imas psa?
*na selu

Da li si pričao/la sa mamom danas?
*da

Da li opraštaš svima?
*prije da,sad ne

Da li misliš da netko misli na tebe u ovom trenutku??
*cisto sumnjam

Da li razmišljaš o ljudima koji te mrze??
*ahahahha,ne

Koja je zadnja osoba koju si držao za ruku?
*ajoj,nije za javnost

Ti ta osoba znači nešto u životu?
*hmm..pa da..valjda..

Pratis rukomet?
*da

Kad si zadnji put poljubio/la nekoga?
*eh...ne tako davno,LoL

Kako je bilo?
*....khm... xD

Voliš nositi skupi nakit?
*ma da,taman posla

S kim se dopisuješ?
*sa svakim tko mi posalje poruku,LoL

Kome si zadnje ostavio komentar na fejsu?
*sebi (odgovorila sam na status)

Imaš kakvu posebnu želju trenutno?
*da

Ako da, koju?
*nije za javnost

Što bi trebao sad raditi?
*spavati

Bi se ikad vratio nekom od svojim bivših?
*khmm...ovisi

Tko te mrzi?
*ne znam i nije me briga

Namjeravaš nešto bušiti ili tetovirati?
*da

Želiš nekamo putovati?
*aha

Postoji osoba koja zna baš sve tvoje tajne?
*bas sve?Ne

Ima netko tvoj password?
*Da

Kome si zadnje poslao sms?
*Dinotu (bivšem kolegi s posla)

Koju pjesmu slušaš trenutno?
*Tvoje plave kose (Novi Fosili)

Jesi li napravili nešto korisno nekome ovih dana?
*valjda

Voliš li čitati?
*da

Bi se mogao oženiti za osobu koju si zadnju poljubio?
*ajoj..a ne znam...valjda..nemam pojma...ahahaha


Koji je zadnji kompliment koji si dao nekome?
*nemam pojma,LoL

Ti smeta kad netko ima probušenu usnicu ili jezik?
*ne

Image and video hosting by TinyPic

- 21:00 - Komentari (62) - Isprintaj - #


srijeda, 03.06.2009.

..pored tebe ja sam ja,sasvim svoja prirodna..

Nije mi zao.
Stvarno nije.
Jer jednom se i to moralo dogoditi.
Pa bolje da je s njim,nego s nekim do kog mi nije stalo
Da,stalo mi je do njega
Kao da prijatelja.
Ali,nije da mi se ne svidja
'..al osmijeh tvoj je kriv da znas sto me osvajas..'
Neodoljiv osmijeh
Doslovno neodoljiv

A sta sad nakon svega?
Hocemo li ikad vise moci normalno razgovarati?
Bez misli o toj noci
Jer znam da on zna
Da je bio prvi
Rekle su mu

I sta sad?
Gdje smo sad?Sto smo sad?

U zadnje vrijeme lutam.
Ne samo mislima.
Lutam trazeci nekog.
Ni sama ne znam koga
Nekoga tko ce ostati
Tko nece otici

A one zbijaju sale.
Da cu imati dijete.
Nemojte se ni saliti s tim
Jos je prerano
I uvukao mi se strah u kosti
Sto ako..?
Ma ne,nije moguce,jel da?
To se nece dogoditi,jel da?

Image and video hosting by TinyPic

- 20:55 - Komentari (77) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 01.06.2009.

Opet nesto bezveze...btw,počela sam raditi,zato vise ne bude postova svaki dan =)

Uzmi mobitel,odaberi osobu,prepisi pitanje i odgovori imenom te osobe

1.O kome razmišljaš prije spavanja?
*A. (joj)

2. Koga se sjetiš kad se probudiš?
*Alenchi

3. Koga sanjaš najcešce?
*Angela

4. O kome voliš pricati?
*Bomba (hahha)

5. Koga voliš/zeliš dirati?
*Brada (ahahahhahahhahahha)

6. Do koga ti je zbilja stalo i bojiš se da ga/ju ne izgubiš?
*Ceky (LoL)

7. Koga mrziš?
*Dejo (ma lazu,ne mrzim ja njega)

8. Tvoj prijatelj/prijateljica s povlasticama?
*Doly (LoL)

9. Osoba za koju bi dala/dao sve na svijetu?
*Elo (LoL)

10. Osoba koja ti posvećuje najviše paZnje?
*Gloria

11. Tvoj tajni obozavatelj/obozavateljica?
*Gugy (LoL)

12. Osoba sa sexy glasom?
*Hrvoje (LoL)

13. Osoba koja ti ide na zivce?
*Ivana C (Hahahahha,lazu Ivana,lazu...!!)

14. Osoba koju obozavaš?
*Ivana G (LoL)

15. Osoba kojoj smrde noge?
*Ivan P. (ahahhahahha)

16. Osoba koja miriši?
*Laus (LoL)

17. Osoba koja smrdi?
*(Ledo)Maja O. (hahaha,ma Maja mirisi,=))

18. Osoba koja se ne brije?
*(Ledo)Nanko (hahhahaa,LoL)

19. Osoba koju bi htjela vidjeti golu?
*Marga (hahahhahahahahhahahahhahah,radije bih se bacila pod vlak)

20. Osoba koja ima malo sexualnog iskustva?
*Marin D. (Pa normalno,jos je dijete)

21. Osoba sa sexualnim iskustvom?
*Marina (ahahahhahahahahhahahhaha,LoL)

22. Osoba koja ti je kao anDJeo čuvar svakodnevno?
*Marko (Ledo) - LoL

26. Osoba koja voli isti spol?
*Marta,ahahahha

27. Osoba koja previše brine o osobnoj higijeni?
*Moja Ninocka =)

28. Nema smisla za humor?
*Mrc (glavno da je mene nasmijao na maturijadi,hahahha,nikad to necu zaboraviti)

29. Najsmješnija osoba koju poznaješ?
*Padjen (LoL)

30. Osoba koja u društvu nikada ne pije, samo doma poskriveCki?
*Sanel (ahahahhahahah)

31. Pijanka/pijanec?
*Stipa (LoL puta 10)

32. Najnarcisoidnija osoba?
*Stric (ahahha)

33. Osoba s ludom osobnosti?
*Tea

34. Predlakava osoba?
*Tin (LoL)

35. Preglatka osoba?
*Tina (sunce makedonsko) =)

36. Ispušta previše plinova?
*Veka (ahahahhahahhahahhahah)

37. Najljepša osoba koju poznaješ?
*Višnja =)

37. Najružnija osoba koju poznaješ?
*Vozac (Ledo) - ahahahhaha

38. Najljepše noge?
*Vrba (LoL)

39. Najružnije noge?
*Zeljka (Ilovac) (ahahahhahahhah)

40. Osoba o kojoj maštaš?
*Zveki (ahahhahah)



Image and video hosting by TinyPic

- 17:42 - Komentari (56) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.