Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (3)

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga ispod chaticha....he...he...

users online

Sexy back











Free Hit Counter
Free Hit Counter


Tu cete naci sve i svasta,od zivota,ljubavi,ogovaranja........ Mi smo 5 naj,naj,naj frendica(Petra,Ines,Mateja,Irena,Stella)i nerazdvojne smo,uvijek spremne za avanture kiss:-) ...to je sve sto trebate znati o nama,za sadsmijeh... Ki$$cerek

oWo jE biLo PrEd neKiH gOdinU dAna.. wEcInA wRijEdi jOsH uWiJeK, aL sAd sMo SwE drUgA sHkoLa i TakO.. mAnJe sE wiĐaMo, al sMo i DaLje sUpEr FrEnDicE josH uWijEk spReMnE za ZaJeBancIjU... HeHe..

Ah ti debili

Đačka molitva


smokinProfesorenut naš
Koji sjediš
Za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestanibang kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danasblabla
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo zijev
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred pločunamcor
Nego nas ostavi na mjestusmijeh

AMEN


Image Hosted by ImageShack.us
Ganja

Image Hosted by ImageShack.us
WutRa..

Blogovi koje citamo...(čitaj -> ne čitamo) btw. pola ih je obrisana..smijeh

Frend...ne ide mu cerek...
Marinici hools LEGENDE
smijeh
Can you fly...
GSSsmijeh
Karla
Satro cura
he....he.... moja lolda
Pcelica Majathumbup
Saritacool
...girl with wings...
...Corinĺ & Martinĺ
...Dorica...
...Kika...
...fuck off...
...Furbie...



Sexy back






-Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.lud

-Breskva je kao jabuka s tepihom.mouthwash

-Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam vidio leteće tanjure.nut

-Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko preživi smrtni slučaj.bang

Mali grafit na bolnici:
Ciao srce, ovdje infarkt oces da te kresnem!!naughty



malo vise o nama i par sLJikica za kraj :)

Imena: ines, irena,stella, petra i mateja
skola: nekad smo isle skupa u osnovnu. al sada idemo u srednju pa..... kemijsko-graficka,ekonomska,mohorovicic i prva rijecka...........
zivimo na viskovu najbolje mjesto za zivit.......
frendovi:ah ima ih dosta neda mi se nabrajat jer imamo i neke nove pa ono.......
frendice: isto tako
bla bla bla dosta o nama
ionako nas vec svi poznaju ja se nadam.......... pufa

Image Hosted by ImageShack.us
we <3 it
Image Hosted by ImageShack.us
na klupici
Image Hosted by ImageShack.us
Peace
Image Hosted by ImageShack.us
znam da je emo.. al je sweet..
Image Hosted by ImageShack.us
awwww...
Image Hosted by ImageShack.us
stars
Image Hosted by ImageShack.us
don't let go
Image Hosted by ImageShack.us
strawa
Image Hosted by ImageShack.us
haha.. dada...
Image Hosted by ImageShack.us
sweet..
Image Hosted by ImageShack.us
rainbow
Image Hosted by ImageShack.us
colorfull
Image Hosted by ImageShack.us
under the rainobw
Image Hosted by ImageShack.us
stylish
Image Hosted by ImageShack.us
heart
Image Hosted by ImageShack.us
rainboww
Image Hosted by ImageShack.us
smile
Image Hosted by ImageShack.us
flower power :)

petak, 06.04.2007.

evo mene...opet

JEEEEE,završila je škola...napokon,ali samo na 10dana,nema veze i to je nešto neću morat gledat fucking profesore i ljude koji me živciraju...winkwink...sve mi je bilo super do danas kad me izbedirao jedan kreten...nono...prvo mi kaže da mu se sviđam i da želi bit samnom,a onda da je razmišljao i da ne želi da budemo skupa...ono WTF??????......mislim nije da me nije briga,al tješim se s tim da ću nać već nekog drugognjami
...danas bi trebala na trening al mi se neda i neznam dal ge ima uopče???neide ni Ines pa ćemo navečer na viškovo na cugupartypartymoram se maknut iz kuće........
u srijedu smo imali skraćene satove pa smo išle do grada,svaka sa 10kn...da bolesno...ali nama je bilo super kao i uvijek...prvo smo se najele u mecu,onda smo lunjale po gradu,Mateja i Stella su morale doma...a ja,ines i petra smo išle do skate parka na krnjevurolleyesrolleyesbaš su fora oni skejteri.....
ajme sutra opet cijeli dan u kući,več sam se pripremila na ono starino napravi ovo,napravi onopuknucupuknucuneda mi se u rizico...dojadilo je...a i nitko ne ide.........al zato čemo negdje sljedeću subotusmokin......................e da sad će uskrs jedva čekam pare pa shopping,to je jedino što me veseli,smijehsmijehnemam više o čemu...ae PUSA SVIMA,wavemahosim onom kretenumad...by:IRenA



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.