srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (12)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *Horsedizz*

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr
Pa svašta znate........Ehm......Znate.....Pa o konjima!smijeh


Pretraži net
...ovaj blog

...

Moj i Martin drugi blog!
Martina
Moj i Justinin neki blog o Vanilla skyu!


Elton,Zarjanka,Shuravel,Đuro(poni),Shuttle,Šmrkalj(malim ždrijebcima sam dala imena)<.<










Volim:spavati,konje,jahanje,svoju obitelj........
Mrzim:školuyes
To je o meni....kiss

*HorseDizz* najbolji dizajnovi sa konjima!

Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Max-Save.org
Boomp3.com


utorak, 29.07.2008.

Jahanje

Vratila se ja s jahanja!partyTrener mi je Franjo Vizer ima 21 godinu,i mojoj mami je simpatičan!bangPrvo mi je dao mog novog konja kojega ću jahati zove se Zarja i kobila jezujoNemirna ali šta mogu?namcorNas dvije već imamo lijep odnos pa mi gura njušku u trbuh!zuboZatim me Franjo naučio sedlati i odsedlati konja,te da mi neće biti ugodno kad mi zara stane na noguwinkZatim nisam znala stavit žvalu pa smo se smijalismokinpa sam išla jahat,vodila sam Zaru do jednog kruga gdje ću jahatsretanOnda se nisam mogla popet jer je stremen bio previsok prvi put nisam uspijela pa smo se Franjo,mama i ja smijaliyesOnda mi je on pomogo da se popnemnaughtyOnda sam jahala sama samcata samo mi je reko kako da skrećem i to je to!zujoJahala sam i proče kamion a ona počne bit nemirna a ja buljim u nju pa je prestala.blablaPa mi rekao da napravim mali krug u sredini sa njom pa sam ga napravila i onda u drugu stranu Zara je bila jako dobra!yesPa smo nas dvije malo jahale dok su Franjo i moja mama malo brbljalismijehPa sam se bila jako zaletila pa sam skoro prešla preko Franje da nisam stala!deadPa sam sišla sa Zare i onda smo išli u štalu pa mi je Franjo rekao kako da je smijestim u box i to!smokinA zaboravila sam reći da kad sam jahala nosila sam neki zaštitni prsluk pa sam se skoro ugušilacerekI onda sutra opet imam jahanje pa vam pišem!kiss
Pozzz svima!wave

- 11:00 - KoMoVi SaMo(25) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.