Pillory d.o.o.
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Trenutno je blog u izradi... pa nije nekakavog dizajna. Svrsihodno je bio osmišljen kao nekakva vrsta zezancije, bez ikakvog sadržaja i okosnice. A najednom mi doletjelo u glavu da bi za nekakav posječeni blog trebalo pisati o oku privlačnim temama. Jest da ne možemo pokazivati se i vidjeti, ali bar možemo razmjenjivati iskustva i-li davati nekakve savjete,rasplakati se, nasmijati se, a možda i nešto više;)
Ljudi smo, i sve što nas čini ljudima dio je nas, kojeg se ne smijemo i ne možemo odreći, pa niti da hoćemo. S time jedino možemo nastavit živjeti.
Kao osnivač takvog bloga, očekujem istomišljenike da se priključe civilizacija-bloga d.o.o. i pomognu mi pri pojašnjavanju i samim time ostvarivanju slike muško-ženski odnosi, skrivene tajne i pomoći, pikanterije, pa i teške trenutke...
Svi koji se odazivaju na takav poziv, da mozda žele voditi svoju kolumnu... nek mi se obrate pa da osmislimo dalje:)
Zasad sam sama, uz jednog potencijalnog suvlasnika;), koji se još odaziva na Anonymus;)) ili Noone:)

No, šalu u stranu...
Pustite komentar, pa se kontatisajemo;)
O blogerici pillory-a
ili O meni:
Ime: služim se ID noella
a ljudi s kojima sam prešla na TI zovu me: Tina
Starost: 19, 20 uskoro
Adresa: hm... ako čitate ovo onda ste trnutno u mom malom virtualnom svijetu
Inače,trenutno studiram marketing pri FETu "dr. Mijo Mirković"
a inače se nadam, ako budem dovoljno hrabra pa pristupim prijemnom ispitu- arhitekture, politologije ili logopedije
U tome jest problem- neodlučnost, pa dok ne dodje prosvjetljenje se drzim opcije vegetiranja;)
Kakva sam kao osoba?
Glupo pitanje! I svatko će si sam dati odgovor na to -glupo pitanje-
A sad... upoznavanje;)

pillory

21.01.2006., subota

Probitak pješaka

Ajde, ajde nemojte tako.. Pocrvenit ću.
Nije da lijepo pišem, pa... niste uostalom još ni vidjeli moj rukopis.
Jest da otkad «bilježim» nešto na faxu- se i izvrnuo, ali eto OK dok ne počnem sumirati alphabet i ćirilicu, glagoljicu, bosančicu:)
Uf, nije baš da kužim nešto što tipkam, ali eto... možda bi nešto i morala napisati. Morala, hm... možda htjela.
Mogla možda... pošto me noga zeka nešto. I zamislite, trebalo mi je 20 minuta do ekonomskog faxa krenuvši od Giardina. Možda je nekome od vas i ta kilometraža nešto sasvim uobičajeno, ali ne kod mene koja uvijek nekamo brijem i žurim. A uostalom tko ne? One kojima je to km/h sasvim prosječno, mislim da su tolerantniji i obzirniji možda prema penzionerima i tetama koje nose po 5 do 7 vrečica s merkata, pa se lagano gegaju do svojih kuhinjica. Sad dal je to umor ili se samo putem premišljaju koliko su potrošile i da to treba svojima doma i priredit, pa nekako odgadjaju pripravu takvog merkatno-švedskog stola.
Moja je mama počela izbjegavat sve te silne Getroe, Merkatore... jer kaže da se sve to slisti u 2-3 tjedna;) Naročito kad ja i bracke(navodim njega da mi bude lakše), pozovemo prijatelje-ice pa uz filmač poprskamo radnu površinu oko šporeda. Mislim da, izgleda vam lijepo i zabavno... da,da.. ali ne kad se ekipa pokupi: pa se Tina mora oko sudja pozabavit.
Uuu, noga šugava. I gdje je sada majstor stolar Gepetto? (nemojte mi zamjerat na speljingu). Gradom dok sam invalidno pješačila (pitanje je dal je izgledalo kao pješačenje) pomislila sam par puta na Pinokija... i zastala u par navrata i iskoristila taj noga-break da se čujem s frendicama. Bezobrazna ja, koja se njih dosjetim tek kad..imam viška vremena. No nije to tako jednostavno, a uostalom znate i sami.
Nešto mi se u zadnje vrijeme prijateljstva ispravljaju, donekle. Nakon redanih razočaranja, sprijateljim se s jednom curom o kojoj nisam baš najbolje mislila. I tek sam u svojoj 20-oj razumjela grešku «predrasuda». Žalosno,ha?
Pa možda i nije ako su ti predrasude implicirale osobe do kojih ti je stalo, pa vjeruješ da su njihovi argumenti donekle racionalni. No i najbolji griješe.
Ne baš najbolji, recimo dobri:)
Uf, vec kad smo kod komparacija, mogla bi ja kod prijateljice-kozmetičarke-maserke da mi malčice servisira tu lijevu nogicu, nesretnu. A i ja se svakome dam u ruke!
A vi? Muči li vas išta? Živciraju hokejaši gradom?
Tipkajte mi nešto, valjda od anelgetika;) mi filtrirana i kreativnost:)

11:19

komentari

(2)

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Neki prijedlozi za ime bloga
abbrasive_words
angling_tought
angular_world
annex
another_answer
tought-shop
appoint_yourself
nacked_behind_apron
arched_banquet
arrange_the_aromas
artificial_artist
my_auditorium
attache-case
awkward
axis_of_life
barbaric_shell
beinge_bench
bet_my_vision
my_blackboard


i nastavak slijedi, a samo sam na prvom slovu abecede iliti slovarice:)