Pillory d.o.o.
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Trenutno je blog u izradi... pa nije nekakavog dizajna. Svrsihodno je bio osmišljen kao nekakva vrsta zezancije, bez ikakvog sadržaja i okosnice. A najednom mi doletjelo u glavu da bi za nekakav posječeni blog trebalo pisati o oku privlačnim temama. Jest da ne možemo pokazivati se i vidjeti, ali bar možemo razmjenjivati iskustva i-li davati nekakve savjete,rasplakati se, nasmijati se, a možda i nešto više;)
Ljudi smo, i sve što nas čini ljudima dio je nas, kojeg se ne smijemo i ne možemo odreći, pa niti da hoćemo. S time jedino možemo nastavit živjeti.
Kao osnivač takvog bloga, očekujem istomišljenike da se priključe civilizacija-bloga d.o.o. i pomognu mi pri pojašnjavanju i samim time ostvarivanju slike muško-ženski odnosi, skrivene tajne i pomoći, pikanterije, pa i teške trenutke...
Svi koji se odazivaju na takav poziv, da mozda žele voditi svoju kolumnu... nek mi se obrate pa da osmislimo dalje:)
Zasad sam sama, uz jednog potencijalnog suvlasnika;), koji se još odaziva na Anonymus;)) ili Noone:)

No, šalu u stranu...
Pustite komentar, pa se kontatisajemo;)
O blogerici pillory-a
ili O meni:
Ime: služim se ID noella
a ljudi s kojima sam prešla na TI zovu me: Tina
Starost: 19, 20 uskoro
Adresa: hm... ako čitate ovo onda ste trnutno u mom malom virtualnom svijetu
Inače,trenutno studiram marketing pri FETu "dr. Mijo Mirković"
a inače se nadam, ako budem dovoljno hrabra pa pristupim prijemnom ispitu- arhitekture, politologije ili logopedije
U tome jest problem- neodlučnost, pa dok ne dodje prosvjetljenje se drzim opcije vegetiranja;)
Kakva sam kao osoba?
Glupo pitanje! I svatko će si sam dati odgovor na to -glupo pitanje-
A sad... upoznavanje;)

pillory

10.01.2006., utorak

Što sam naučila u 2005.?

Bitne događaje u životu gotovo uvijek povezujemo s nekim važnim rođendanima: 18, 20, 21, 25, 30, 35, 40, 100! Ili nekim velikim datumima: Nova godina 2000. No meni se nikada ništa bitno nije dogodilo ni na jedan od tih «Bitnih» ili «prijelomnih» datuma. Iako se činilo da ove godine baš ništa neće dogoditi, da je ovo jedna sasvim obična godina u mom životu, pogotoovo u radu(nikako da upišem fax...)- ispada da sam doživjela nekoliko velikih promjena. Izgubila sam dvoje prijatelja, stekla dvoje novih i- ponovo upoznala prijatelja! Mislim, poznajem ga otkad se rodio, ali budući da većim djelom živi negdje «nedorečeno», naša su vidjanja bila vrlo neredovita.
Posljednji sam ga put vidjela kad je bio mali slatki dječačić za kojim su navodno ludile cure, a on ih je sve redom sarmirao.. kako ono...«pločicama».
Iz raznoraznih, a možda i krivih razloga nismo se vidjeli sve do ljetos, kad sam i počela voditi dnevnik i uzela inicijativu u svoje ruke. Kaže da sam mu promjenila život. Kaže da je oduvijek želio imati ovakvu «sestru» koju nikad nije imao. Kaže mi da je samo preda mnom svoj. Jučer mi je nešto odsvirao... Nisam stručnjak, ali dobro mu ide. Amožda ga samo volim, jer mi je- «brat»
Odrasli smo zajedno. Kad smo bili mali, jednom je pred nekim prijateljima svojih roditelja rekao da sam mu ja sestra. Nije ti on asestra, ispravili su ga, ona ti je prijateljica. «To je bio najgori dan u mome životu», rekao mi je nedavno. «Pomislio sam- pa ja sam posve sam!». Poslije je tu prazninu, zamjenio curom, koju obožava.
Naučila sam kako je to imati nekoga.
Nikada više neću biti sama.


12:37

komentari

(0)

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Neki prijedlozi za ime bloga
abbrasive_words
angling_tought
angular_world
annex
another_answer
tought-shop
appoint_yourself
nacked_behind_apron
arched_banquet
arrange_the_aromas
artificial_artist
my_auditorium
attache-case
awkward
axis_of_life
barbaric_shell
beinge_bench
bet_my_vision
my_blackboard


i nastavak slijedi, a samo sam na prvom slovu abecede iliti slovarice:)