Pillory d.o.o.
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Trenutno je blog u izradi... pa nije nekakavog dizajna. Svrsihodno je bio osmišljen kao nekakva vrsta zezancije, bez ikakvog sadržaja i okosnice. A najednom mi doletjelo u glavu da bi za nekakav posječeni blog trebalo pisati o oku privlačnim temama. Jest da ne možemo pokazivati se i vidjeti, ali bar možemo razmjenjivati iskustva i-li davati nekakve savjete,rasplakati se, nasmijati se, a možda i nešto više;)
Ljudi smo, i sve što nas čini ljudima dio je nas, kojeg se ne smijemo i ne možemo odreći, pa niti da hoćemo. S time jedino možemo nastavit živjeti.
Kao osnivač takvog bloga, očekujem istomišljenike da se priključe civilizacija-bloga d.o.o. i pomognu mi pri pojašnjavanju i samim time ostvarivanju slike muško-ženski odnosi, skrivene tajne i pomoći, pikanterije, pa i teške trenutke...
Svi koji se odazivaju na takav poziv, da mozda žele voditi svoju kolumnu... nek mi se obrate pa da osmislimo dalje:)
Zasad sam sama, uz jednog potencijalnog suvlasnika;), koji se još odaziva na Anonymus;)) ili Noone:)

No, šalu u stranu...
Pustite komentar, pa se kontatisajemo;)
O blogerici pillory-a
ili O meni:
Ime: služim se ID noella
a ljudi s kojima sam prešla na TI zovu me: Tina
Starost: 19, 20 uskoro
Adresa: hm... ako čitate ovo onda ste trnutno u mom malom virtualnom svijetu
Inače,trenutno studiram marketing pri FETu "dr. Mijo Mirković"
a inače se nadam, ako budem dovoljno hrabra pa pristupim prijemnom ispitu- arhitekture, politologije ili logopedije
U tome jest problem- neodlučnost, pa dok ne dodje prosvjetljenje se drzim opcije vegetiranja;)
Kakva sam kao osoba?
Glupo pitanje! I svatko će si sam dati odgovor na to -glupo pitanje-
A sad... upoznavanje;)

pillory

10.01.2006., utorak

Popijte tu kavu s njom

Ne može se reći da nisam bila pripremljena na Anin slučaj. Ali nisam ni slutila da ću naletjeti na opis teške i mučne smrti svoje frendice Kristine. Kristina još nije bila navršila 20 godina. Bila je u bolnici u nekoliko navrata i znam da je upoznala Anu, jer me pitala poznajem li je, budući da je gimnazijalka. «Sirota mala, ima leukemiju, a samo 18 godina», rekla mi je. Nekoliko dana prije smrti priopćila mi je kako joj je dosadno ˝na bolovanju˝ i da misli počet dolaziti na neka predavanja.
Stajala sam u sex-shopu kada mi je zazvonio mobitel. Tetka je putovala u Francusku, pa sam trazila neku zezalicu za svog 23godišnjeg prijatelja, kojeg nisam vidjela gotovo 6 godina. Dopisivali smo se, naravno, ali zapravo ga i ne poznajem. Baš sam uzela u ruku sapun na kojem je pisalo otprilike: «sapun za pranje grijeha- garantirano djeluje i na najtežim prijestupnicima», kada me nazvala Jelena i rekla: «Kiki je umrla!».
Vani je bilo oko 35 stupnjeva, petak, kraj srpnja, neuobičajena vrućina.
Klecavih koljena hodala sam prema kući, sva naježena. U mobitelu mi je još bila poruka od tog vikenda: MORE JE PREKRASNO, PA MAKAR U MOSCENICKOJ DRAGI. UZIVAJTE. Nije mi išlo u glavu da je osoba koja mi je poslala tu poruku- mrtva. Na sprovodu nisam bila jer sam tog ponedjeljka otputovala na prijamni u ZG; da stvar bude nevjerojatnija, Jelena je također toga dana bila u Zgu i naravno da smo se ulešile kao toka- Kiki za dušu, a zapravo sebi za olakšanje.
Otad nisam odlazila na mjesto gdje smo se viđale. Tri-četiri mjeseca mjeseca nisam imala hrabrosti suočiti se s činjenicom da neće svaki čaš ući i pitati: «Hej Tonka, kako je?»
I tako, sjedim sa dnevnikom na krilu i odjednom počinjem jecati kao malo dijete, glasno, grčevito, isprekidano... «što je bilo? Što ti je?!?», urla in iz kuaponice, ali ja ne mogu govoriti. On izlazi, trese me za ramena, «Što je bilo, što je bilo?», ali ja ne mogu ništa, nego upirem prstom u stranicu na kojoj se nalazi neka žena u haljini Anne Sui...
On me gleda i ništa mu nije jasno, ja se ne smirujem, on bulji u sliku, vjerojatno uvjeren da sma pukla i da tako želim tu haljinu da mi srve puca, što li. Okrecem stranicu na kojem piše o Aninom slučaju i konačno počinjem plakati kao žena. On šutke čita, grli me i govori: «Hej, gotovo je, ona se više ne muči, nemoj plakati, ne možeš joj pomoći...», što je savršeno racionalno, ali on ne zna da ja plačem upravo zato što više ne mogu ništa učiniti, pa čak ni otići na kavu za koju smo se dogovorile, ali uvijek bi se ispriječilo nešto drugo ili netko drugi, konačno, znala sam da će ona uvijek petkom i subotom biti u svom uglu, u našoj birtiji , da uvijek mogu svratiti k njoj, da će me se njena mačka uvijek vrtiti oko nogu, da će me susjedova kuja poslije dugo njušiti noge i gledati me optužujućim pogledom. Uvijek? Ne baš.

... ima ljudi koji vječno kukaju i onih koji umiru ali vam to ne kažu upravo zato što ime ne možete pomoći, pa nema smisla da vas opterećuju brigom. Što ne znači da ne trebate ponekad poslušati frenda hipohondra s hemeroidima ili frendicu s herpesom na nosu prije važnog «datea». To znači da ponekad trebate odvagnuti prioritete i povremeno otići na kavu na koju vam se ne da jer vam je nešto drugo trenutno zabavnije, misleći da će taj netko UVIJEK biti tamo gdje očekujete da bude...


12:33

komentari

(0)

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Neki prijedlozi za ime bloga
abbrasive_words
angling_tought
angular_world
annex
another_answer
tought-shop
appoint_yourself
nacked_behind_apron
arched_banquet
arrange_the_aromas
artificial_artist
my_auditorium
attache-case
awkward
axis_of_life
barbaric_shell
beinge_bench
bet_my_vision
my_blackboard


i nastavak slijedi, a samo sam na prvom slovu abecede iliti slovarice:)