Malo slika od Rihanne...a mozhda se nadje i koja moa...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Kol'ko je sati u New Yourku!!!:P

New York


A tu je i naš sat!!! =)=)=)

Malo bedjevicha....koji opisuju me =)=)=)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Josh malo textova...=)
Prvo je pomilujesh rukom, zatim uklonish sve dlachice, onda je polizhesh pa stavish u usta i sishesh dok ne ispusti slastan sok. Breskve su zakon! =)

Uchenichka molitva:
Oche nash koji si za stolom, sveta je olovka tvoja, da dobre volje dodjesh na sat ili uopche ne dodjesh. Oprosti nam sve neopravdane nashe, kao shto mi zaboravljamo gradivo nashe. I ne shalji nas na plochu, vech ostavi nas na mjestu nashem. Amen. =)

Ova poruka poslana je prije 1000 godina u nadi da che pronachi najsladje stvorenje na Zemlji. Ovog trenutka, misija je zavrshena.

Pishem ovu slatku poruku u ovom slatkom trenutku, u slatkom satu, svom slatkom zlatu! Imam slatku tremu, jer se javljam najsladjem stvorenju! =)

Najljepshi zvuk koji sam ikad chula bio je zvuk tvoga kljucha u vratima mog srca! =)

Moje su ochu tuzhne jer te ne vide, moje su ruke prazne jer te ne grle, moje su usne hladne jer te ne ljube, moje je srce slomeljno jer nije uz tvoje.

Nikad ne vjeruj njegovu blistavu pogledu, jer to je samo suncheva svijetlost koja probija kroz shupljinu u njegovoj glavi. =)

Nestao je kralj balada, tuga za njim josh uvijek vlada. Andjeo nas sad s neba gleda, srcima nashim mira nikako ne da! Toše, volimo te - jucher, danas, sutra - zauvijek! *kmeeeeee.....*

Pozheli da si zhelja i ja chu te zheljeti, pozheli da si ljubav, i ja chu te ljubiti, pozheli da si nada i ja chu te se nadati, ali nikad ne pozheli da si bol, jer te preboljeti nechu mochi.=)


Rihanna Lyrics

Koju muziku najvishe volite??
Rock
xxx - Hip - Hop - xxx
Metal
Rap
Pop
Cajke
Tehno
Strano
Domache
  
pollcode.com free polls
Koja vam je pjesma od ovih od Rihanne naibolja?
Disturbia
Live your life
Umbrella
Take a Bow
Shut up and drive
Cry
Unfaithful
Cinderella
Hate that I love you
If I never see your face gain
Rehab
The last time
Pon de Replay
  
pollcode.com free polls







< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2009 (8)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (17)
Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design by: Ł3a d!zajn

Svakakve slikice...i luposti...=)

Pa strpite se malo...
K*O*M*A*I*T*E*E*E*E*E*E*E*!*!*!*!*!*!
Volim te svakog trena kad spavam, kad dishem, kad te sanjam i ovog chasa kad ti ovu poruku pishem. Volim tvoju smedju kosu, tvoje iskrene ochi, ta dva duboka jezera nikada zaboravit nechu mochi...

Ti si malo mache shto po srcu grebe. Volim taj ozhiljak, jer je od tebe. Uz taj ozhiljak jedno ime pishe. To je tvoje ime i ja ga volim najvishe...

Znam da su putevi na ovom planetu trnje koje bode, da je malo staza shto kroz srechu vode, ja to znam po sebi i ako ima jedna srecha, ja je zhelim - TEBI!

Sve shto radish, radi spretno, kada ljubish, ljubi sretno, shto je ljepo, rado gledaj, koga volish, nikom ne daj!

Jedna moa slika...al bit che ih josh...maybe...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

A sad malo pjesmica...tj. spotova...smijehsmijehthumbupthumbup
Chris Brown - With you
T.I. - No metter whatT.I. ft. Rihanna - Live you life
T.I. - Whatever you like
Madonna ft. Justin Timberlake - 4 minutes
Lady GaGa - Just Dance
50 cent ft. Justin Timberlake - She wants it
Nelly Furtado - All good things
Nelly Furtado - Say it right
Rihannine pjesmice:
Rihanna - Disturbia
Rihanna - Take a Bow
Rihanna ft. Chris Brown - Cinderella under the Umbrella
Rihanna - Dont't stop the music
Rihanna - Rehab
Rihanna - Cry
Rihanna - Unfaithful
Malo Rihanninih "glitter" slikica....



































Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Rihanna - Disturbia - N@Jb0Łj! Sp0t n@ sV!j€Tu!!! fKt j€€€...=)
Kupite slikeee...pleaseeee....treaju mi pare...=)

I josh bedzheva...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

___________3333333333333___________
__________333333333333333__________
_________3333_________3333_________
_________3333_________3333_________
__________3333_____________________
____________3333333333333__________
______________________3333_________
_________3333__________3333________
_________3333_________3333_________
__________333333333333333__________
____________33333333333____________
___________________________________
___________________________________
_________333333333333333333________
_________333333333333333333________
_________3333______________________
_________3333______________________
_________33333333333_______________
_________33333333333_______________
_________3333______________________
_________3333______________________
_________333333333333333333________
_________333333333333333333________
___________________________________
___________________________________
_______33333____________33333______
_________33333________33333________
__________33333______33333_________
____________33333__33333___________
_______________333333______________
_______________333333______________
____________33333__33333___________
__________33333______33333_________
_________33333________33333________
_______33333____________33333______
___________________________________
___________________________________
_______33333____________33333______
_________33333________33333________
___________33333____33333__________
____________33333__33333___________
_______________333333______________
________________3333_______________
________________3333_______________
________________3333_______________
________________3333_______________
________________3333_______________
_____69___________________66_______
____66669_______________6666_______
____9666666____________66666_______
_____66666666_________666666_______
______66666666_______6666666_______
_______666666669_____6666669_______
________666666666___9666666________
__________66666666__6666669________
____________9666666_966666_________
________________966666666__________
____________66666666666____________
__________666666666666666__________
________6666__66666666666__________
________666666666666666666_________
_______6666666666666666666_________
________666666666666666669_________
_________6666666666666666__________
____________9666666666666__________

četvrtak, 25.09.2008.

Ima svashta neshta nova...=)=)=)

Bok, drushtvance...jooj...svakai se desilo u ovih par dana, al opet, nish previshe zanimljivo...jucher mie tata kupio ove slatke pumice koe sam ga trazhila...hihi...a bash je dobar...prvo mie rekao da ih vishe nema, da je svugdje pogledao, jer kad samo ishli u shopping ja i on, vidjeli smo ih i jednostavno smo ih morali dobit. Kupit. I onda smo zvali svugdje, i pitali ih jel imaju te pumice, model 104345, broj 39. I nigdje ih nema, al ni u cijeloi Hrvatskoi...anbilivbl!! I onda, moi stari jucher ide s posla, isho je u importane centar, da vidi jel ima nekai drugo da mi kupi, reko mie dae obisho cijeli centar, i onda kad je htio ich doma, vidio je u jednom duchanu, najkice...adidasice...i pumice? I onda je usho u duchan...a samo je tai moi model bio u izlogu...hehe...i onda ju je pito: jel imate ove 39? A onda je rekla da su te zadnje ostale 39...i onda ih je kuuupiooo!!! Weee...I odna kad je dosho doma, ja sam ga pitala jer ima josh shanse da trazimo i jel ima negdje josh chega...on je reko da nema, a onda kad se popeo gore...vidjela sam da se nekai miche pored zida..a to su bile te tenisice...joooj...kak mie drago bilo...a ovak izgledaju:Image Hosted by ImageShack.us
Jelda da su super? I koshtaju 379 kuna...hehe...A sad malo drugih vijesti...od danas i jucher...ovako. Jucher sam imala big dan...Imala sam ujutro shkolu, 7 h, onda kad sam doshla doma sam zavrshavala jedan crtezh 3 h, i napisala zadachu iz matematike...onda sam ishla kod Petre, da ju nauchim plesat za folklor (jer smo ishle zajedno poslje), al, naravno, nismo to radile, neg se zaebavale i pile cappuchino...od chokoŁade...mmm...i onda smo ishle, ja, Tea, Petra, Mirela i moa mama u Michevec, sa tetom Nadom i njezinim drushtvom. Kad smo doshle u tai dom...prvi dojam je bio ok...onda smo chekale nekih pola sata da dodjemo na red..al odna nam je bilo josh gore...grrr...kao prvo...uopche nismo plesale onai ples koi smo mi uchili, nego neshto sasvim drugo...onda, smo plesale s nekim curama koe su, kao, iskusne u tome...a nisu nam ni htijele pomoch kad smo ih pitale...kurve jedne, ovai...hhh...i tak...nekak smo to odplesale i oshle doma u 21:00 h. I tak... Danas u shkoli je bilo ok...iz likovnog smo crtali s tushem neke crte...toe bila slobodna tema...a ja sam doila 5...hehe...i iz zemljopisa, a da nisam nishta uchila...a iz fizike sam dobila +....hehe...i tak..danas je Nadio u shkoli gurnuo profesoricu iz tehnichkog i zhenska je skoro pala...hehe...jadna profa...i tak...danas se idem shishat i najvjerovatnie chu si stavit jedan plavi debeli pramen...i mislim da che bit ok....i tak...to bi bilo to...ja se sad idem malo odmorit...nakon ova 4 dana, koa su mi proshla ovak...i tak...ajde ciao, ljudi...Pu$$$acha...=)





komentiraj (2) • printaj#

subota, 20.09.2008.

Uff...majko mila...:S:S:S

Bok, ljudekichi...znam da nisam dugo pisala blog...a jeniga...sad sam u guzhvi...seka mi ima rochkas...pa je sad oko mene otprilike 15 ljudi...i josh plus 3 dolje u kuhinji...pas machka...e, al cijeli dan perem, kuham, pechem baklavu i lambadu, chistim, usisivam, popravljam mikrofon (koeg nisam uspjela popravit xD), onda...przhim glupe CD-ove...i tak...jucher navecher...uf...ne znam dal da napishem...slamalo mi se srce, al boljelo je vishe nego fizichke rane...smuc...nie mi opche billo drago kai sam smjela jucher ostat poslje folklora...chak kda sam ishla doma...sam ispustila par suza...smuc...mislim da nam jednostavno nie sudjeno...smuc...kme...why, why, just say goodbye...smuc...:'(



komentiraj (0) • printaj#

utorak, 16.09.2008.

Ne znam dal da se veselim ili da mie bude zhao...:S

Bok, ljudekichi...jucher mie bilo bash dobro s jednim dechkom...poslije folklora, ja i Tea smo oshli iza shkole, u vrtich. Tamo su bili Kova, Megi, Keks, Tea, ja i Shalich...i onda je prvo on sjeo njoi u krilo i odna su nekai radili, nezz nia shta...a onda je sjeo meni u krilo...i onda se doslovno lego na mene...i onda meje primio za glavu i reko da si ne znazhem kosu...hehe...onda smo se digli...i onda meje zagrlio...i odna sam ja njega...isuse...josh se sad sijecham...ajooj...ja bi opet...hehe...i onda sam ga malo naglo odgurnula...jer mie "bilo dosta"...hehe...i onda je reko"aha, a znashi ti bi perverzno"...hehe...i onda mie josh sjedio u krilu...i onda, kad je vech bilo vrijeme da se krene...kmeeee...smuc...onda sam se digla...jedva, jer mie stavio nogu na rame...hhh...majke ti...idiot...a nie, zezam se ja...hehe...e da, i odna kad smo ishli doma, ja i Tea, onda mie dao pusu u jedan i drugi obraz...ajuuuuj...bash mi je ciadak...i tak...a sad drugi dio, tj danashnji dan...danas nisam morala ich u shkolu...jer smo ja, ivana, ivana, ana-marija i anamarija, nasha profa i josh neke cure ishle na neki "Europski tjedan mobilnosti". Bilo je ok...morali smo trchat 800 metara...4 kruga...ja sam uspjela pretrchat...a ove cure su odustale...hehe....sram vas bilo^^...hehe...shalim se...i jele smo svashta: sendviche, smokiche, jabuke, pile vodu Bistru, neki sok, dobili majice i balone. Hehe...meni je to glavno zbog chega sam ja ishla...hehe..ma nie shalim se...naravno =). Smrzle smo se ko govna...bilo je 9 C°, i tak...kad smo ishle doma...onda smo navratile u shkolu...da pozzamo sve ljude...i tak....evo mene sad tu...stari je kupio novi usisavach...sa mojih i Nikinih 700 kn...a nie nama dao...kak je reko...kreten...:D:D:D...i tak..nesh je sad pricaho s nekim na telefonu i mislim da chemo ich kod Jadranke...joj...da bar...a nish, ljudekichi...vidimo se...Pu$$$acha...wowim te...xxxxxx



komentiraj (0) • printaj#

nedjelja, 14.09.2008.

Normalno dosadno popodne

Bok, ljudekichi...sad sam se vratila od Knezovichke...gledale smo animirani film...Ratatouille...mislim da se tako pishe...sad si nam doshli Ana i Gogo...nesh sad prichamo o djeci i o zaposhljavanju...ja sam rekla...ako nam dodje neko dijete...za na dugo....ja se selim...ne zhelim jednostavno josh jedno derishte imat pod chuvanjem. Evo, sad me bash Nika zaebava da se maknem sa laptopa...al ja sa ipak sam ja pobijedila...hehe......malo se svi svadjamo i tak...i Kimbo nas isto zaebava...sad moram ich jest,...vratim se za jedno pola sata...a mozhda ne i tad...ajd ljudekichi, vidimo se...idem jest hobotnicu...kukuruz...i neke koache...ciao...Pu$$$acha...



komentiraj (0) • printaj#

subota, 13.09.2008.

Just livin' ma life...

Bok, ljudekichi...wavewavedanas mi skoro nish nie bilo okbangbangbang...ishla sam kod Anamariethumbup...a onda je doshla Anchyka i odna su se one dogovorile da idu u gradmah...naravno, pozvale su menethumbup, a ja nisam mogla ich...jer smo sad ishli kod Brigitemadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad...i vidjeli smo malog Matiju...ludzujoblablaima 2 mj...a mala Heda 2 godnutnut...i tak, danas sam za ruchak jela hobotnicu....njaminjamimmmmmnjaminjami....bilae jako fina...i tak. Danas kad sam se vrachala od Brigite sam razmishljala o chudnim stvarimalud...zashto mi zhivimozujo....shto che bit poslije smrtinonolud...zashto Zemlja postoinut....zashto uopche mi postoimo i takludlud...malo chudno, znam,,,al kad sam jednostavno razmishljala o tomepjeva...Pu$$$acha...mahmahmah



komentiraj (0) • printaj#

petak, 12.09.2008.

Hehe, Ana bljuva, Ivana pala u nesvijest...:S

Hehe, bokbeljbeljbelj, ljudekichi, malo chudan naslovludludlud, da, znam. Hehe, da, Ana danas nie mogla doch u shkoli, jer, kako sam chulapjeva, cijeli dan bljuva i boli je trbuh i glavanjamiparty, Ivana je pala u nesvijest cuz je njena mama nashla neku njenu poruku od nekog dechka, (ja znam koegsmijeh), neshto ioi je kometirao prsaeekeekeek, a to je njena stara vidlaeekeekeekeekeekeekeekeekyes! I onda ioi je dala mob, a Ivana je prochitala i onda se samo srushilaludludludthumbup...hehe...joooj...znam kak je bit u takvoi situacijipjeva...zj neznam, jer se nisam nikad dovela u jednurolleyesrolleyesrolleyes...:P:P:P, i tak...danas sam u shkoli dobila 3 5icerolleyesrolleyesrolleyes!!! Mislim to nie noshta, za mene...heheherolleyesrolleyesrolleyessmijehsmijehsmijeh...i tak...danas sam imala 7 sati...isuse...mrtva sam krepana...uff...evo sad mie dosho i stari, nashla sam mu neku pjesmu bubblythumbupcerek, jaaako ju voliludludlud...e da reko je da che prodat MOJ PS2 i dache svaka dobit po 350 kncrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry...naravno, ja sam morala rech da to nieu redu i sache ona dobit 700 kn, al dache ona meni...znam jarolleyes...eee jeste chuli novu pjemsu od Rihanne?eekeekeekeekeekeek Bash je coolyesyesyesyesyesyes...al je kao pjeva sa T.I.-em...on je jako coolcool...i zgodan ufffnutnutnut...doro, ovo je link:Rihanna - T.I featuring Rihanna - Livin' my lifeI tak..sad idem na folklorpartypartypartypartyparty...i nadam se da che mi Monika donest moi Step up 2 koji sam ioi ga posudila prije 6 mjmadmadmad....dai Monika...malo...i takcerek...mislim da bi to bilo to...narafno za dns...jooooooj...danas sam se trebala nach s Romanomcrycrycrycrycry...fuck...nisam zaboravila...al mi se nie javljala...a doro nema vezekiss,,,budemo mi to nadoknadilesretanyesyes...hehe...pusa Romana...pusa i vama ljudekichi....Pu$$$achamahmahmahmah...ee...ee...e...livin' ma' life...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup



komentiraj (0) • printaj#

četvrtak, 11.09.2008.

Jedan normalan dan...;)

Bok, ljudekichi...waveJa sam dns imala samo 5 satibelj...weeerofl...profa iz engleskog nas je pustila domayes...bash je cool profacool...jucher sam bila kod zubarathumbup...i moji su teeth u super stanjumouthwash...ste chuli dechkinaughty...hehesretan...shalim se...i tak...sad che doch neka Tamara od Nikezujo...sad joj je, kao, ona de bestlud...hehe...ma shta me brigaparty...i tak...sutra petakwink...odma ujutro 2 sata likovnogheadbang...za poluditmad...starog mi josh nemanut, valjda che doch, a stara mie otishla na sastanak za sekusmokin...a ja sad odomah..neda mi se vishe nish pisatrolleyes,,,kad nema nish zanimljivogno...a jebigacry...valjda che bit....Pu$$$acha....cerekcerekcerek



komentiraj (4) • printaj#

srijeda, 10.09.2008.

Danas sam zhivchana...jako...x(x(x(

Bok, ljudi...grrr...kak ja mrzim svoju staru...sad mie rekla da mogu bit josh samo 10 minuta...isuse...kak ju mrzim...i svoju glupu sestru....ajmeeee kako su zhenske glupe......majko mila...jucher sam bila na folkloru...i rekla nam je teta Ljilja da Nikolina ide u Ameriku na mjesec dana....ajmee...blago njoj...smuc...ochu i ja u Ameriku....a teta Ljijla i teta Nada idu u Tursku na 10 dana...i imaju dnevno 4 nastupa...joooj...sad idem shetat Kimba...napravit si nekai za jest...i idem gledat nashe Brachne vode....hehe...ajd vidimo se...Pu$$$acha...xxx



komentiraj (0) • printaj#

utorak, 09.09.2008.

Josh jean dan...ovak...normalan...=)

Bok, ljudibeljbeljbelj!!! Pa diste mi...cerekcerekcerekja danas bila u shkoli, normalno, imala sedam sati, komamadheadbangheadbangheadbangheadbang. Sad idem na folklor...sad maloprije mie doshla Anamarijacerek...trazhila je da ioi jesh nacrtam iz biologijelud...jesam, a usput sam i sebirolleyes...skoro sam zaboravilarolleyes. Sutra imam samo 5 satismijehsmijehsmijeh! Weee...e da. Ovim putem moram pozzat Mateuwavewavewavecerekcerekcerek...znate, ona je osvojila 1. mjesto u dresurnom jahanju na prvenstvu Hrvatske u Varazhdinuthumbupthumbupthumbupthumbuppartypartypartyparty! Curae mrak...fkt..i ovak ko osoba...da. Sad sam igrala Return to castle Wolfensteinthumbup...jucher sam igrala Call of Dutythumbup i preshla sve u jednom danurolleyesnaughty...hehe...ja sam luda za tim igricamaludludlud...ne znam bash jel bi molga bez njihyesnonono...hihi...i tak...mislim da bi to bilo to za danas...danas kad sam imala 3. sat sam ishla domaroflroflroflrofl, opet sam imala slobodan sat...hehe...weeeecerek...da...mislim, ne znam zkj, al mislim da mie Kimbo bolestan...stalno povracha i ne odaziva secrycrycry...a doro...idem sad ja... se spremat...pozz Nikolini, Martini, teti Nadi i teti Ljiljanithumbupthumbupthumbupwavewavewavemahmahmah...ajd ciao...Pu$$$acha..cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



komentiraj (0) • printaj#

ponedjeljak, 08.09.2008.

Smuc...a zakaj mi to radish???

Jebemti dan mie komaaamadmadmad....Ujutro u shkolu, poslije informatikaburninmadburninmadburninmad..a onda poslije informatike sranje...aaaaaaa...zkj je bio kod shkoleeeheadbangheadbangheadbangheadbang??? Ovako, Shalichpuknucupuknucu, Senad i Kova kod shkole poslje informatke...Tea meje poslalau Tobacco po neku chokoladicu...2 putafino! Al doro, to nie nishta kai se poslje desiloblablaheadbang...prvo mije Shalic nekai htio shapnut u uhocerekcerekcerekcerekcerekcerekrolleyes, al sam ja znala da se zajebava...jebem te ja..grrrr...ughheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang!!! I onda je reko...Senad, da mu dam pernicu i vrechicu u koioi sam imala knjige...a unutra je Ivana napisala "bangPetra i Shalichbang" eee...sad che mi sutra platit za tomadmadmad...i on je to naravno, vidio...fuckburninmadburninmadburninmad. I onda je josh reko, kao, da ne plachem, da mi ne bude zhaoheadbangcrycrycry, da je on o znao od prije, i onda mi se josh rugaoblablapuknucupuknucupuknucu, kai sam napisala na mostu sa sprejevimarolleyes...ughhburninmadburninmadburninmad...kai mue bilo danas dae bio tak glupmadmadmad??? Al doro...i onda meje primio za ruku i pogledo u moju narukvicu i reko da mu dam jedan privjesak u obliku srcarolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes, ja sam onda rekla da mie to dala posebna osoba (moa mama...hahahaha....rofl) i rekla sam onda da mue ne damrolleyes. A onda je on reko da mu dam, jer je, kao, on meni posebna osobaheadbang..:S...a nie..rolleyes I onda sam pospremila sve svoe stvari, tj. uzela na silu, i onda se on nesh ustao da popricha sa svoim frendom, on je, kao, faca, znatebangthumbupbang...ide u prvomajsku...hahahaha...i onda sam ih sve nabrzinu pozzala i uzela u neku biljezhnicu od shkolerolleyesrolleyesrolleyesnaughtynaughtynutnutpjeva, stavila u vrechicu i oshla domapjeva...hahahahabeljwink...buahahahahaha...tak mu i treba...dns namjeravam ich van...pa chemo vidit...oche me ishta pitat..hehe...ajd ljudekichi, sad mie seka na redu...Pu$$$acha...kisskiss



komentiraj (0) • printaj#

nedjelja, 07.09.2008.

Ufff...paprika, kumovi..i dosadan dan...=)

Bok, ljudekichi...wavewavewavedanas smo bili kod kumovarofl...bilo je ludo...zapravo, preludo. Petarlud, Teathumbup, Krunosmokin, Jadrankazujo, Tigipjeva, Bigilud, Bigicool, Kimbo, Laraeek, Dugibelj, janaughty, Nikamad, mamanjami, tataparty, bakazijev,...to je "ekipa iz snovanaughty"...heherolleyeswink. Cijelo vrijeme smo bili vanirofl...zajebavali separtysmokinthumbup...a menie bilo bed jer sam obukla moe shiklicerolleyes (10 cm petarolleyesrolleyesrolleyessmijeh), oni su bili vani, na travi...al doro..nekak sam i do uspjelasmijeh. Danas mie mama chistila paprike za ajvar...jooojblablaheadbangheadbang...bila je u kuhinji od 12 pa do 5, 6eeknono, a i mene je zvala pa sam joj i ja morala pomochburninmadbang...al doro..to je sve kai sam dns radilarolleyes...i tak...sad sam oprala kosu,i josh moram zube...mouthwashidem u krpe sadzijev...jer je sutra ujutro shkolacry...fuck...a nisam josh nashla biljezhnicu iz informatikepuknucu...a valjda budemthumbup..jednom...e...vidimo se, ljudi...idem ja spavatzijevzijevzijev..vech je 22:32 h...a menie to kasnoludludlud..hehe...ajd bok ljudicerek...Pu$$$acha...kisskisskisskisskisskiss



komentiraj (0) • printaj#

subota, 06.09.2008.

Ahhh...kak je doma dosadno...:S

Bok, ljudekichiwavewave...joooj...menie danas tak dosadno domanobangzijevzijev...neznam kud chu sa sobomzijevzijev...bash mi se ide nekamozijevzijev...a nikome se ne dazijevzijev...svi su ljenizijevzijev...ja sam mislila da danas odemo do maksimirazijevzijev...al, kao, nemozhemozijevzijev...joooj...dns sam se digla u 11:00 hzijevzijev, ishla u duchanzijevzijev, jelazijevzijev, kupila OK!zijevzijev, i tak...sad neshto radim po blogu i po fejsuzijevzijev...mislim da chu navecher josh dochzijevzijev...i tak...u ponedjeljak opet shkolazijevzijev...sve po staromzijevzijev...joooj...nezz vishe ni shta da pishemzijevzijev...ajd vidimo se ljudizijevzijev...Pu$$$acha...zijevzijev



komentiraj (1) • printaj#

petak, 05.09.2008.

U chast Vanessi...=)

Vanessa ima dechka! I oni se jaaaaako vole...i nikad neche prekinut....i meni us jako kjut....jaaaako kjut...i mislim dae to to...hehe...pusa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



komentiraj (2) • printaj#

Heh...opet nisam pisala blog...ccc

mahmahBok, ljudekichimahmah...napokon malo mora nakon napornog tjednazijev..,stara i Nika su otishle kod Nikine frendiceludmah...stari osho negdjewavethumbup...nezz ni ja di...sad sam se dopisivala sa jednom great curomyesyesyes...zove se Vanessathumbup..i bash je cool curacoolcoolyesyesyes...sad ne znam smijem li napisat nekairolleyes...al doro...bolje nechusmijeh...jucher mie bio dobar dan domacerek...kad sam doshla iz shkole...prvo sam se pomirila i talkala sa starimzubokiss...jer smo se dan prije opako pofajtaliheadbangburninmadmadpuknucublabla...onda sam prichala o tome kak ne bi htjela ich svaki dan u 9 u krevetmadmadmadnonono...onda mie pustio {jeeeee}...onda sam ga pitala je li razmislio oche li me pustit na plivanje...i reko je da oche...to znachi da chu ove godine ich na: folklor, navijachice i na plivanjethumbupthumbupthumbup...i u shkolu...al otom potom...mozhda se stvari i promijene...dns mie jedna osoba jako digla zhivceheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmadmadmad...zna ta osoba da na nju mislim i vjerovatno che mi ostavit neki glupi komentar...al doro...vidjet che ona mene...samo nek mi se priblizhi...i tak...dns sam luda..nezz shta mie...samo mi se slatko jede i jako sam gladnanjaminjaminjamifinofinofinofinofino...skoro uvijek! Hehe...a valjda zbog onih dana u mjesecuburninmadburninmadburninmadburninmad...hehe...dns mie uranila 10 dana...anblivblludludludbangbangbang! Za poluditpuknucupuknucupuknucu...al doro...ja bash i nisam neki pesimist...ja sam optimist...al kad su u pitanju glupe osobe, koje ne znaju skratit 8/12, onda stvarnoludludludludlud...fkt morash za to bit glup...(sry kai zvuchi previshe REALNO(=(=(=thumbupthumbup)i tak...mislim dae to to za dnsyesyes...josh moram napisat stupid matematiku i onda pogledat neki film ak ima i onda u krpe, jer sam umorna...a sutra u gradcrycrycry...o ne...zaboravila sam na tobang...jooojblabla...svake subote moram ich...a doro...nema veze...ajd vidimo se...Pu$$$acha...mahmahwavewavecerekcerekcerekwavewave



komentiraj (0) • printaj#

četvrtak, 04.09.2008.

Jooooj...nisam pisala blog 1 dan...grrr...=)

Bok, ljudi...wavewavewaveja nisam pisala blog 1 daneekeekeek! Isuse...kak mi se to mozhe desitmadmadmad? heherofl...ma shalim sezujonut...dns idem za 25 min. u shkoluludnamcor...isuse, znate kak nam je neko tamo sredio rasporedlud? Imamo ovak, nashi dechki i dechki iz a razreda imaju zajedno tjelesni, a cure i a razreda i nashe cure imamo zajedno biologijuludludludzujozujozujo...malo ludo al doro..i super mie u osmom razreduyesyesyes,,,sjedim s jednom Anomthumbupthumbupthumbup, iza mene su Anamarielud, a pored mene Ivanezujo...hehe..svi zajednosmijeh...a ispred men Hugo i Kikibangthumbup...a super nam jeyesyesyesyesyes...meni se bash svidjarolleyesrolleyesrolleyes...sad me Nika gleda kak pishem bloglud...hehe...ma dobrae onathumbupthumbupthumbup...hihi..sad sam si oprala kosumouthwash...i bash mie fensirolleyesrolleyesrolleyes...hihihi...a ja sam sva neka luda biljkaludzujonutnutzujolud....heh... neki dan sam Matei posudila slushalice i onda mie jucher rekla da mi jedna ne radicrysretan...a doro...nema veze...ionak ja neam mobitel pa mi ne treba mi...kmeeeeecrycrycrycrycrycrycrycry...smrc...a doro...imala sam onai Sony Ericsson k800i...a sad ochu onai Sony Ericsson k900i...tai je bash zakoneekeekyesyes...ima 7.2 megapixelasmijehsmijehsmijehsmijeh!!!! jako cool...ajd ljudekichi...sad vas pozdravljamcry....moram u stupid shoolburninmadheadbangmadblablapuknucuaaaaa imam 7 sati...kmeeee...al izdrzhat chu nekaklud...ajd ljudicerekcerekcerekcerek...Pu$$$acha...mahmahwavewavecerekcerekkisskisscerekcerekwavewavemahmah



komentiraj (4) • printaj#

utorak, 02.09.2008.

I josh malo pjesmica...od raznih izvodjacha...=)


Rihanna Take A Bow Lyrics


Fergie London Bridge Lyrics


If I Never See Your Face Again Lyrics


Umbrella (cinderella Remix) Lyrics


Chris Brown Lyrics


T PAIN Church Lyrics


Pump It Lyrics



komentiraj (0) • printaj#

Rihannina cool pjesma...=)


Rihanna Disturbia Lyrics



komentiraj (0) • printaj#

Novi shkolski pochetak...=), a ja ipak happy :)

Bok, ljudekichi!!!kisskisskiss Jucher je bio prvi dan shkole!yes A ja sam ishla popodne u shkolurolleyes...hehe...nisam se morala budit rano ujutrozijev...e da, jedna obavijest bekavcima i osmashnimayes: nasha Šoška ipak ostaeyesyesyescerekcerekcerekroflroflrofl!!!Jeeeee....joj, toe nasha jedna stara profa iz zemljopisa...a proshle je godine (tj. svake godine otkad je imamo) rekla da che otich u mirovinublabla...ali nienono! Weeee...bash mie drago, jer na njezinom satu nikad nish ne trebash raditblablapjevazujo, mozhesh imat knjigu pod testomyes, pa chak i na klupi, a ne ispod nje i nikad nish ne skuzhiludlud, i uvjek ti kazhe odgovore na pitanja pod testomludthumbup. Hehe...dobra stara Shoshkathumbup. Dobili smo hrpu novih, a nekihi rabljenih knjiga...al nisu ljepecryheadbang. Od proshle godine su bile ljepshe kad su bile novenocry. Uglavnom, jucher sam, naravno, ponjela fotich i slikala mali milijun slikasretansretansretan, koe chete kroz par dana vidjet na fejsusmijehsmijeh...hehe...vidjeli smo i Shpoljarcalud...i moram priznat dae smrshaviomouthwash...hehe...poslje shkole smo ja i Kneza ishle ispod mosta, da vidi kai sam napravila sam moim spreichekimarolleyesrolleyesrolleyes...hihi...imena luda nalaze se svudaludludlud...e da i moa Megi se ofarbala u crnoyes! I bash joj fensi stojithumbup. Ja sam si mislila stavit plave pramenoverolleyesnaughty...a kolko sam provijerila kod starog, mislim da se ne bi ljutioeek...kad sam doshla doma, jela samnjamipartyfino i onda se bacila na posao. Trebala sam poljepit naljepnice na knjige i biljezhnice, napisat imena, prezimena i blablablablazijev, i onda sve poslozhit po predmetima, stavit ono kai mi treba dns u torbu, a ono kai ne u ladice. I josh sam morala svoioi seki to sve napravit, al kod nje je bilo malo posla. U subotu su nam doshli Renata, Ron i Rene...a da, to sam vech reklarolleyes...i tak...sad je tochno 07:49 heek, jer nechu moch poslije jer dolazi moa sestra, koa sad spavazijevsmijeh...pa sam se snashla...sad chu gledat Spuzhva Bobarolleyesrolleyesrolleyessmijehsmijehsmijeh kad pochne, a onda chu se spustit dolje u kuhinju nesh jestnjaminjaminjamivech sam zapravo i sad gladnanjaminjaminjami, onda ich u duchan, i onda opet u shkoluzijev...al doro...vidjela sam jucher sve frendove i bilo je bash coolcoolcool...i tak...mislim dae to to za dns, a ako se josh nechega sjetim, sutra chu pisatyes...ajde sad...pa-pamahwave...Pu$$$acha...mahwavemahwavecerekcerekkisskisskisskisskiss



komentiraj (0) • printaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.