rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Stavljene FOTKE:
Britney Spears
Hilary Duff
Pussycat Dolls
Lindsay Lohan
Paris Hilton
Jessica Alba
Johnny Depp
Rihanna
Adriana Lima
Christina Aguilera
Shakira
Beyonce Knowles
Ashley and Mary-Kate Olsen
Poznati kao dizajneri
ANKETA:Naj haljina
ANKETA:Naj spot
ANKETA:Najlijepša žena svijeta

POBIJEDIO je spot
Hips Don't Lie!:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moji banneri!=)
Pictures4u




Image Hosted by ImageShack.us
made by: lovelywords



pictures!!!


pictures4u.blog.hr


LINKOVI:
MaLa NaRaNcHa
Črnka
Mary
Christina Aguilera FC
@lex@ndr@
lulu
pictures
Eliza
Jedna mala sucidrovka
LindsayBigFan
ReGiNa
Kitty Cat
En@
SISSY
Laura
bill & iva
NeOnNa
Blog od moje BFF SaRe!:)))
Dollsica#1
MOaNY
Cat Girl
GoDdEsS
Iva & BiLL
Bad Luck
Šminkerica
Slike
MiA
Thea

petak, 22.09.2006.

Glasamo za NAJ SPOT

Ljudi, evo da vam sada sve objasnim.Ona slika koja pobijedi će biti
umanjena i biti će u boxu.VAljda vam se sviđa nova pozadina, jer
meni je ODLIČNA!;)Još uvijek se glasa.Nadam se da ste primjetili
moj blog MEDIA(imate sa strane u boxu sliku).To je MEDIA ovog
bloga. AKo neznate šta je to, to vam je stranica di su animacije,
avatarsi, iconsi, wallpapersi....Zabavite se!E,da!Meni je dosadio nick
"Pictures4u!". To mi je prejednostavno..:Ajd napišite u komentar
neki suuuper nick!OK?Znači, glasujte i napišite koji bi mi mogao
biti nick!

NADOPUNA:Nemogu komentirati blog
od cure sa pictures2, jer mi kaže da mi je
vlasnik bloga zabranio komentiranje.A
Malu Naranchu nemogu komentirati,jer
kada stisnem na komentari, jednostavno
se isključi.

SHAKIRA - Hips Don't Lie
Image Hosted by ImageShack.us

BRITNEY SPEARS - Do Somethin'
Image Hosted by ImageShack.us

PUSSYCAT DOLLS - Beep
Image Hosted by ImageShack.us

RIHANNA - Unfaithful
Image Hosted by ImageShack.us

HILARY DUFF - Beat Of My Heart
Image Hosted by ImageShack.us

PARIS HILTON - Stars Are Blind
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

NELLY FURTADO - Maneater
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

LINDSAY LOHAN - Over
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

To bi bilo to!GLASAJTE



~ Say something about pics... ~°Imam 85 komicha°~

<< Arhiva >>