P.I.M.P

utorak, 07.02.2006.

utorak

vise neznam kaj da pisem na blogu,danas je bilo dobro u skoli nisam pobral nijednu sulju cijeli dan samo zajebancija s frendovima i picama....jos malo pa cu staviti slike od pici koje idu s menom u razred ...evo sad sam vam stavil neke nove slikice....pozdrav....picolovac


ovo je moj frend s obreske...lentium


Image Hosted by ImageShack.us


ovo vam je blajburg...zgodan je kaj ne...???


Image Hosted by ImageShack.us


- 20:55 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2006.

SRIJEDA....

evo ljudi javljam se...nisam bio na blogu od nedjelje zato jer mi zadnji dani bas i nisu bili dobri....u ponedjeljak mi je auto eksplodirao i od njega nije nista ostalo a tata i bratic su mi zavrsili u bolnici....njima su cijele ruke i glava opecena.......danas su vec 3. dan u bolnici i sve ih to pece...tak da ja bas nisam imal vremena da jebem po blogu....ali evo sad sam vam stavil neke nove slikice i tak...u ponedjeljak i danas nisam isel u skolu,markiral sam.....neda mi se uopce ici....stalno mislim na staroga i bratica....idem u subotu k njima da ih vidim....pozdrav........picolovac
- 23:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

bracek...

ovo vam je moj mali bratic....zove se filip...



Image Hosted by ImageShack.us
- 22:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

gun...

nema zajebancije s mojom ekipom....

Image Hosted by ImageShack.us

nove slike od saleta...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda

evo ovo vam je moj kumic...ovak izgleda dok slozi frizuru....



Image Hosted by ImageShack.us

ovo su slike od saleta i boze kad su se malo zaigrali u ovu subotu...ja sam samo slikal...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>