simphony of the night

srijeda, 12.05.2010.

past 4 days

evo opet naslov govori sve, čak i previše......
uglavnom što se dogodilo proteklih 4 dana sigurno se pitate, puno toga neznam ni odakle da počnem al najbolje bi bilo od početka.....
pa dakle u nedjelju me kao što već svi sigurno znate ostavila cura, ponovo, i naravno to me opet uništilo i još me više uništilo to što je več drugi dan bila sa drugim....
i naravno došlo je do prepiraka sa njom, njenim frendicama i naravno sa tim likom sa kojim je trenutno, i mislio sam tada da sam shvatio neke stvari da mi je nepotrebna da mogu bez nje, al nemogu uvijek bo došo trenutak slabosti kad bi me nešto podsjetilo na nju na one lijepe dane i to bi me jednostavno onda proždiralo iz unutra.....
jučer sam bio sa frendovima na cugi i oni su me donekle oraspoložili, al kad sam došo kuči kad sam dono na face i kad sam sa njom malo popričo, ugl trebo sam ju neš oko maturalne, i neznam kako to opisat al ponašala se stvarno čudno, i kad je prošla priča o maturalnoj pitam ju muči li ju što, pitala me tad zašto, reko sam jer sam vidio neke komentare i da zato što se brinem i vidim da nešto nije u redu, i onda mi je rekla da ju muči kad sam pito što ju muči nije htjela reć pogađo sam....
dva sam puta fulo al treči put sam drito u sridu pogodio...
želite li znat što sma sazno heh dam se kladit da želite....
pa........ postoji velika mogučnost da je trudna.......
i naravno to je promjenilo stvari mnogo....
ako je trudna znam da je dijete moje i želim ga odgajat zajedno sa njom želim 24 sata na dan bit uz to dijete, u noći kad se probudi kad zaplače želim ga primit i umirit, želim bit tu kad progovori svoje prve riječi, kad se nasmije, kad prohoda, naučit ga vozit bicikl, ili igrat nogomet, naučit ga svemu bitnomu u životu, jednostavno želim bit tu uz to dijete voljet ga bit svaki dan uz njega......
al ne želim samo dijete, želim i tebe Irina, znam da sam napravio puno gluposti, znam da ti je zbog toga budučnost uništena, al želim preuzet odgovornost nad tim djetetom, i želim tvoju ljubav natrag želim tebe, jer kolko god da sam mislio da mogu be tebe sve je bila iluzija, jer jednostavno ne mogu bez tebe, previše mi je stalo, i previše te volim...
i vjeruj mi borit ću se i učinit ću sve za tebe i za to dijete, želim tom djetetu pružat sve najbolje, želim mu pružat priliku da normalno odrasta uz majku i oca, želim mu pružat poštenu i pravu šansu za normalan život.....
Irina vjeruj mi promjenio sam se i puno sam ozbiljniji, i znam da je za odgajat djete potrebna velika odgovornost i velika ozbiljnost i vjeruj mi spreman sam prihvatit tu odgovornost, a i uozbiljio sam se....
mogu pretpostavit da si ljuta još na mene i da me želiš ubit zbog nekih stvari, ali sigurno negdje u tebi duboko ima barem trunke ljubavi prema meni u to sam 100% siguran, samo što ova ljutnja to potiskuje ljutnja i tvoj ponos i tvrdoglavost, al molim te pregrizi ponos prestani bit ljuta i tvrdoglava i daj mi priliku da odgajam to dijete ustvari da ga zajedno odgajamo, ja to želim svim srcem svojim svom svojom dušom, molim te irina daj mi tu priliku molim te, jer sad sam stvarno očajan više stvarno si ne mogu zamislit život bez tebe i djeteta, a volim vas oboje volim vas više od bilo čeg drugog na ovom svijetu, i stalo mi je do vas stvarno je molim te prihvati moje isprike i pruži mi šansu za život sa tobom i tim djetetom molim te.......

12.05.2010. u 19:56 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Rujan 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mjesto na kojem mogu otvoreno govorit o svojim osječajima i mjesto na kojem mogu izbacit sve svoje probleme iz sebe.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Najbliže i najdraže osobe u mom životu!!

1.Moja voljena Irina
2.Frend iz starog kvarta Ratko zvan pop
3.Frend iz razreda jedan od najboljih Matej zvani Mus
4.Moja suseda potpuna luđakinja u dobrom smislu Lucija zvana Lucalo
5.Moj drugi sused iz njemačke također potpuni luđak Denis
6.Jako dobra frendica sa msn-a Vjera zvana Faith
7.A tu je i maratonka na duge staze Ines
8.A također je tu i jedna mala Dijana zvana Čići
9.A da tu je još jedan frend iz razreda Samy bačvica hehe sory frende
10.Da skoro zaboravih ima tu i jedna mala plava punkerica Matea
Hmm mislim da bi to bili svi ovi ostali koji nisu ovdje navedeni ne brinite se i do vas mi je jako stalo i jako vas volim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!