photopublika

petak, 19.01.2007.

vladarima....


NETSANDRAD: puca me danas, sedim u ovoj vukojebini usred dežele, polako se spremam za veliko pakiranje, na telki ničega,101-inca ima loš signal pa sve krči, i onda sam klasično vulgaran, bezobrazan, zajedljiv, uvredljiv…

294
link

Da se razmemo, osobno nemam niš protiv Đapića, u principu zabole me za njega. No mene mući jedna stvar, kakva je to stranka, koja se fura na rodoljublje, patriotizam, iskonske hrvatske vrijednosti, koja se ponosi Antom Starčevićem, ocem hrvatske države pa onda za svoju propagandu koristi "stručnjake" iz nekih stranih zemalja? Kakvu on poruku šalje, ne samo on već i HDZ, SDP, i svi koji su unajmili strane PR agencije, našim ljudima, narodu? Da je sve kaj je domaće u qurcu, niš koristi? Ili je point u tome da će oni biti nobles ako koriste tam neke Anglosaksonce i ostale krvnike da im rade kampanju? Koja se poruka tim činom šalje studentima, domaćim agencijama? Izgleda da je najlakše dočekati kad ona dvojica „Bruketa&Žinić“ ulove nekakvu nagradu u bijelom svijetu, pa da se priča u o velikom, grandioznom uspjehu kozmičke veličine, a kada se radi neka kampanja, onda se traži studio u Irskoj, Izraelu….
Kako mi možemo očekivati neki progres u lijepoj našoj, ako se tako ponašamo kako se ponašamo. Imali smo prije par godina onu curu s onim jebačkim dizajnom perilice za rublje, koje je otkupio LG, a gdje je naša proizvodnja? Gdje su Končareve perilice danas, ne daj bože da ih uspoređujemo s Gorenjem… Često se pitam, zašto smo tako, blago rečeno, glupi i kratkovidni? Imali smo dosta industrije, kvalitetne industrije, i umjesto da smo onaj rat iskoristili kao pokretač, mi smo sve razjebali na ime nekih nacional inspiriranih jeboguzluka tipa 200 bogatih familija, privatizacije pod svaku cijenu da namirimo sve rođe, da postavimo kontrolu gdje treba i ne, a našu pamet puštamo da ovako propada. Sanaderu, Račanu, Đapiču, ako slučajno neko od vaših dobermana čita ovo, odjebite Izraelce Irce i ine, potraži domače fotografe, ima ih, nevjerovali vi ili ne, preko nekoliko koji znaju svoj posao, nađi bilo koju domaću PR agenciju koja će jednako kvalitetno obaviti posao za vas. Dajte domaćim ljudima priliku i šansu, dajte nam nadu da cijenite svoje, i dajte da te novce s kojima vas plaćamo svi mi sitnozubi pučani, dođu opet među nas, da imamo osjećaj da ipak nešto vrijedimo, jer ne zaboraviti mi vas biramo…

275
- 21:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>