photopublika

utorak, 14.11.2006.

Muke po Jutarnjem

74

Danas sam slučajno natrčao na Jutarnji list.
Tu u deželi ne običavam baš pratiti HR štampu, kao ni bilo koju štampu općenito jer nemaš kaj pametnoga ni pročitati ni vidjeti.. No da se vratim Jutarnje, KO TU RADI PRIJELOM??????? Mislim to je jedan velika, jebena katastrofa na kaj slići prijelom te novine, užas mali.
Da ja tak složim stranu tu nekog općinskog časopisa koji izlazi jednom u tri mjeseca u nakladi od 350 primjeraka, ne da bi popušil posel, već bi me istjerali iz dežele, europe i žigosali kao nepobodnog i totalno nesposobno za bilo kakvu grafičku djelatnost….
Naslovi em su u kurzivi (velika štampana slova) što podrazumijeva da se nešto posebno naglašava (slično kao deranje na netu), em su podcrtani kaj je grafički, blago je reći, neprihvatljivo.
Pasusi užas živi počinju na dnu stupca s jednim redom ili završavaju na vrhu stupca s jednim redom (sirotice i udovice kak bi rekli stari slogo slagači). Pa to grafičar dtp-ovac, dizajner uči još u pelenama da je to neprihvatljivo pod bilo koju cijenu, pa da si mrtav pijan od gajbe gorkog pelina to ne smeš delati….. Mislim fakat se pitam, jer Jutarnji po meni okreče grdu lovu i da si nemreju zaposliti nekog grafičara koji če pregledati novinu prije štampanje mi je malo nepojmivo….
Blagi užaš na kaj to lići…..
- 20:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>