Svibanj 2009 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace

MySpace


Prijatelji su poput zvijezda: Iako ih ne vidiš uvijek, znaš da su tu...



Nisu bogati ljudi oni koji imaju mnogo, nego oni koji znaju cijeniti ono što imaju...

myspace layout

myspace layout


6,470,818,671
people on the world......
6,470,818,671
soul on the world...

And, sometimes, all you need is just one...


Mala reklama kickera... I slika auta s najbooljom muzikom u Splitu i okolini...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŽIVIŠ ŽIVOT JEDINO AKO SE KREĆEŠ PREMA NAPRIJED!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni

Što za reći...

Lavica koja ide u 3.razred ".gimnazije u Splitu...
Normalno, rođena u Splitu,..
Ne živim tu, ali ga smatram svojim gradom...
Slušam neku blagu vrstu rocka...
Osim toga, volin poslušat dobru pismu bilo kojeg tipa muzike...
Od hrvatskih stvari volin poslušat Hrnića... i taj tip muzike...
Od svih filmova, najviše volin horore, i dobre krimiće....
Kao i svaka druga ponosna lavica, volin lito,
ali ipak najviše uživan zimi...
Volin dobre provode.

Na svitu ne bi mogla bez ljubavi (prijateljske, obiteljske, i one...)
ne bi mogla bez muzike...

Volim crnu boju više od svih... Njena jednostavnost nema premca---

Da sad počnem nabrajat šta ne volim... ne bi bilo kraja...


**********=o)**********

Blog.hr

this is my shit
annwyn
sorimie queen
plavooka
...jedna mala...
someone from distance
anna
ana
little devil177
Lana i Paola
nivblf
uspomene 1987
annye46
blue butterfly
baleagirll

Counters
Counters


petak, 23.06.2006.

KOLO SREĆE SE OKREĆE...


blog

blog


Nebo kao da je prekriveno tužnom, mračnom, neprobojnom sjenom, kao da plače zbog zalaska sunca, dolaska noći... ova noć je prokleto osamljena! Nema nikoga oko mene, nitko da mi pomogne...
Šetam mračnim parkom pokušavajući ga pronaći i reći da mi je žao zbog svega... I reći mu te dvije riječi, to prokleto VOLIM TE!! Lutam tim putem goreći od želje da ponovno osjetim miris njegova parfema, njegovu ruku na mome obrazu, i da čujem kako mi šapuće... Ali njega nema... Ne odgovara na moje pozive... Htjela bi da zna kako mi je teško što nije kraj mene i što me nije razumio. To je bilo jače od mene! Ta ljubomora je rasla u meni iz dana u dan. Previše ga volim da bi ga izgubila, a i ona mi je priznala da sam bila u pravu... Ona mi je oprostila, zašto ti ne možeš?! Ja te samo želim vidjeti, zagrliti i uživati u tvojoj prisutnosti i tvom zagrljaju... Ne trebamo pričati, ja bi naslonila glavu na tvoje rame a ti bi me milovao po glavi... Nosim ti omiljenu čokoladu iako znam da neće pomoći, samo da znaš da sam na ovom svijetu samo zbog tebe...
Šetam pustim parkom nadajući se da si na nekoj od klupa, i da mečekaš... Približavajući sevidim samo ovu lažnu svjetlost, ali tebe nema!...
Iz svih misli me trgla ona prodorna plava svjetlost bijelog kombija. Ledene iglice su počele probadati moje tijelo, započele su u prstima, ali polagano su se širile prema srcu... Polagano sam se približavala..., došla sam dovoljno blizu da uvidim kako je to tvoj motor... Potrčala sam... Oni bezosjećajnici su stajali oko nekoga, ... oko tebe...! NIsam željela vjerovati! Nisam mogla vjerovati!... Volim te!!! To je pisalo na poruci koju si nosio... Volim i ja tebe...!! Suze su poput nekakvog izvora tekle niz moje lice... Taj izvor se samo može nazvati izvorom boli... Nisam mogla ispustiti glasa !
Kleknula sam kraj tebe...molila san Boga da uzme i mene, jer što će mi sada život...!?!
Spustila sam glavu na tvoje rame, a ti me nisi milovao...



~18:53~ | komentari (2) | print | # |


<< Arhiva >>