utorak, 10.10.2006.

Long time no write... ;p

Hmm.. ew i mene nakon dugog vremena. Ispričavam se zbog velike stanke ali stvarno nisam imala inspiracije za pisat, a nemam baš ni sad ali pošto sam preuredila blog bilo bi dobro da i novi post napišem.. hehe. Pa škola je počela, upisala sam jezičnu gimnaziju, dobili smo super profesore tak da nema prevelikog beda. Počeli su pitati i zasad imam dobre ocjene, lol. Trenutno me nema u školi jer imam upalu grla i moram piti neke antibiotike, jebote, tak su veliki kaj ih zovem konjske tablete, lol. Još sutra nesmem u školu ali se ništ ne bunim.. hjehjehje. A ak bum imala još jednu upalu ove godine najvjerojatnije budem mandule morala ići vadit, ono predivno ne, veli meni doktorica da sam dobar kandidat.. uf. Sutra roditeljski imamo, nadam se da bu to dobro prešlo, neznam zbog čega nebi al ono, ipak. I tak, neznam kaj još da pišem.. napravila sam blog sa Adrijanom i Dunjom pa bi vas molila da idete pogledat i komentirajte slobodno.. LDP .. nadam se da vam se bude sviđalo..
Pozz svima..
Pusa Nikoli, Dunji, Lani i Lari.. kiss

- 21:47 - Tvoje riječi ( 54 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>