utorak, 01.08.2006.

CIMA PISHE POST :)

bok deco i velika deco :) ovde teta CIMA cerek pishem post umjesto pepice jer je jako ljena ojesss rolleyes i da.. tak.. uglavnom upoznah pepicu ovih dana neznam kad pepica prekjucher?lool cerek bash je seksi i sva super cerek i sad se mi vozile dok kisha padala munje sjevale (pepica se bojila da ju ne pogodi makar voli munje) lol a mene strah tog za ozbach:) i zuzu smo mjenjale svaka malo na govrnalu cerek sve smo došle blatne i zmazane al nije bitno takve smo i u dushi cerek jeaa :) e i da onda da vam kazhem mi smo rupice cerek rupice smo nastale tak kad..nechem vam rech al uglavnom nije perverzno lool kak ste mam pomislili kaj ne :) JA sam rupica broj 1cerek zuza je rupica broj 2 cerek a pepica nasa je rupica broj 3 cerek lol omg :) i nish tak mi smo kul i sve to stoji cerek e i da upoznah gulasha nekog neznam tochno koj mu blog link pa nemrete kliknut i bolje jer ima glupog bloga cerek bogec se skriva u wc-u od cura nije to nishta cerek treba od rupica da se sakrijete LOL cerek ok dosta sada o meni kako ste vi?cerek

aj bok!

- 23:52 - Tvoje riječi ( 40 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>