subota, 10.06.2006.

Almost Over... :(

Pa evo da vam se malo javim. Bliži se kraj škole, još samo 2 dana stoga da u utorak imamo dan škole. Nisam previše uzbuđena tome kaj se bliži kraj jer ipak budu mi neki ljudi jako nedostajali. Makar sam u školi bila od 1-3 i sad zadnji 8 razred zbližila sam se s nekim ljudima koje ću uvijek pamtiti i nadam se da ću si s njima ostati dobra, makar ćemo u srednjoj imati novo društvo, ali nadam se da i staro. Ova godina je za mene bila posebna. Stekla sam nove prijatelje i jako se zbližila sa nekim ljudima. Nadam se da se od tih ljudi neću udaljiti jer s njima provoditi vrijeme je super, neznam kaj bi ja bez njih. Treba mi i malo odmora od škole, ali bedira me to kaj budemo se većina nas razišli. Veselim se srednjoj, ali znam da ču morati puno više učiti i truditi se nego kaj sam u osnovnoj, a to me baš i neveseli..hehe. Zadnji dan, u srijedu, idemo do fontane se malo zabaviti i onda navečer su složili oproštajku u Hollywoodu kojoj se jako veselim i bit će to predivni trenuci koje ću provesti sa svima iz osnovne. Ludo bude bilo. Eto to je to o školi i svemu, neću baš super dugački post napisati jer nekima se to nebude dalo čitat, ali hvala onima koji pročitaju.

Hm..jedva čekam 20.6 jer idem u Kanadu. Moram potpisati nekaj za kanadsko državljanstvo. Ostala budem kod frendice tak da starce budem vidla samo dok idemo u kanadu i dok se vraćamo. Frendica tad slavi i rođendan i srećom se sve super poklopilo. Išli budemo u Wonderland, tam smo se i prošle godine super zabavili tak da ono...jedva čekam, ali nažalost budem ostala samo tjedan dana.

To bi bilo to zasad... E da!
I željela bih svojoj sekici čestitat Sretan Rođendan i zaželit joj sve najbolje!

Hugs&Kisses



- 10:42 - Tvoje riječi ( 29 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>