petak, 19.05.2006.

Firma

Oiiiii people.. kaj ima kod vas? sorrite kaj vam se dugo nisam javila ali mi se nije dalo pisati post..naravno meni se nikad neda post pisat..hihi :-) Ovak u subotu je bila firma i sad sam katolički punoljetna..jej..(sarkastično jej) lol.. počelo je to u 17:00 sati i srećom skratili su tak da je bila misa i sve to sat i 20 min a ne 2 sata..fala bogu..uglavnom stajali smo tam cijelo vrijeme sa kumovima, dosađivali se, slušali svećenika..kak ti..lol..šalim se..i onda morali tam gore ići..ovak je to bilo: Petra..primi pečat dara duha svetoga..amen..mir s tobom..i s duhovim tvojim i namazali nam čelo sa maslinovim uljem a mislim da je još nekaj bilo unutra jer je smrdilo i svi smo bili masni..bljak..lol. I onda slikanje..svi smo se svjetlili od ulja..da.. i onda napokon to sve završilo i pičili smo mi na prc jesti i zabavljati se..na prcu je bilo super..Karla je isto tam slavila tak da smo se svi dobro zabavili..išli smo se šetati tam po mraku pa prek mosta i glupi pesi koji su lajali..uf..lol..i to je tak bilo..uglavnom sve super neda mi se sad u detalje.. dobila sam puno lijepih poklona..

Jučer mi je bil rođendan kao što vidite u boxu piše mi datum rođenja lol..hvala svima koji su mi čestitali i sjetili se..

To je to .. neda se meni više pisat .. ajd pozzzz svima

HUGS&KISSES wave

- 14:54 - Tvoje riječi ( 64 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>