četvrtak, 30.03.2006.

Snaga imena

Svi mi imamo imena. Ona nam nešto znače od dana kada smo došli na svijet, do dana kada više nećemo njime hodati. Ja ne mogu zamisliti naš svijet da nemamo imena. Tko bi bili? Kako bi komunicirali, odzivali se? Ime predstavlja nas tko jesmo, kao osobe, naš karakter. Za mene bi svijet bez imena bio kao svijet bez cilja, granica, kao svijet sa ulicama koja nemaju imena. Mi ne bi znali kuda idemo. Zalutali bismo.
Moje ime Petra za mene ima puno značenja. Dali su mi ga moji roditelji koje jako volim i cijenim njihovu odluku zato što znam da onaj dan kada su me prvi put ugledali bio je jedan od najsretnijih dana njihova života. Čitala sam da moje ime znači "stijena" i po tome ja smatram sebe kao jaku, pametnu osobu koja nikada ne odustaje, osobu koja će u životu ići svojim putem, slijediti svoj cilj, napraviti nešto veliko u životu za svoju obitelj i prijatelje. To su neke stvari koje ja hoću da moje ime i ja kao osoba ostanu pamćeni. U mojem životu ima par imena koja mi puno znače. Imena članova moje obitelji, mojih prijatelja, imena osoba koja su puno učinili u njihovom životu i bili dobar primjer drugima, a takvih ljudi malo ima. To su ljudi koji mi u životu puno znače.
Ja volim svoje ime koje mi jako puno znači zato što to ime predstavlja mene i nadam se da će ostati pamćeno po dobrim djelima koje sam učinila tijekom mojeg života kada više neću biti na ovom svijetu.




Evo, nešto malo drugačije za promjenu. Pisali smo sastavak iz hrvatskog o imenima i njihovom značenju pa to je kaj sam ja napisala. Nadam se da vam se sviđa. Stvarno nisam znala kaj drugo da napišem pa eto.

HUGS&KISSES

- 13:08 - Tvoje riječi ( 57 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>