ponedjeljak, 30.01.2006.

...

Evo moj post nema naslova jer neznam koji naslov bi za ovu temu stavila kad ima više toga. Ovak..ak ste skužili promijenila sam pjesmu "Broken" na "It's My Life" i pjesma mi je dala ideju za post. Nije da više nisam "broken" ali malo promjene nije loše. Ovak..zadnjih par dana sam u bedu zbog neznam čega i razmišljala sam puno i shvatila sam da se živi jedanput i da iskoristimo sve prilike u životu koje dobijemo. Neka svi žive kak oni hoću a ne kak budu im drugi rekli. Neka svatko sluša kaj hoće, nosi kaj hoće i voli kaj hoće. Kak ti prema drugima tak drugi prema tebi..vjerujem da je to istina. Želim svima puno sreće u životu jer znam kak je to dok ona prolazi kraj tebe.
Zahvaljujem se Uni, Eni, Karli, Vedrani i Barbara na podršci koju mi daju i znam da budu uvijek tu dok ih trebam. Unu sam tek dobro upoznala pred par mjeseci i pokazala mi je da joj mogu vjerovat i da je uvijek to za mene. S Enom sam stara frendica jer su nam si mame dobre i družile smo se od kad smo znale za sebe i znam da je Ena uvijek ti jer cura je stvarno super. Karla je super cura i koliko ja vidim uvijek hoće dobro za njezine najbliže i zato joj vjerujem. Vedranu znam od kad idemo na igre po ljeti i svake godine se družimo i igramo košarku, graničar, nogomet itd. Uvjerila sam se da je i ona tu kad ju trebam(Veky sredit ćemo ti mi nekaj s Đuretom). Barbara mi je susjeda i znam ju od prvog razreda jer smo išle skupa u razred, i išle smo skupa na igre i znam kakva je, da joj mogu vjerovat, i da je uvijek ti za mene. Nadam se da sam i ja tu za one koji su tu za mene i za one koji me trebaju.
Sad..Želim Uni sretan rođendan i sve najbolje, da joj sve želje ispune i da ima puno sreće u životu. U subotu slavi ročkas! Bit će ludnica! Jedva čekam!

Zasad to je sve. Nadam se da vam se ovaj post sviđa i da nije predugi. Pozdrav svima!!!!!! :) Volim vas i šaljem vam puno pusa!! :)

- 15:30 - Tvoje riječi ( 66 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>