nedjelja, 27.11.2005.

Nešto novo...

Evo ovo je malo za promjenu

Prvo neki celebs koji mi se sviđaju..

















To je sve od celebs..nažalost više nisam našla. Drugi put ako nađem budem stavila.

Neke graphics koje su mi se sviđale.







To je to. Nadam se da vam se sviđa! Kisses svima! :)

- 11:08 - Tvoje riječi ( 12 komentara) - Tvoj papir - #

ponedjeljak, 21.11.2005.

Kanada

EJ! ako niste znali ja sam živjeli u kanadi 4 godine. bilo je super. upoznala sam puno novih ljudi koji su stvarno super. Jedna od mojih dobrih frendica je Tangi. na prvi pogled sam mislila da je umišljena ali cura je fakat iskrena i dobro se s njom provodim. došla bude u hrvatsku pa budu ju neki od vas čak i mogli upoznat. Cure...ovo je za vas. ima jako puno zgodnih dečki. najzgodniji su mješani francuzi i irci, a ima i zgodnih škota i talijana. Kanada je stvarno lijepa i to sam tek shvatila kad sam išla na maturalac. Išli smo u Ottawu i Montreal i vidli puno novih i zanimljivih stvari. Bili smo u areni u Montrealu gdi su se jednom održale olimpijske igre. Arena je jako velika i lijepa. Hoteli su novi novcati. veliki, a i imaju zgodne konobare koje smo upoznali ujutro na doručku. Neznam kaj da vam još napišem. Žao mi je kaj više nisam u kanadi ali nadam se da ću se jednog dana vratit i ostati par godina. Eto...to je u biti to. Ak se još čeka sjetim dodat ću u drugom postu. pozz svima. kiss!

- 00:00 - Tvoje riječi ( 13 komentara) - Tvoj papir - #

nedjelja, 20.11.2005.

Subota je bila...

Ej ljudi. Evo mene. Pa jučer je bila subota i Struja, Lojanica, Veky, i ja smo otišle u Holly i baš nam je bilo super. Došli su još neki poznati i tak. Plesale smo skoro cijelo vrijeme, samo kaj se meni baš i nije tak plesalo na početku. Veky si je malo popila, pa kad sam bila s njom naslonila se na mene i neočekivano meni svu težinu stavila na mene i oba dve smo tak opale kaj me dupe još uvijek bole. Nikol me nasmijavala kao i uvijek, ali ovaj put iz drugčijih razloga! haha Nikica! Neznam kaj da vam još velim. Ostavite mi komentare i kaj da vam pišem jer neću da mi blog bude dosadan. ok? hvala vam! ciao! kisses svima!

- 00:00 - Tvoje riječi ( 5 komentara) - Tvoj papir - #

petak, 18.11.2005.

Za početak...

Danas mi je bio ok dan. Ne loš a ne najbolji. Ja i Bibi smo dobile 5 iz fizike zato kaj smo napravile plakat koji nas je uzeo cijelo jutro. Došla je Bibi ujutro kod mene u pol 11 pa smo radile plakat do 1 i onda morale u školu, ali srećom sve je dobro prošlo. Onda sam Lojanicu popiknula u hodniku i opala skupa s njom. Una i ja smo se zezale cijeli dan. Pljusnula sam Jaxa jer me zezal. Vucko je delal gluposti i vezal selotep oko grla i sav je pocrvenil i počel se gušiti pa je raska zvala njegove roditelje i tak. I u biti to je to. Ne tak puno. Jedva čekam sutra da idem van se zabaviti s curama. ok. pusa svima. ciao!




- 20:33 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #