< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
to vam je ana moja super prija iz Kastela....kraljica teska!!
Image Hosted by ImageShack.us

to je opicena šimazujokisskiss
Image Hosted by ImageShack.us

jacathumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us

jozonaughtynaughty
u pozadini ja........i sima.........
Image Hosted by ImageShack.us

zemo
Image Hosted by ImageShack.us

gala,teica,carica,vuksaheadbangheadbang:madmadmadburninmadburninmadburninmadi ja
Image Hosted by ImageShack.us

teica...josipa.....ja....jaca
Image Hosted by ImageShack.us

ja i jope
Image Hosted by ImageShack.us

ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sestra Ana...Rodica Dina..i sestra Katarina
Image Hosted by ImageShack.us

ja,ana i dina
Image Hosted by ImageShack.us

prija josipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kATARINA.pRSO

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Din@

Barbie

Maja

Rusicatdoll

plavusica

majaaa

tigrica

smotanka3

zeba

gala

Čirka

ivan

Dvi lude

jurka

anci i antonija

MySpace images

MySpace images





MySpace images

MySpace images





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja rodica Dina....
Opicena,LuDA,LIPA,zgodna.......

Image Hosted by ImageShack.us

TREE HILL-moja najdraza serija ...
evo par slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i šećer na kraju....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







Glitter Text @ Glitterfy.com


četvrtak, 10.05.2007.

***Girlfriend***

Alo ljudi evo i ja napokon pisem novi post!!
Ovaj blog mi je vise dosadija i ne da mi se pisat
novi post,stalno sam na msn-u!!evo i to docekala
sestra mi otisla na ekskurziju to je SUPER
malo cu se odmorit od nje a i ona od mene
i sad me zvala gori iz Istre da su ih neki
neki studenti opljackali a na svu sricu
njon nisu nista uzeli.odustala sam od
hip-hopa.sad mi se neda pricat a jednom
rjecju zivo SRANJE!!Ovaj sam naslov
stavila zato jer se tako zove pisam od avril
koja mi je trenutno odlicna!!danas
sma na likovnom radili grafite i bilo je super!!
a bilo je i cipe,tukle su se dvi zenske
vise vam necu rec!!! i sad bi tribala
pozdravit svoje prijatelje.
galu-s njom me uvati neko ludilo i
ne mogu se prestat smijat,šimu-
đavlicu,jacu,caricu,teicu,josipu...
draška i zebu-legende,luku,
brku-uuuu šta taj voli zajebavat,
jozu,juru,antona......
eto to je to !!!!!
moj msn-bad_girl_petra@hotmail.com
i za kraj pisma girlfried!!!

Hey Hey You You
I don't like your girlfriend
No way No way
I think you need a new one
Hey Hey You You
I could be your girlfriend

Hey Hey You You
I know that you like me
No way No way
No, it's not a secret
Hey Hey You You
I want to be your girlfriend

You're so fine
I want you mine
You're so delicious
I think about you all the time
You're so addictive
Don't you know
What I can do
To make you feel alright

Don't pretend
I think you know
I'm damn precious
And hell yeah
I'm the mother fucking princess
I can tell you like me too
And you know I'm right

She's like so whatever
You can do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey Hey You You
I don't like your girlfriend
No way No way
I think you need a new one
Hey Hey You You
I could be your girlfriend

Hey Hey You You
I know that you like me
No way No way
No, it's not a secret
Hey Hey You You
I want to be your girlfriend

I can see the way
I see the way
You look at me
And even when you look away
I know you think of me
I know you talk about me all the time
again and again

So come over here
and tell me what I wanna hear
Better, yet, make your girlfriend disappear
I don't wanna hear you say her name
ever again

Because...

She's like so whatever
You can do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey Hey You You
I don't like your girlfriend
No way No way
I think you need a new one
Hey Hey You You
I could be your girlfriend

Hey Hey You You
I know that you like me
No way No way
No, it's not a secret
Hey Hey You You
I want to be your girlfriend

In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in
She's so stupid, what the hell were you thinking?

In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in
She's so stupid, what the hell were you thinking?

Hey Hey You You
I don't like your girlfriend
No way No way
I think you need a new one
Hey Hey You You
I could be your girlfriend

(No Way)

Hey Hey You You
I know that you like me
No way No way
No, it's not a secret
Hey Hey You You
I want to be your girlfriend

Hey Hey You You
I don't like your girlfriend ( No Way!)
No way No way
I think you need a new one (Hey!)
Hey Hey You You
I could be your girlfriend (No Way!)

Hey Hey You You
I know that you like me (No Way!)
No way No way
No, it's not a secret (Hey!)
Hey Hey You You
I want to be your girlfriend (No Way!)

Hey Hey!

POZDRAV SVIMA DO IDUCEK POSTA!!



~20:21~ Say anything... (56) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.