srijeda, 20.01.2010.

Dugo me nema.....a svašta kod mene ima.. thumbup

Hej ljudovi!!

Nismo se dugo čuli... malo sam neorganizirana u zadnje vrijeme.. to još i strka oko blagdana...i sve mi se prenakupilo...pa sam onda zalegla - naravna stvar, moji sinusi.... cry

Ajmo redom....

1. na faxu je sve bilo super - odradila sve sate, javne i individualne, tako da sam bila bezbrižna dok su se neki još debelo mučili s time... na sreću, znam se izboriti za sebe i svoje ja - pa sam se ugurala među prvima!! joj kako mi je sada drago zbog toga!!

2. praznici, blagdani.... -puno sam radila, zaradila dovoljno novaca da kupim lijepe poklončiće, i razveselim najmilije... opet, na veliku sreću (pamet dolazi s godinama!! smijeh ) - izbjegla ludovanje po dućanima i trgovačkim centrima.. sve sam to obavila ohoho ranije - spašena sam bila kad sam vidjela horde ljudi koji se slijevaju prema dijelovima grada gdje su THE SHOPPING CENTRI!!
Badnjak i Božić provela doma, u miru i tišini.. ne volim partijanje na te dane... slušali smo muziku i papali (ja naravno, posebno, razmaženka.... )

party - Nova godina, bez ikakvih planova, bez stresa i opterećenja..... - došli nam prijatelji, igrali smo Trivial pursuit - i uz silne komentare mi cure smo pametnije, dečki nas dobili!! Nije bilo jednog sportskog pitanja koje oni nisu znali, i možda jedno koje smo mi znale.... dead



3. uspjela sam se prehladiti - doza antibiotika u 11 mjesecu, pa mi doktorica nije dala nove u 12... kao preleži doma... ha ha ha - kao da ja ne bih doma ležala tjedna dana.. ali uz sve obveze koje sam imala, to jednostavno nije dolazilo u obzir.... pa se tako moja prehlada proteže od 12 mj do sada... sad sam opet na antibiotiku.....

4. Sljeme - škola u prirodi. Ove godine nam je to bilo umjesto 2 tjedna prakse koju smo inače imali u razredu. Meni je bilo divno!! Napokon na snijegu, ali u prirodi - idila.. svjež zrak, pahuljice... odmor za oči... (inače snijeg u Zagrebu mrzim!!!) Odmorila sam se psihički skroz od svega.....mah













Doživljaji - klinci su bili super (5 razreda, 3.razred), spremni na suradnju svake vrste - tjelovježba, predavanje, mjerenje vremesnkih prilika, večernji program.. zahvalna djeca zbog koje mi se skoro sve gore činili kao u bajci. Nismo nikakvih problema imali s njima....

Večernji program - imali smo karaoke, kviz, super talent - pokaži što znaš, piđama party, izbor za najšik firzuru!! Ma i mi studenti smo bili ko klinci!! :))

5. za kraj nešto ne lijepo.... zub me šarafi već neko vrijeme, i budem kod zubara, pa budem... i jučer me stara doslovce natjera navečer da odem... i puufff - umnjak mora van!!! wow - a ja u životu nisam zub izvadila..... i naravno opere me panika, odem danas ujutro slikati zubek - žena mi ne uspije slikati jer je to umnjak, pa se teško slika, pa moji sinusi upaljeni..pa ovo pa ono.... i prikažem se s tim slikicama danas kod zubara - "A neee, ja to ne vidim sve je to nešto mutno... daj ti odi na kirurgiju to riješi... tak je sigurnije, pa nek oni to slikaju..."

Pogađate, naprosto sam procvjetala.... bang ... ali dobro, što se mora nije teško....

Počinju nam ispitni rokovi - kako mi je teško - 2 kolokvija i ispitić!!! pjeva ... držanje figa, poželjno!!

- 21:51 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (12)
Listopad 2009 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o svakodnevnim stvarima koje me vesele... prijatelji, putovanja, fotografije, razmišljanja.... svašta - nešto....

Što volim....


A - auto, anđeo
B - baka, blog
C - crveno, cmokić
Č - čarolija
Ć - ćakule
D - duga, dedek
DŽ - džepeki
Đ - đurđice, đinđe - minđe
E - Eros Ramazzotti
F - fotografija
G - Google
H - Hrvatska, H&M
I - igre
J -Jason Mraz, jabuke
K - kornjača, krevet
L - leptiri, laptop
LJ - ljubav
M - mama, more
N - naočale (sunčane)
NJ - njihaljke
O - obitelj, Oliver Dragojević
P - prijatelji, ples
R - rođendani
S - seke, sunce. Severina
Š - štikle, šetnja
T - tata
U - učiteljica
V - vjenčanja
Z - zdravlje, zvijezde
Ž - život, životinje

Blogovi koje redovito čitam

Nepoznati Zagreb
Zagreb za one koji žele znati malo više!
(poznate, ali još više nepoznate stvari o Zagreb-gradu)


Perfume or poison
U malim bočicama se čuva parfem ili otrov..


GP-Zagrebancije
"Zagrebancije" su fotografski odraz načina gledanja i viđenja Zagreba












petitte.zg@gmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr