travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

oPANKe

Narancha među jabukama

msn:
maja.moi@hotmail.com
icq:
199-757-295

Pčelica Maja





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ramones -obavezno posjetite ovu stranicu!!! :)

Ramones -još jedna koju obavezno posjetite!!! :)


U.K.O.R.!- unikatni klub obožavatelja Ramonesa!!! :D

2.E -blog mog razreda

Hrabrenov blog-ako slušate Zeppeline ili ih namjeravate početi slušati ili ako samo imate pitanja o njima ili o rocku i bluesu, ovo je definitvno blog koji želite posjetiti :)

RHCP blog- najveći fanovi RHCP-a vode blog (pazite sad) o RHCP- u ...tako je dobro ste čuli, a sad POSJETITE!!

petra the punk - naziv bloga je I WANNA BE SEDATED (moram li išta više reći) :)

RAMONES- naj
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

LED ZEPPELIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PURGEN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

THE CASUALTIES- Oi is our voice, punk is the noise!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


THE EXPLOITED- Sex & Violence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SPIDERMAN, spiderman, does whatever a spider can
Image Hosted by ImageShack.us


subota, 08.04.2006.

LA COCASSERIE

Nekolicina vas me pitala kad će novi post. Eto, samo za vas...Ja bih rado češće pisala, al nemam uvijek vremena ili inspiracije. Ovu današnju temu znaju neki iz razreda jer su već čuli moj monolog, ali eto, moram svoje razmišljanje objavit i širem pučanstvu izvan razreda...Kao ni dosad, neću ni sad duljit s glupostima, nego započinjem s današnjom temom...

KLONIRANJE

Dakle, ovako...Nedavno (prije mjesec-dva) mogli ste gledati emisiju ''Neobični ljudi'' u kojoj je bilo riječi o kloniranju ljudi. I ne bih ja bila ja kada ne bih malo razmislila o tome...
Neka žena je rekla: ''Bog nam je dao tehnologiju, zašto ju ne bismo iskoristili?''. Smatram da je to što je rekla obična glupost. Bog nam je dao slobodu izbora, da odaberemo između dobra i zla. Tehnologija može biti iskorištena u plemenite svrhe, ali smatram da ovo nije jedna od tih. Po meni kloniranje ljudi nije plemenit, već pomalo sebičan čin. Razni su razlozi koji tjeraju ljude na želju za kloniranjem. To je uglavnom smrt člana obitelji. Shvaćam da su ljudi iznimno tužni kada izgube voljenu osobu i naravno da ju žele natrag, ali to NEĆE postići kloniranjem. Klon može ispast deformiran, retardiran i sl. I što onda?...Ali i s druge strane, ako pak kloniranje uspije, klon će izgledati isto kao ta osoba, ali to neće biti ta osoba!
Zamislite kako bi tek bilo tim klonovima...Znaju da su nastali zbog ljubavi prema nekoj drugoj osobi i da svi očekuju od njih da budu ta osoba. Po meni je to prestrašno...to definitivno ostavlja posljedice na čovjekovu psihu...
Zatim, još jedan od razloga (nad kojim sam se ja zgražala)- neka žena želi sebe klonirat jer, kako kaže, ona uživa u životu i želi što dulje živjeti. Mislim, drago mi je kaj uživaš u životu, ali GLUPAČO JEDNA - TO NEĆEŠ BITI TI!!!... Ispričavam se na rječniku, al takve me stvari frustriraju.
Idemo dalje, to nije sve...Kada bi npr. postalo normalno klonirat ljude...Tko bi imao priliku za to?!? Naravno- ljudi s gomilom para! Kao, oni su jedini koji tuguju za voljenom osobom. A što je sa siromašnijim pučanstvom koje si to ne može priuštiti?!? Koga briga za njihovu tugu, ha?!? I oni kao žele pomoć ljudima...
Ma, kako me takve stvari živciraju!!! Ja sam totalno protiv kloniranja ljudi! Smatram da je to društvena nepravda s koje god strane na to gledali!
Da se razumijemo, nisam ja protiv kloniranja općenito (npr. kloniranje zdravih organa je plemenit čin kojim bi se pomoglo ljudima), ali sam protiv kloniranja ljudi jer ne pronalazim u tome ništa dobro...

Eto, dobili ste što ste tražili- novi post. Sada ga lijepo iskomentirajte! :)

p.s. Za sve koji imaju društveni život, ali ne znaju kamo ići...
Malo sam se potrudila (da, pročitala plakate na zidovima) i pronašla zanimljiva događanja kojima možete prisustvovati danas i iduću subotu:
- danas, boogaloo, Zeppelin tribute band, upad 30 kn
-15.4., Močvara, Gabba Gabba Joey, DJ Zvone Ramone, u 22h, upad:15kn prije ponoći, 20kn poslije
Ako vas zanima zašto baš 15.4 - to je zato što je na taj dan 2001. godine od raka umro Joey Ramone. :(
Ako sam stavila koju krivu informaciju,ispravite me!
Vi koji idete- uživajte!

- 17:20 - Komentari (15) -

<< Arhiva >>