PeRiFeRiJa

12.05.2006., petak

Away from the sun that shines into the darkest place



So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.
Everything I am and everything in me
Wants to be the one you wanted me to be.
I'll never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.


bok svima koliko vas ima...u zadnje vrijeme bas ne pisemo...ali vas zato citamo...
enivej , samo da vas pozdravin .,....citamo se valjda ubrzo....mah

m.
- 17:55 - tu kenjaj (7) -

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


..dvije lagano bolesne:) frendice .......
...Brunka i Marica........
Image Hosted by ImageShack.us

:
.whatever people say we are,that is what we are not..


kontakti:

mrs5hankey@yahoo.com
(icq:194-624-576)


marica111@net.hr

Linkovi


šećer,šećer,šećer,a med, med,med,
a šećer,a med,a sladoled.
u sjevernoj americi rodio se slon,
umjesto da piše on sluša gramofon,
majka mu je kobila ,a otac krokodil
braća su mu majmuni što voze romobil,
sestre su mu dame što čitaju romane ,
romani su skupi ,dječaci su glupi,
minice su kratke djevojčice su slatke ,
minice su uske ,djevojčice su uske...bla bla...da.......