It's not a hobby; It's way of life!

utorak, 20.12.2011.

Doma..

I još jedna od onih noći (a svaka je takva) ...
Suze .. nesanica. Bol u glavi .. praznina .. sve najgore.

Ja se stvarno ne znam držati za odlaskom, rastankom ..kakogod.
Kada jednostavno nema riječi kojima bih mogla opisati ovo što osjećam ..
Jednostavno ... leći u krevet, zatvoriti oči: sjetiti se svega, svega ..čak i glupih stvari,smiješnih .. i početi plakati. I tada samo krene.. suza za suzom, sjećaje po sjećanje i bol .. samo bol ... Sada bih razbila sve, lupala šakama po zidovima, ormaru ... sve bih sada razbila, ...
Kako mrzim sve ovo. Sebe.svoj život, svih oko sebe - trenutno. Gadi mi se sve i svi i ovaj u*rani grad i .. paziti da me netko ne napadne dok hodam do stana, pazit mi ci*ani nešto ne ukradu, pazit na semafor da me netko ne pogazit: trpjet i susretat nervozne, frustrirane i očajne vozače buseva; kasniti svaki dan negdje, udisati ovaj smrdljivi zrak, gledat ljude koji su pali s marsa ... ne mogu više.

želim doći doma... doma gdje su svi ljudi koje volim, želim se vratiti, evo barem dvije godine kad bih mogla vratiti. samo dvije godine. da smo svi zajedno i da smo svi je*eno sretni...da imamo večere i ručkove kakve smo znali imati i da spremam stol i da pitam mamu hoće li ona doći .. dali da stavim još jedan je*eni tanjur ...
Sjetila sam se sada da doma imam njezin tanjur....valjda je poslala kolače na tom tanjuru pa je taj tanjur ostao kod nas... taj tanjur nije običan tanjur .. jela sam iz njega sigurno 18 godina ... a sada neču više uopče jesti s njega, više nemam što jesti iz njega ..
Zašto jednstavno ne može doći nedljelja, nedjelja koju mrzim najviše, pa da odem tamo .. da otvaram svaki poklopac, da pogledam svaku ladicu ... ima li negdje nešto za jesti. bilo šta ...

...zašto opet ne mogu biti bolesna. zašto jednostavno ne mogu biti bolesna pa da mi dođe u posjet....
i zašto ne bih mogla otići negdje gdje če me svi ignorirati, gdje se nitko neće htjeti igrati samnom .. gdje sam neprihvaćena - da ...tamo želim otići, u taj najgori dio svog života.. briga me za drugu djecu, za sve... ali ..ona je bila tamo,bila bi tamo sada: kada bih mogla otići tamo ..

Jednostavno želim da.. znam da se mogu vratiti doma, onom doma kakvo je to prije bilo .. i da sve bude..uredu. I da nemoram svaku noć prolaziti kroz isto.. ... što će mi spavanje, što će mi išta... ...............................................

Ili se ti vrati već jednom ili ću ja doći što prije ... treće nema.

- 00:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #