It's not a hobby; It's way of life!

srijeda, 07.12.2011.

Strah u ulici F.R. ..

Nema mi cimerice doma - imam njezin laptop - baš joj hvala. :)
Ma najbolja je...

I tako baš mi se piše nešto, besmisleno kao i po običaju. Ne, možda i ima smisao. Učila sam u utorak kako neka rečenica ne mora imati smisao, ali da to ne znači da je besmislena - ah sada, došli smo do pitanja što je smisao? ... A što li je smisao ? Ako ga ima ne znači da ga nema i obrnuto. Nema veze.

Nego, tako evo .. ako nešto volim to je ono kad me uhvati neka pozitivna vibracija (nek se to ne shvati nikako drukčije od onoga kako je napisano) pa slušam pjesme koje sam slušala prije sto godina; pa ih vrtim po youtubeu ... zakon.

Nego, ja bih malo isprčala priču od jučer; malo horora nikom ne škodi. Pa kaže ovako ..

Došla sam jučer sa predavanja. I tako me u stanu čekala riža na bijelo. Pozvala sam kolegicu na kakao. Dok je ona pila kakao, a ja jela rižu na bijelo, a cimerica kuhala sebi večeru netko je pozvonio na vrata. S obzirom da kućevlasnik ili ne znam kako bih ga nazvala (neda mi se otvarati pravopis) čest zvoni i kuca na vrata zbog toga da vidi kako smo, jesmo li se snašle i slično; mislila sam da je to on došao na obećanu kavu (bio je obećao da će doći na kavu). Ali ne .. to nikako nije bio on.

Cimerica otvara vrata,a ispred vrata dva susjeda. I tako ni nas pitaju znamo li nešto o sjusjedi kojoj cijeliiii dan laje pas. Ne znamo ništa - odgovara cimerica, a ja u pozadini govorim kako taj lavež i nama smeta. I što dobijem na tu moju nepromišljenu izjavu? ...Pa eto, dobijem njihov ''odgovor'' kako ..pas laje cijeli dan i kako se je susjedi možda nešto dogodilo. :/

Ne znam ništa. Zatvaramo vrata i počinjemo sa nekakvim zavjerama i što ja znam čime: možda je ubijena. Možda se ugušila, možda je .... možda stvarno leži mrtva.

I tako mi zatvorile vrata. Počela sam razmišljati o tome da se pozove policija, provali u stan ili nešto jer ..sudeći po lavežu; taj pas stvarno zapomaže .. i kako bi ne humano biilo ne provaliti u stan i vidjeti je li sve u redu.
Već sam htjela kofere spremit i zvat nekog da dođe po mene.. ne znam. Ali onda sam čula susjedu kako priča na telefon: uvijek priča tako glasno da ju cijela zgrada čuje.


Naime, ona je otišla i zaboravila ostaviti vrata za psa otvorena, a pas je bio žedan ..

Ovaj graaad :)) ..

*Katy Perry - Teenage Dream.
*Alen Vitasović - Ima san sve <3

- 14:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #