It's not a hobby; It's way of life!

ponedjeljak, 14.11.2011.

Samo ne sada.

Ja sam naučena na čistu kuću. Naučena sam da, ako ja nešto ne obavim – tu je moja mama ili moj tata.
Naučena sam na puno lijepih stvari.
A sada..
A ovdje..
To nije tako.
Nije čisto. Ne miriši kao što doma miriši. Nije lijepo kao što je doma lijepo.
Jednostavno .. nije to to.
I mogu biti uredna. I mogu čistiti stalno. I mogu se smijati ..
Ali ovdje..to nije to.

Želim spavati.
Nemogu.
Nervozna sam, a...''nervozu ne možeš israti'' (Žena-bomba, Ivana Sajko)

Počela sam piti bijeli čaj.
Zašto?
To je kao djetalno. Pa neka je.. probat ću.
Želim od sebe napraviti anoreksičnu osobu, da se vijorim na vjetru.

Sada želim biti bilo tko.
Samo ne ja.
Sada želim biti bilo gdje.
Samo ne ovdje.

Sada bih voljela da nitko od nas nije ''mi.''
Voljela bih da si ti netko drugi.
Tada bih ja bila ja i bila bih ''vi''.

I ''vi'' bismo bili ''mi''..
Ali nismo. Nečemo nikada biti.

Ne želim biti ovdje.
Želim biti daleko.
Želim tebe ljubavi moja ...


Image and video hosting by TinyPic


- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #