It's not a hobby; It's way of life!

ponedjeljak, 26.09.2011.

ovisnost.

Droga je na ulicama, a što mi radimo? Mi nazivamo ljude narkomanima umjesto da im pružimo pomoć.
Pitam se zašto uopče postoje pogrdne riječi za ljude ovisnike. Ljudi ovisnici žive sa svojom bolešću, ali nažalost njihovu bolest nitko ne prihvaća kao bolest.

Znala sam samu sebe uhvatiti u nekim ružnim razmišljanjima o ljudima koji piju kada nisu žedni – koji se jednostavno opijaju – nisam to nikada shvaćala, sve do trenutka kada sam shvatila da imam isti problem kod kuće.
Ne, on se nije opijao. On je samo pio. Shvatila sam to zapravo tek onog dana kada je odlučio popričati samnom, kada mi je rekao da se ide izliječiti. Tada sam bila tako zbunjena, često uplakana. Nisam zapravo shvaćala što se to događa; jesam li ja imala zatvorene oči dok se je svo to vrijeme to događalo? Gdje sam ja živjela, s ''čime'' sam ja živjela ...

Sramila sam se sebe, njega, svoje obitelji. Zapravo, ružno je reči da sam se sramila – jer nisam se sramila: nikada. Jednostavno, sve mi je to bilo čudno, ružno ... događa li se to upravo meni, nama ?

Image and video hosting by TinyPic

Danas sam jako sretna osoba po pitanju toga. Ne sramim se – ponosim se. Njegova borba mi je nešto najdivnije što sam u svome životu vidjela, osjetila .. najdivnije kroz što sam prolazila zajedno s njim.
Moram priznati da se on srami onoga što je bio prije – ali ne vidim nikakav razlog. Popravio je svoje pogreške – samovoljno. Upravo ta samovolja i ukazuje na problem, na jednu vrstu bolesti – jer alkohol je bolest, a on je uspio pobjediti tu bolest. Ne mogu opisati sreću i ponos s moje strane.

I sada, razmišljajući o ljudima koje vidim svake subote kako se valjaju prljavim podom, kako piju a da nisu žedni, pitam se: Gdje im je obitelj, potpora, prijatelji ? Sada nema nikoga u blizini – sada kada je čovjeku najteže; kada mu je zbilja potrebna pomoć.

I što pravi razliku između alkohola i droge ? Nema razlike. Ti su ljudi bolesni ljudi i potrebna im je pomoć. A nitko im nije potpora, nitko im ne nudi posao ...
Ali politika je ovakva. Ako vi nemate nikakvih problema, a imate posao, postavljate sljedeće uvjete: ''Posao da ponudim bivšem narkomau? Bivšem ovisniku? Jednom ovisnik – uvijek ovisnik.''...
A ako je vaše djete,otac,majka ovisnik tada pitanje glasi ovako: '' Zašto osuđujete? Dajte priliku...''

Što ćete vi učiniti?

- 22:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #