ponedjeljak, 22.06.2009.

ispiti :(

kreću završni ispiti :(
još malo pa 2 mjeseca odmaranja..konačno :):):)
tko će izdržati do 7.7. ...uhh

09:54 - Komentari (21) - Isprintaj

srijeda, 17.06.2009.

snimkice plesanja :)))

evo kako smo plesali u subotu :))

Closer koji nam je bio najteži, najdraži i najbolji kostimići ikaaad :)))



fun-K-tastic :) koji su svi nahvalili, pogotovo zbog zadnjeg dijela s perikama kad mašu :D



i jedna koju smo na brzinu spremili sa srednjom grupom, tako da nas je hrrrpa bila na pozornici :D:D




snimkice nisu baš najbolje kvalitete, ali eto bolje išta nego ništa :))
hope you'll like it :))

23:55 - Komentari (16) - Isprintaj

petak, 12.06.2009.

plesni nastup :):)



13.6. subota:) Tvornica ,20h :)
plesna produkcija plesnog studija Liberdance =)))

u naprednom jazzu sam i plešemo više nego inače :)
početni jazz naše trenerice ima jednu svoju koreografiju, srednji jazz isto
a mi, nas 8 pleše jednu koreografiju- fun-K-tastic :), svi (skoro 15) plešemo preedivnu na Closer (u suknjicama od tila, svatko u sovjoj bojiii), i jednu plešemo zajedno sa srednjom grupom, na Princea :))

jedva čekam, bit će fun :) ako je tko u blizini, dođite vidit ;))
pusaa!


23:18 - Komentari (10) - Isprintaj

subota, 06.06.2009.

serije :))

ja jako volim tree hill :)
znaaam, to je onako sladunjava serijica, niš posebno, al meni je jako draga
i tako vam ja to sve nabavila unaprijed, i cijelu ovu godinu svaki tjedan skinem novu epizodu 6. sezone :)
aali ,završila je :(

http://www.youtube.com/watch?v=wrr-HaDrW1U

e što ću ja sad? paa odlučila konačno malo pogledat prison break koji sam davno skinula prvu sezonu :)
iii...navukla sam se! odgledala u par dana isad gledam drugu :D
a 4 su sezone, eo baš nekidan završila u americi zadnja, 4.

http://www.youtube.com/watch?v=3jylM1SeEcI

no, to nije sve, izgleda da sad osim prison breaka trošim vrijeme na još jednu seriju čije sam sve 4 sezone nabavila...
sad je dosta popularna, sigurno ste čuli za himym :D how i met your mother, hehe:)

http://www.youtube.com/watch?v=AV5q5fVr3fc


tako da sad trošim puno vremena na gluposti :D:D

16:58 - Komentari (12) - Isprintaj

ponedjeljak, 01.06.2009.

in love ... <3 :)

3 mjeseca =)
with my best friend hehe :))






cerekcerekcerekcerekcerekcerek


16:30 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>