srijeda, 25.02.2009.

25.2.2oo9. -back to 'school' ? :( --



službeno krenula u 4. semestar na faksu... navodno najgori :( ...ah, preživjet će se ,right??
VIS, SIS, UTR, BAZE, IE, Seminar... zvuči veoma zanimljivo jel?

a eto, vidit ćemo, tek je krenulo, optimistično naprijed u nove pobjede :D ako ništa, lijepo je opet vidit sve ljude, družit se i sve =))
a gore je pjesma kojom su počeli predavanje iz sisa predavači, pa je stoga tema ovih dana po faksu :)




...eto i korizma danas počinje, mirnije razdoblje, jel :) ...neka, neka, još malo pa proljećeeee :)) (najljepše godišnje doba:) ) weee

10:17 - Komentari (19) - Isprintaj

petak, 20.02.2009.

2o.2.2oo9. --s kašnjenjem :D---

ovaj post objavljujem unazad :D:Dhaha
eo praznici praktički gotovi...al ja zadovoljna :)) finofinofinofinofinofino

petak 20.2. maškaraoke u ksetu :) ludilo :)))

srijeda i četvrtak 18. i 19. 2. vikendica frendova u sv.urbanu.. nas 5 cura i 11 dečkiju (13 ljudi s fera, 2 cure s prava i jedan ekonomist haha) ...predobro :)))

subota 14. i nedjelja 15. 2. dvije plesne radionice, druženja s društvom :)

srijeda 11.2. u gradu od 4 popodne do 4 ujutro :) duga kava s curama, kazalište (skidajte se do kraja) pa gjuro (rnb konfjužn hehe)... predobroooo <3<3

četvrtak 5.2. u koprivnicu sa zborom... hehe uživanje do kasno u noć :)

**rođendani, kset petkom, kave:)) ...čitanje svih nastavaka sumraka (još moram četvrti nabavit :D )...
** treninzi plesni, zbor probe i druženja...šetanje po dućanima, prvi put bila u solariju haha... ehh praznici :))


bilo je divno :D:D.. al ja bi jooooš cerekcerek:

20:02 - Komentari (16) - Isprintaj

nedjelja, 15.02.2009.

14.2.2oo9. -kasnim!:) al sretno valentinovo ;)

uuu,u opasnoj sam gužvi, jurcam okolo al lijepo mi je :)

iako nemam dečka
(tj imam al samo danas, best frend mi rekao bit dečko na valentinovo, zlato moje, jibek:) <3<3<3 :)cerekcerekcerek)
želim vam svima lijepo i zaljubljeno valentinovo...

tj s obzirom da kasnim, nadam se da je bilo takvo divno valentinovo ;)))



ljubim ja vas, ljubite vi i druge, i grlite se punooo!!!!=))))
finofinofinofino

02:46 - Komentari (14) - Isprintaj

ponedjeljak, 09.02.2009.

9.2.2oo9. službeno zaključen treći semestar :D

...sa ocjenama i svime, još 2 tjedna praznika i kreće četvrti, navodno gadan...al preživit će se :) finofinofinofinofino

ove godine nisam totalna štreberica k'o prošle, nekako su i teži uvjeti a i ja opuštenija, zbog čega ne žalim :)
al eto nisam ni daleko od onog prijašnjeg odlutala :)

kako je završilo??
bodovi su lošiji nego prije, ali tako je čini se i s ostatkom generacije jer stvari stoje ovako:

elektronika 1: 81/100 - 48. (533 položilo) - 5 :)
matematika 3R (za računarce hehe): 68/100 - 48. (328 položilo) - 5 :)
upravljanje kakvoćom: 84,6/200 - 34. (636 položilo) - 5 :)
operacijski sustavi (meni najdraži ovaj semestar:) ): 83/100 - 34. (337 položilo) - 5 :))
fizika 2 (eto tu sam malo podbacila...lijenost da odem na ponovljeni hehe): 65/100 - 110. (552 položilo) - 4 :P

ja zadovoljna :D:D
a sad samo da odem tu prek neta na studomat, upišem ljetni semestar, i natrag na praznike i ne razmišljanje o faksu... još 2 tjednaaa :)))))

pusaaa kisskisskisskisskisskiss

17:48 - Komentari (15) - Isprintaj

srijeda, 04.02.2009.

4.2. 2oo9. -PRAZNICI! :)) -

oooo da , dragi moji, dok sam vam prepričala svoje zimske praznike, uspjela sam doć i do onih pravih!!!!!

daaa praaavih, rješila sam zimski (treći točnije) semestar bez ponovljenih tako da imam PUNA 3 TJEDNA bez iiikakvih briga u glavi vezanih uz faks :)))) iiiikakvih, slobodna sam ko ptičica :)
ocjene za ovaj semestar još nisu sigurne, nisu super ko prošle godine ali su svejedno super hehe, o tome ću napisat tek kad bude sve gotovo, zasad ja užiiiivam i odmaaaram i bavim se sa toliko lijepih stvaaari :))))


ljubim vas prpošno i veselo i odmorno i nadam se da mi i vi uživateee :))))

23:55 - Komentari (14) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>